VW

VW
XL Sport Concept   (Φωτογραφία:  auto.in.gr )
Read hidden
6 φωτογραφίες

Μια διαφορετικού προσανατολισμού και δυναμικότερη προσέγγιση στο XL1, το αυτοκίνητο με κατανάλωση λιγότερο από 1 λίτρο/100 χλμ. επεφύλαξε η VW για τη γαλλική έκθεση αυτοκινήτου.

Το XL Sport Concept εκμεταλλεύεται την αεροδυναμική σχεδίαση και το χαμηλό του βάρος με τη συνδρομή και ενός νέου σασί, «επενδύοντας» σε δυναμισμό και sport επιδόσεις.

Στην ίδια κατεύθυνση συντείνει και το νέο του κινητήριο σύνολό «ο ισχυρότερος δικύλινδρος κινητήρας στον κόσμο», ένα V2 μοτέρ δια χειρός Ducati -από την 1199 Superleggera- με ισχύ 200 ίππων και το οποίο εξασφαλίζει στο XL Sport Concept μέγιστη ταχύτητα 270 ίππων.

Δίπλα στις παράξενες αναλογίες του XL Sport Concept στη γαλλική έκθεση, συναντάμε την οικεία σιλουέτα της όγδοης γενιάς του Passat το οποίο αποκαλύπτεται σε plug-in υβριδική εκδοχή, σε παγκόσμια πρώτη.

Το plug-in υβριδικό σύνολο του VW Passat GTE, όπως ονομάζεται η έκδοση, προσφέρει τη συνδυαστική ισχύ των 218 ίππων προσφέρει και αποτελείται από έναν TSI κινητήρα 1,4 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ.

Παρά το γεγονός ότι η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου φτάνει μόλις τα 2,0 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 45 γρ./χλμ.

Η επόμενη παγκόσμια πρεμιέρα της VW συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός station wagon με τις ιδιότητες ενός SUV και το Golf. Το Golf Alltrack βασίζεται στην έκδοση Variant του μικρομεσαίου hatchback, έχοντας προσαρμόσει τις σχεδιαστικές και μη, προδιαγραφές του στη νέα του αποστολή.

Αυτό σημαίνει ότι πέρα από τη μικρή αύξηση της απόστασης που χωρίζει το αμάξωμα από το έδαφος (20 χιλιοστά), το Golf Alltrack διακρίνεται για τα σκουρόχρωμα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Στο περιθώριο των αισθητικών παρεμβάσεων, το Golf Alltrack προσφέρεται σε τέσσερις συνολικά εκδόσεις με κοινό παρονομαστή το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης 4MOTION. Ο μοναδικός κινητήρας βενζίνης στην γκάμα του Golf Alltrack είναι ο TSI των 1,8 λίτρων με απόδοση 180 ίππους, ο οποίος πλαισιώνεται από τα πετρελαιοκίνητα σύνολα των 1,6 και 2,0 λίτρων.

Την παρουσία της γερμανικής φίρμας συμπληρώνει το Polo GTI το οποίο επιστρέφει ανανεωμένο με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων, 192 ίππους και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων στο βασικό του εξοπλισμό.  

auto.in.gr

Paris Motor Show 2014:  Περισσότερες ειδήσεις