Peugeot

Peugeot
Peugeot 308 R  
Read hidden
9 φωτογραφίες

Πολυσυλλεκτική είναι η παρουσία της Peugeot στο “floor” της γαλλικής έκθεσης όπου το line-up περιλαμβάνει από τον εκπρόσωπο της γαλλικής φίρμας στο ράλλυ Ντακάρ, εκδόσεις επιδόσεων όπως το 308 R και το επετειακό 208 GTi 30th, αλλά και ένα πρωτότυπο υβριδικό SUV 500 ίππων, προπομπός της σχεδιαστικής κατεύθυνσης της φίρμας στο μέλλον αλλά και ενός επταθέσιου SUV στην γκάμα.

Ξεχωρίζοντας χάρη στην επιβλητική παρουσία του η οποία φιλοδοξεί να του εξασφαλίσει την επιβίωση στο επόμενο ράλλυ Ντακάρ, το 2008 DKR, διαθέτει κίνηση στους δύο πίσω τροχούς καθώς και 340 ίππους με τη συνδρομή ενός διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα diesel. Το οδηγικό team του Peugeot 2008 DKR, στο σκληροτράχηλο ράλι θα βρεθούν οι πολύπειροι Carlos Sainz, Cyril Despres και Stephane Peterhansel.

Περνώντας σε πιο «καθημερινές» προτάσεις, το 308 R, παρουσιάζεται σε πρωτότυπη έκδοση στο Παρίσι, αποτελώντας προπομπό της κορυφαίας έκδοσης στην γκάμα του μικρομεσαίου hatchback. O υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,6 λίτρων με τον οποίο εξοπλίζεται θα προέλθει από το RCZ R, αποδίδοντας 270 ίππους και 330 Nm ροπής.

Περισσότερη ισχύ υπόσχεται και το επετειακό Peugeot 208 GTi, το οποίο δημιουργήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 30 ετών από την πρώτη εμφάνιση της συγκεκριμένης έκδοσης.

Ειδικότερα, το 208 GTI 30th Anniversary θα αποδίδει 208 ίππους και 300 Nm ροπής, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης στους μπροστινούς τροχούς πέρα από το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων, έχει επιστρατευθεί και ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Την παρουσία της γαλλικής φίρμας συμπληρώνει το επιθετικό Quartz Concept. Με μήκος 4,5 μέτρων και πλάτος 2,06 μέτρων, το υβριδικό πρωτότυπο αποτελεί προπομπό της σχεδιαστικής κατεύθυνσης της φίρμας στο μέλλον.

Τόσο το πλαίσιο όσο και οι επιφάνειες του, πέρα από τη χαρακτηριστική σιλουέτα και την αιχμηρή αισθητική τους, κατασκευάζονται από συνθετικά ελαφρά υλικά

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που φιλοδοξεί να κερδίσει τις εντυπώσεις στην περίπτωση του Quartz, εκτός από την αισθητική του είναι το υβριδικό του σύνολο το οποίο του εξασφαλίζει συνδυαστική ισχύ 500 ίππων. Πρόκειται για ένα turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με ισχύ 270 ίππων και 330 Nm ροπής ο οποίος λειτουργεί σε συνεργασία με δύο ηλεκτρικά μοτέρ 115 ίππων, το καθένα, που τοποθετούνται στον μπροστινό και στον πίσω άξονα.

auto.in.gr

Paris Motor Show 2014:  Περισσότερες ειδήσεις