Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Bentley Continental GT 2018: Επί νέας βάσης

Bentley Continental GT 2018: Επί νέας βάσης

Το 2+2 coupe των Βρετανών ετοιμάζεται για την επόμενη γενιά του η οποία θα έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική και θα προσφέρει πολύ περισσότερες επιλογές, μεταξύ των οποίων και μια plug-in υβριδική έκδοση.


Η Bentley Continental GT μετράει περίπου 13 χρόνια παρουσίας στην αγορά και παρά τις πλείστες αναβαθμίσεις, επί της ουσίας τόσο η αισθητική και η τεχνολογία όσο και η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται δεν έχουν αλλάξει από την στιγμή της πρώτης εμφάνισής της.

Ωστόσο, πολύ σύντομα αυτό αναμένεται να αλλάξει ριζικά μιας και οι Βρετανοί τελειοποιούν πλέον τις τελευταίες λεπτομέρειες της νέας γενιάς της η οποία και θα παρουσιαστεί το 2018.

Καθοριστικό ρόλο στη νέα γενιά της Continental θα διαδραματίσει το πέρασμα σε μια νέα αρχιτεκτονική και συγκεκριμένα στην MSB η οποία ήδη φιλοξενεί τη νέα γενιά της Porsche Panamera.

H νέα πλατφόρμα θα είναι σημαντικά ελαφρύτερη από αυτήν που αξιοποιεί η γνωστή γενιά της Continental GT, συμβάλλοντας στον περιορισμό του συνολικού βάρους έως και κατά 150 κιλά με τη συνδρομή και της εκτεταμένης χρήσης αλουμινίου και άλλων ελαφρών υλικών στο αμάξωμα, το πλαίσιο αλλά και των νέων κινητήρων.

Σε ό,τι αφορά τους τελευταίους, οι κορυφαίες εκδόσεις της Continental αναμένεται να επωφεληθούν από το νέο W12 χωρητικότητας 6,0 λίτρων και απόδοσης 608 ίππων που πρωτοεμφανίστηκε στο Βentayga, ενώ στην γκάμα θα περιληφθεί και το «ταπεινότερο» από πλευράς ισχύος διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 σύνολο το οποίο ήδη εξοπλίζει εκδόσεις της Flying Spur αποδίδοντας από 500 έως 528 ίππους.

Επίσης, όπως έχει αποκαλύψει στο παρελθόν ο επικεφαλής της φίρμας, Wolfgang Durheimer, η νέα γενιά της Continental GT θα συμπεριλάβει στις τάξεις της και μια plug-in υβριδική έκδοση, με τις «υποψίες» να πέφτουν στο αντίστοιχο σύνολο της Porsche Panamera E-Hybrid η οποία ως γνωστόν συνδυάζει ένα twin-turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 462 ίππων.

Επιπλέον, κάθε άλλο παρά θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο μιας πετρελαιοκίνητης έκδοσης στα πρότυπα του Bentayga η οποία και θα εξοπλίζεται από έναν diesel V8 o οποίος στην περίπτωση του SUV της Bentley αποδίδει 435 ίππους και το κάτι παραπάνω από γενναιόδωρο μέγεθος των 900 Nm ροπής.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, είναι σαφές από κατασκοπικές λήψεις της Contιnental GT ότι θα επενδύσει σε μια πιο δυναμική και αιχμηρή σιλουέτα με επιρροές από το ΕXP 10 Speed 6 Concept (και προσεχώς Barnato ως έκδοση παραγωγής) διατηρώντας ωστόσο τα τυπικά Bentley στοιχεία όπως οι χαρακτηριστικές καμπύλες στα πίσω φτερά αλλά και τη 2+2 διάταξή της στο θάλαμο επιβατών.

Μετά την άφιξη της Continental GT, με απόσταση περίπου ενός έτους θα ακολουθήσει η έκδοση GTC η οποία θα μοιράζεται τις ίδιες τεχνολογικές και σχεδιαστικές αλλαγές και τηρώντας την παράδοση θα αξιοποιήσει μια υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.

Auto Express

Sports in

«Τρελάθηκε» ο Μπαρτζώκας: Οι πανηγυρισμοί μετά το τέλος του Παρτίζαν – Ολυμπιακός (vid)

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας ξέσπασε μετά την ανατροπή και το μεγάλο διπλό στο Βελιγράδι και πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του Ολυμπιακού.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024