Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-AMG Project ONE: To μέλλον σε... 1.000 ίππους

Mercedes-AMG Project ONE: To μέλλον σε… 1.000 ίππους

Το γερμανικό super sportscar που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Φρανκφούρτη επιταχύνει από 0-200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,0 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα του ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα, προσφέρει συνδυαστική ισχύ που ξεπερνά τους 1.000 ίππους ενώ παράλληλα εξασφαλίζει και ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ.


Πιστή στην υπόσχεσή της η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια του «πιο φιλόδοξου sportscar που έχει σχεδιαστεί ποτέ από την AMG», το οποίο έκανε πρεμιέρα στο «floor» της διεθνούς έκθεσης της Φρανκφούρτης, συνοδεία του επικεφαλής του ομίλου Daimler, Dieter Zetsche ο οποίος επέλεξε να συστήσει το Project ONE ως εξής:

«Αυτό το αυτοκίνητο θα κάνει τις επιδόσεις που έχουν επιτευχθεί από αυτοκίνητα της AMG και της Mercedes-Benz να δείχνουν μικρές» συμπληρώνοντας ότι το Project ONE θα είναι παράλληλα και το πιο αποδοτικό τετράτροχο του είδους του.

Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος των επιδόσεων σύμφωνα με τις αρχικές ήδη γνωστές συστάσεις το γερμανικό super sportscar επιταχύνει από 0-200 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,0 δευτερόλεπτα, η μέγιστη ταχύτητα του ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα, προσφέρει συνδυαστική ισχύ που ξεπερνά τους 1.000 ίππους ενώ παράλληλα εξασφαλίζει και ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ.

Πλην των εντυπωσιακών μεγεθών το Project ONE διαθέτει ένα εξίσου εντυπωσιακό σχεδιασμό τον οποίο καταφανώς καθοδήγησε η παράμετρος αεροδυναμική σμιλεύοντας το ανθρακονημάτινο monocoque αμάξωμα κατά τρόπο που να μπορεί να στηρίξει τις εξωπραγματικές προδιαγραφές που προσφέρει το μηχανικό του σύνολο.

Όπως είναι ήδη γνωστό αυτό προέρχεται από τις τάξεις της F1 και αποτελείται από έναν τοποθετημένο στο πίσω τμήμα, V6 κινητήρα 1,6 λίτρων ο οποίος μπορεί να φτάσει τις 11.000 σ.α.λ. χάρη στην αξιοποίηση βαλβίδων πεπιεσμένου αέρα και ο οποίος εφοδιάζεται με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή ο οποίος συνδυάζεται με μια τριπλέτα ηλεκτρικών μοτέρ.

Το πρώτο τοποθετείται επίσης στο πίσω τμήμα λειτουργώντας επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και διοχετεύοντας στον πίσω άξονα ισχύ που ξεπερνά τους 671 ίππους. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις του D. Zetsche η θερμική απόδοση του κινητήρα υπερβαίνει το 40%.

Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνουν δύο ακόμα μοτέρ, έναν για κάθε μπροστινό τροχό, τα οποία αποδίδουν 161 ίππους έκαστο και μπορούν να φτάσουν τις 50.000 σ.α.λ. Η ισχύς που προσφέρουν αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της γερμανικής φίρμας, στη διαδικασία επαναφόρτισής τους συμβάλλει εντυπωσιακά και το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο μπορεί να ανακτήσει έως και το 80% της ενέργειας που προκύπτει από το φρενάρισμα των μπροστινών τροχών διοχετεύοντας το στις μπαταρίες.

Οι τελευταίες έχουν βάρος μόλις 100 κιλών, ενώ αποτελούνται από τον τετραπλάσιο αριθμό συστοιχιών σε σχέση με το μονοθέσιο της Mercedes-AMG F1 W06. Επίσης όπως επισημαίνεται η τάση στο ηλεκτρικό κύκλωμα του αυτοκινήτου διαμορφώνεται σε 800 volt δηλαδή περίπου στο διπλάσιο σε σχέση με τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα της Mercedes.

Τις προδιαγραφές συμπληρώνει μια εξίσου σοφιστικέ ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ρυθμιζόμενη ανάρτηση η οποία επίσης αντλεί τις επιρροές της από τις πίστες της F1 υιοθετώντας μια οριζόντια διάταξη και ράβδους ώσης, τα κεραμικά δισκόφρενα, το επίσης ρυθμιζόμενο σύστημα traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης και ένα νέο οκτώ σχέσεων κιβώτιο το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς, προσφέροντας και τη δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας μέσω των paddles στο τιμόνι.

Στο εσωτερικό, οι επιρροές από την κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού είναι εξίσου σαφείς καθώς όπως επισημαίνει η γερμανική φίρμα σχεδίασε το Project ONE ως «ένα μονοθέσιο για δύο», τοποθετώντας ένα F1 έμπνευσης τιμόνι το οποίο πλαισιώνεται από μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη που εκτελεί καθήκοντα πίνακα οργάνων ενώ μια δεύτερη τοποθετείται πάνω από την κεντρική κονσόλα. Στην ίδια λογική εντάσσονται και τα βαθιά bucket καθίσματα ενώ την λιτή εικόνα του θαλάμου συμπληρώνουν τα ρυθμιζόμενα πεντάλ και σύστημα διεύθυνσης.

auto.in.gr

Sports in

Κοβάσεβιτς: «Κανονικά στην Τουρκία η ρεβάνς με τη Φενέρ, δεν ανησυχούμε για την ασφάλεια»

Όσα είπε ο Ντάρκο Κοβάσεβιτς για τη ρεβάνς με τη Φενέρμπαχτσε και την ασφάλεια στην Τουρκία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024