Renault R5 Turbo 2 Evolution: Ζωντανός θρύλος
Η έκδοση παραγωγής του Renault R5 Maxi Turbo που πρωταγωνίστησε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι τη θρυλική εποχή του Group B μάς ταξιδεύει στο ένδοξο παρελθόν του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Spotlight
-
Ποιος είναι ο Ρώσος «βασιλιάς της μίζας» που συνελήφθη για διαφθορά - Η χλιδή, οι βίλες και τα κότερα
-
Τραγική κατάληξη στο θρίλερ εξαφάνισης μοντέλου - Τι συνέβη πραγματικά στην Kaikan Kaennakam;
-
Όμηρος της Χαμάς εμφανίζεται σε βίντεο με ακρωτηριασμένο χέρι - «Οι IDF σκότωσαν 70 από εμάς»
-
«Κρυστάλλινη και ευρέως γνωστή η πορεία μου», απαντά ο Γ. Μώραλης σε δημοσιεύματα για την υπόθεση οπαδικής βίας
Η «πολιτική» εκδοχή ενός εκ των πρωταγωνιστών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι και ειδικότερα της κατηγορίας των Group B αναζητά το νέο ιδιοκτήτη της στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, τραβώντας την προσοχή μας χάρη στη σπανιότητα του είδους της αλλά και της άριστης κατάστασης στην οποία βρίσκεται 32 χρόνια μετά την παραγωγή της.
Ο λόγος για το Renault R5 Turbo 2 Evolution το οποίο κατασκευάστηκε σε 200 αντίτυπα ώστε το αγωνιστικών προδιαγραφών Renault 5 να αποκτήσει την απαιτούμενη για εκείνη την εποχή homologation.
To συγκεκριμένο τετράτροχο ταξίδεψε από τη γηραιά ήπειρο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής όπου και παρέμεινε στην κατοχή του ίδιου ιδιοκτήτη για 30 χρόνια.
Για τις όποιες βελτιωτικές παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν στις επιφάνειες του αμαξώματος αλλά και στα μηχανικά μέρη, χρησιμοποιήθηκαν αυθεντικά τμήματα-ανταλλακτικά, ενώ το 2016 -όταν το αυτοκίνητο άλλαξε χέρια- πραγματοποιήθηκε μια πλήρη ανακατασκευή των μηχανικών μερών, το κόστος της οποίας έφτασε τα 20.000 δολάρια.
Αξίζει να σημειωθεί πως το εν λόγω Renault R5 Turbo 2 Evolution διαθέτει μόλις 29.018 χιλιόμετρα στον κοντέρ του, γεγονός που δικαιολογεί και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται σήμερα.
Σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές του, ο τοποθετημένος στο κέντρο τετρακύλινδρος κινητήρα των 1.432 κ.εκ. συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το οποίο με τη σειρά του αναλαμβάνει να μεταφέρει τη διαθέσιμη ισχύ -η μέγιστη τιμή της τελευταίας υπολογίζεται πως ανέρχεται στους 185 ίππους- στους πίσω τροχούς.
Λίγες ώρες πριν την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η αξία του Renault R5 Turbo 2 Evolution έχει φθάσει τα 75.000 δολάρια, ωστόσο, είναι πολύ πιθανόν τις επόμενες ώρες να σπάσει ακόμα και το φράγμα των 100.000 δολαρίων.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις