Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW Polo

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο VW Polo

Η έκτη κατά σειρά γενιά του VW Polo βρίσκεται, πλέον, στη χώρα μας επιβεβαιώνοντας και επί ελληνικού εδάφους την ανωτερότητά της.

Γιάννης Αδάναλης

Το βροχερό Αμβούργο στα μέσα Σεπτεμβρίου, δεν αποτέλεσε το ιδανικό πεδίο δοκιμής της έκτης κατά σειρά γενιάς του VW Polo. Οι καιρικές συνθήκες και το κατά συνθήκη περιοριστικό αστικό περιβάλλον στέρησε από το δημοφιλές supermini την ευκαιρία να αναδείξει τις πραγματικές δυνατότητές του στην άσφαλτο.

Σχεδόν έναν μήνα μετά, η άφιξή του στην Ελλάδα μάς χαρίζει μία ακόμα ευκαιρία ώστε να αξιολογήσουμε μια από τις πληρέστερες προτάσεις που έχει να επιδείξει η ευρύτερη κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.

Αν και το συνολικό μήκος της έκτης κατά σειρά γενιάς του «μικρού» VW κινείται πολύ κοντά στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου, η διαφοροποίηση των αναλογιών του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.

Η χρήση νέας «πλατφόρμας», η οποία έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία MQB A0, πυροδότησε μια σειρά αλλαγών, αναβαθμίζοντας το σύνολο των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.

Προσπερνώντας λοιπόν τον μάλλον άτολμο αλλά σε κάθε περίπτωση εύπεπτο σχεδιασμό των μεταλλικών επιφανειών, οφείλεις να σταθείς στα όσα έχει να παρουσιάσει ο απρόσμενα φιλόξενος θάλαμος επιβατών.

Η θεαματική αύξηση του μεταξονίου κατά 9,4 εκατοστά αλλά και του συνολικού πλάτους διαμορφώνει νέα χωροταξικά δεδομένα. Δεδομένη λοιπόν θα πρέπει να θεωρείται πλέον η δυνατότητα συνύπαρξης τριών ενηλίκων στην πίσω σειρά καθισμάτων, όπως άλλωστε και η επάρκεια των 355 λίτρων του χώρου αποσκευών.

Η ευρυχωρία ωστόσο δεν αποτελεί το μοναδικό προσόν του Polo. H προσπάθεια της VW να δημιουργήσει μια πρόταση που θα απέχει ποιοτικά από τους βασικούς ανταγωνιστές της γίνεται από την πρώτη στιγμή αντιληπτή.

Το αφρώδες πλαστικό που καλύπτει τις επιφάνειες του ταμπλό σε προδιαθέτει θετικά, ωστόσο εκείνο που εντυπωσιάζει είναι το πλήθος των επιλογών που προσφέρει έστω και προαιρετικά ο κατάλογος του εξοπλισμού.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, η εντυπωσιακή σε μέγεθος έγχρωμη οθόνη αφής (φτάνει τις 8 ίντσες στις πλουσιότερες εκδόσεις), το σύστημα αυτόνομης πέδησης του βασικού εξοπλισμού και το ενεργό cruise control είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά που μαρτυρούν την τεχνολογική υπεροχή του γερμανικού supermini.

Εξίσου πλούσια εμφανίζεται και η γκάμα κινητήρων του Polo. Κρίνοντας παρ’ όλα αυτά από την αδυναμία του ατμοσφαιρικού κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρων να αξιοποιήσει στο μέγιστο τις δυνατότητες του πλαισίου και την υπερβολή που χαρακτηρίζει τη λύση του πετρελαιοκινητήρα των 1,6 λίτρων, o τρικύλινδρος TSI των 999 κ.εκ. αποτελεί την ιδανική επίλογη.

Ο τελευταίος προσφέρεται σε δύο διαμορφώσεις, με τη μικρότερη σε ισχύ – απόδοσης 95 ίππων – να φαντάζει αρκετή ώστε να χαρίσει στο δημοφιλές VW τις απαιτούμενες επιδόσεις και την επιπέδου… diesel οικονομία καυσίμου.

Σε κάθε περίπτωση πάντως, η αποτελεσματικότητα της ανάρτησης, η άριστη ηχομόνωση και η μεστή λειτουργία του συστήματος διεύθυνσης αργά ή γρήγορα επισκιάζουν τα όποια χαρακτηριστικά προκύπτουν από την παρουσία των TSI κινητήρων κάτω από το καπό του Polo.

Η αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε ένα μεγαλύτερων διαστάσεων αυτοκίνητο σε «ακολουθεί» στις περισσότερες των περιπτώσεων. Ακόμα και στις πλέον απαιτητικές συνθήκες, στις οποίες το σύνολο του ανταγωνισμού αποτυγχάνει να διαχειριστεί με

Στη χώρα μας, το νέο VW Polo έχει σημείο εκκίνησης την ατμοσφαιρική έκδοση βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου και απόδοσης 75 ίππων, η τιμή της οποίας ξεκινά από τα 13.400 ευρώ.

Η έκδοση που εφοδιάζεται με τον TSΙ κινητήρα των 999 κ.εκ. και αποδίδει 95 ίππους τιμολογείται στα 14.050 ευρώ στo εξοπλιστικό επίπεδο Tredline και στα 14.700 ευρώ στο Comfortline.

Από τα 16.300 ευρώ ξεκινά η έκδοση 1.0 TSI απόδοσης 115 ίππων, η οποία ωστόσο προσφέρεται για την ώρα στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού Highline.

Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις diesel των 1,6 λίτρων, η διαμόρφωση των 95 ίππων διατίθεται έναντι 16.600 ευρώ (Tredline), φτάνοντας ως και τα 17.890 ευρώ (Highline).

auto.in.gr

Sports in

Σάλος με τον Ρούντιγκερ: Αντιδράσεις για ποστάρισμά του που παραπέμπει σε… ISIS

Ο Αντόνιο Ρούντιγκερ έχει ξεσηκώσει αντιδράσεις με ένα ποστάρισμά του με αφορμή το Ραμαζάνι.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024