Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Tesla Semi: Μεταφορές… στην ηλεκτρική ζώνη

Tesla Semi: Μεταφορές… στην ηλεκτρική ζώνη

Το φορτηγό της Tesla δίνει το στίγμα του υποσχόμενο να προσφέρει πολύ περισσότερα από τα συμβατικά τροχοφόρα της κατηγορίας τόσο σε επίπεδο αυτονομίας όσο και επιδόσεων.


Μετά από πολλές αναβολές η Tesla, έκανε τελικώς τα αποκαλυπτήρια του πρώτου ηλεκτροκίνητου φορτηγού της το οποίο ονομάζεται Semi και πλην της ηλεκτροκίνητης υπόστασής του υπόσχεται να ανατρέψει και ορισμένα από τα δεδομένα της κατηγορίας των βαρέων οχημάτων χάρη σε μια σειρά εντυπωσιακές προδιαγραφές και σε επίπεδο επιδόσεων.

Σύμφωνα λοιπόν με αυτές, το Semi θα μπορεί να επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 5,0 δευτερόλεπτα, χρόνος που αν και προϋποθέτει την απουσία ρυμουλκούμενου, υπολείπεται ακόμα και σχέση με πολλά σημερινά συμβατικά τετράτροχα πολύ μικρότερου όγκου και βάρους. Με ρυμουλκούμενο βάρους έως και 36 τόνων ο χρόνος επιτάχυνσης αυξάνεται σε 20 δευτερόλεπτα, μέγεθος εξίσου εντυπωσιακό για την κατηγορία.

Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις της Tesla, θα μπορεί να κινηθεί σε δρόμους με κλίση έως 5% αναπτύσσοντας ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο για την κατηγορία.

Σε όρους αυτονομίας, το Semi υπόσχεται 800 χλμ. σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων, μέγεθος που επίσης υπερβαίνει την συνήθη αυτονομία ενός συμβατικού πετρελαιοκίνητου φορτηγού.

Σε ό,τι αφορά την επαναφόρτιση, αξίζει να σημειωθεί ότι με την συνδρομή ταχυφορτιστή οι μπαταρίες μπορούν να αναπληρώσουν ενέργεια που αντιστοιχεί σε απόσταση περίπου 650 χλμ. σε μισή ώρα.

Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι η σχεδίασή του πλην της φουτουριστικής αίσθησης που εξασφαλίζει, διεκδικεί και ιδιαίτερες περγαμηνές στην αεροδυναμική η οποία στην περίπτωση του Semi και σύμφωνα με τα όσα ισχυρίζεται η Tesla, είναι καλύτερη από αυτήν της Bugatti Chiron.

Στο ίδιο φουτουριστικό και τεχνολογικά ενσυνείδητο σκεπτικό εντάσσεται και η καμπίνα όπου η θέση του οδηγού τοποθετείται στο κέντρο, ενώ το τιμόνι πλαισιώνεται από δύο ευμεγέθεις οθόνες αφής που υπόσχονται να παράσχουν ό,τι πληροφορία και gadget απαιτεί ένας έπαγγελματίας οδηγός. Επίσης, μια σειρά από κάμερες, αισθητήρες και radar τα οποία συνεργάζονται με τα συστήματα υποβοήθησης, φιλοδοξούν να κάνουν ευκολότερη τη ζωή του οδηγού λειτουργώντας επικουρικά ή ακόμα και να αναλαμβάνουν πλήρως σε περίπτωση κίνησης σε κονβόι.

auto.in.gr

Sports in

Οι πέντε υποψήφιοι προπονητές του Τζόκοβιτς – Ο επικρατέστερος και η «βόμβα» του Φέντερερ (pics+vids)

Κοιτάζει την επόμενη μέρα ο Νόβακ Τζόκοβιτς, μετά το διαζύγιο με τον Γκόραν Ιβανίσεβιτς. Ο Νέναντ Ζίμονιτς που εθεάθη στην προπόνηση του Σέρβου και το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον σπουδαίο Ρότζερ Φέντερερ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024