Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW X3: Οδηγούμε στην Ελλάδα την τρίτη γενιά του βαυαρικού SUV

BMW X3: Οδηγούμε στην Ελλάδα την τρίτη γενιά του βαυαρικού SUV

Καλύτερη από ποτέ επιστρέφει στην τρίτη κατά σειρά γενιά της η BMW X3, θέτοντας εκ νέου υποψηφιότητα για την κορυφή.

Γιάννης Αδάναλης

Έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από την ημέρα που η BMW πρόσθεσε στην γκάμα της ένα μεσαίων διαστάσεων SUV, επαναπροσδιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τη θέση της στην υπό διαμόρφωση, εκείνη την εποχή, κατηγορία των οχημάτων ελευθέρου χρόνου.

Εν έτει 2003, η X3 μετέφερε αρκετά εκατοστά πάνω από το έδαφος τον τυπικό, για μια πρόταση της BMW, οδηγοκεντρικό προσανατολισμό, δημιουργώντας νέα πρότυπα.

Σήμερα, το Sport Activity Vehicle των Βαυαρών επιστρέφει καλύτερο από ποτέ, διεκδικώντας στην τρίτη κατά σειρά γενιά του και πάλι την κορυφή.

Η εξέλιξη των τελευταίων ετών ίσως να μην αποτυπώνεται με την ένταση που θα περίμενε κανείς στις επιφάνειες του αμαξώματος της BMW X3, ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως πρόκειται για ένα πραγματικά νέο αυτοκίνητο.

Τα εντυπωσιακά σε μέγεθος «νεφρά» της κεντρικής εισαγωγής αέρα, οι προβολείς τεχνολογίας LED, οι έντονες πτυχώσεις στο πλευρικό τμήμα του αμαξώματος και ο τρισδιάστατος σχεδιασμός των πίσω φωτιστικών σωμάτων συνθέτουν ένα σύνολο που χωρίς να απαρνείται το παρελθόν του, κοιτά με αυτοπεποίθηση στο μέλλον.

Άλλωστε από το μέλλον θαρρείς πως προέρχεται το σύνολο των εφαρμογών που συναντάς στο εσωτερικό, φροντίζοντας διαρκώς για την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών.

Εφαρμογές που παραπέμπουν ευθέως στη Σειρά 5 και καθιστούν τη νέα X3 ένα από τα πιο προηγμένα SUV των ημερών μας.

Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, ο συνδυασμός των οποίων χαρίζει στη βαυαρική πρόταση χαρακτηριστικά ημι-αυτόνομης οδήγησης, της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής των 10,2 ιντσών, του επίσης ψηφιακού πίνακα οργάνων και του έγχρωμου Head-Up Display.

Ανάμεσα στα νέα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται και η δυνατότητα επένδυσης του ταμπλό με τεχνόδερμα, επιλογή που ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση της ποιότητας στο εσωτερικό.

Με τη σειρά τους, η αναβάθμιση των ηχομονωτικών υλικών σε συνδυασμό με την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής εγγυάται την άνεση των επιβατών, την οποία προσυπογράφει η αύξηση του μεταξονίου κατά έξι εκατοστά.

Αντίστοιχη είναι η αύξηση που παρουσιάζει και το συνολικό μήκος (4,72 μέτρα), σε αντίθεση με το βάρος το οποίο υποχωρεί, ανάλογα με την έκδοση, έως και 55 κιλά.

Όπως και να έχει η νέα BMW X3 καταφέρνει να κρύψει το πραγματικό της μέγεθος, όπως άλλωστε και την απόσταση των 20,4 εκατοστών που τη χωρίζει από το έδαφος.

Ακόμα και στην «βασική» έκδοση diesel (xDrive 20d) την οποία εφοδιάζει ο γνωστός τετρακύλινδρος κινητήρας των 1.995 κιλών, τα πράγματα στο αριστερό κάθισμα ενός επιβλητικού σε διαστάσεις και προδιαγραφές SUV δείχνουν και είναι απλά.

To αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων (βασικός εξοπλισμός) είναι εκείνο που αναλαμβάνει τη «βρώμικη» δουλειά, χαρίζοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να παραμείνει προσηλωμένος στο δικό του και αναμφίβολα σημαντικότερο έργο.

Από την άλλη, οι 190 ίπποι και τα 400 Nm ροπής υπερνικούν την αδράνεια των περίπου 1.800 κιλών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση ενός εξαιρετικά ευέλικτου συνόλου, την ισορροπία του οποίου περιφρουρούν η ισόποση κατανομή του βάρους στους δύο άξονες, το ταχύτερο στις αντιδράσεις του σύστημα τετρακίνησης xDrive (βασικός εξοπλισμός) και οι αριστοτεχνικές ρυθμίσεις της ανάρτησης.

Η διάθεση της νέας BMW X3 στη χώρα μας θα ξεκινήσει τον προσεχή Ιανουάριο, σε τετρακύλινδρες και εξακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης και diesel.

Αναλυτικότερα, ο δίλιτρος κινητήρας βενζίνης της Χ3 xDrive20i αποδίδει 184 ίππους διαμορφώνοντας την πιο προσιτή έκδοση του αυτοκινήτου (58.130 ευρώ). Στην περίπτωση της xDrive30i (69.120 ευρώ) η μέγιστη ισχύς του τετρακύλινδρου συνόλου φτάνει τους 252 ίππους, ενώ για αυτούς που επιζητούν το κάτι παραπάνω υπάρχει και η έκδοση M40i (88.830 ευρώ), η οποία εφοδιάζεται με εξακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων, φτάνοντας τους 360 ίππους.

Αντιστοίχως, στη βάση της πετρελαιοκίνητης γκάμας του αυτοκινήτου τοποθετείται η έκδοση xDrive20d (59.900 ευρώ) και ο δίλιτρος κινητήρας απόδοσης 190 ίππων, ωστόσο, με 72.980 ευρώ μπορεί κανείς να αποκτήσει την εξακύλινδρη και σαφώς ισχυρότερη έκδοση xDrive20d με τους 265 ίππους και τα 620 Nm ροπής.

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024