Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
H επιστροφή της De Tomaso Pantera

H επιστροφή της De Tomaso Pantera

H εταιρεία που ίδρυσε ο πρώην επικεφαλής της Lotus, «επανιδρύει» το εξωτικό και ιδιαίτερα δημοφιλές ιταλικό supercar έχοντας ως αφετηρία το πλαίσιο και τον κινητήρα της Lamborghini Huracan.


Το θρυλικό ιταλικό supercar που μεσουράνησε τη δεκαετία του ’70 αποτέλεσε την έμπνευση για το νέο εξίσου εξωτικό δημιούργημα της εξίσου ιταλικής Ares Design η οποία αποκάλυψε το “Project Panther” όπως είναι η επίσημη ονομασία του, το οποίο θα κατασκευάζεται από το β΄εξάμηνο του 2018 στις νεότευκτες εγκαταστάσεις της ιταλικής φίρμας στην Modena.

Πλην των προφανών σχεδιαστικών επιρροών του από το εξωτικό ιταλικό supercar, o νέος πάνθηρας κρύβει στα σπλάχνα του ένα εξίσου ιταλικό DNA μιας και αφετηρία αποτέλεσε η αρχιτεκτονική της Lamborghini Huracan όπου και βασίζεται, ενώ υιοθετεί και τον θηριώδη ατμοσφαιρικό V10 των 5,2 λίτρων σε συνδυασμό με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της γείτονος φίρμας από την Sant’ Agata.

Επί του παρόντος δεν έχουν γνωστοποιηθεί οι ακριβείς προδιαγραφές του δημιουργήματος της Ares Design, ωστόσο αξίζει να σημειωθεί ότι ο παραπάνω κινητήρας στην βασική εκδοχή της Lamborghini Huracan LP 610-4 αποδίδει 610 ίππους και 560 Νm ροπής.

Αυτό που επίσης δεν έχει γίνει γνωστό είναι το τίμημα που θα κληθούν να καταβάλλουν όσοι επιθυμούν να προσθέσουν στη συλλογή τους μια ατμοσφαιρική επανερμηνεία του ιταλικού supercar που αγαπήθηκε τη δεκαετία του ‘70 και στις δύο όχθες του Ατλαντικού συνδυάζοντας V8 κινητήρες της Ford, την μηχανολογική ευφυΐα του Gian Paollo Dallara και φυσικά το σχεδιαστικό άγγιγμα της Ghia.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες αυτό αναμένεται να είναι αισθητά υψηλότερο από την Lamborghini Huracan όπου βασίζεται ωστόσο αυτό δεν αναμένεται να πτοήσει τους επίδοξους αγοραστές του Project Panther ορισμένοι από τους οποίους έχουν σπεύσει ήδη να υποβάλλουν παραγγελίες και την ανάλογη προκαταβολή.

Η κατασκευή του αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο β΄εξάμηνο του 2018, οπότε και θα δημοσιοποιηθούν οι πλήρεις και τελικές προδιαγραφές του καθώς, σύμφωνα με τις συστάσεις της εταιρείας του πρώην επικεφαλής της Lotus, Danny Bahar εκκρεμεί η τελειοποίηση του σχεδιασμού και της αεροδυναμικής αλλά και οι απαραίτητες διαδικασίες που θα του εξασφαλίσουν την έγκριση τύπου.

auto.in.gr

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024