Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Stratos επιστρέφει για... 25 «αντίτυπα»

Η Stratos επιστρέφει για… 25 «αντίτυπα»

Το project που έγινε γνωστό ως η νέα Stratos βρίσκεται ένα βήμα πριν την υλοποίησή του χάρη στην επιμονή ενός Γερμανού επιχειρηματία και ενός ανεξάρτητου κατασκευαστή με έδρα το Τορίνο.


Η Fiat Chrysler Automobiles έχει αποφασίσει από καιρό να τραβήξει την πρίζα στην πάλαι ποτέ κραταιή Lancia η οποία έχει περιοριστεί στο εξής ένα μοντέλο (Ypsilon) το οποίο μάλιστα διατίθεται αποκλειστικά στην ιταλική αγορά. Ωστόσο, ο Michael Stoschek, επικεφαλής του ομίλου επιχειρήσεων Brose, και μανιώδης συλλέκτης, συνέλαβε το 2008 την ιδέα αναβίωσης της Stratos ως one-off μοντέλου.

Με δεδομένη την θέση του ως επικεφαλής ενός μεγάλου προμηθευτή της αυτοκινητοβιομηχανίας, κατάφερε να πείσει τον οίκο Pininfarina να ανασχεδιάσει το αμάξωμα της νέας Stratos έχοντας ως αφετηρία το πλαίσιο της Ferrari F430.

Δύο χρόνια αργότερα το project είχε ολοκληρωθεί και το αποτέλεσμα παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο με την ονομασία New Stratos, φιλοξενώντας στα σπλάχνα του τον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 4,3 λίτρων της Scuderia, σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή η οποία απέδιδε 540 ίππους και 519 Nm ροπής.

Παρά την απήχηση την οποία γνώρισε το πρωτότυπο και η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να οδηγήσει άμεσα σε μια αντίστοιχη έκδοση παραγωγής με εγγυημένη επιτυχία, το project πάγωσε καθώς η Ferrari ήταν απρόθυμη να μοιραστεί τον κινητήρα και το πλαίσιο της F430 σε ένα αυτοκίνητο που δεν έφερε το όνομα της και δεν είχε καμία σχέση με τον όμιλο Fiat.

Το ίδιο έπραξε και ο οίκος Pininfarina ο οποίος αρνήθηκε την περαιτέρω εμπλοκή σε ένα project που δεν είχε την συγκατάθεση του Maranello.

Tη λύση, ήρθε να δώσει μια φίρμα από το Toρίνο ονόματι Manifattura Automobili Torino (ΜΑΤ) η οποία και τελικά θα κατασκευάσει τα 25 αντίτυπα της New Stratos, το πρώτο εκ των οποίων θα κάνει την εμφάνισή του στην προσεχή έκθεση της Γενεύης όπου και αναμένεται να ανακοινωθεί η τιμή της.

Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν στοιχεία σε σχέση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η εταιρεία υπόσχεται πάνω από 550 ίππους και μια προσεκτικά σχεδιασμένη ανάρτηση η οποία σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα «προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης που κανένα άλλο supercar δεν θα μπορεί να εξασφαλίσει, ιδίως όταν πρόκειται για στενές και γεμάτες στροφές διαδρομές».

Πλην των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου και της σαφώς εμπνευσμένης από την Lancia Stratos του ’70 εξωτερική της σχεδίαση, η εταιρεία υπόσχεται και ένα ανάλογου ύφους λιτό εσωτερικό το οποίο θα τιμά το αγωνιστικό παρελθόν της προγόνου της, διαθέτοντας στοιχεία όπως οι θέσεις για κράνη.

auto.in.gr

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024