Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz S-Class 2014: Κάποιος να μας προσέχει

Mercedes-Benz S-Class 2014: Κάποιος να μας προσέχει

Με τεχνολογικά συστήματα που υπόσχονται αφενός να αφαιρέσουν ένα μέρος της ευθύνης από τον οδηγό και αφετέρου να εξασφαλίσουν την απαιτούμενη άνεση στους επιβάτες, η νέα S-Class υπόσχεται να είναι τόσο εξωπραγματική όσο απαιτεί το είδος της και η θέση της στην γκάμα των Γερμανών.

Η νέα Mercedes-Benz S-Class έχει πάψει από καιρό να αποτελεί ένα αντικείμενο του πολύ μακρινού μέλλοντος, μιας και η παρουσίασή της αναμένεται να πραγματοποιηθεί στα μέσα της χρονιάς.

Κάπως έτσι και τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που συναντά ο φωτογραφικός φακός, έχουν απαλλαχθεί από το μεγαλύτερο μέρος του επιμελούς καμουφλάζ που έκρυβε ολοκληρωτικά το αυτοκίνητο στα πρώτα του βήματα.

Κατ’ επέκταση, ολοένα και περισσότερες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, προδίδονται με τελευταία αποκάλυψη τη γρίλια, η οποία φέρει εμφανώς τα σχεδιαστικά σημάδια του πρωτοτύπου F700 το οποίο παρουσιάστηκε το 2008.

Ανεξαρτήτως, σχεδιαστικών λεπτομερειών και του προσανατολισμού τους, αυτό που πρέπει να θεωρείται δεδομένο για τη νέα S-Class, είναι ότι θα διατεθεί σε τέσσερις εκδοχές αμαξώματος με διαφορετικό μήκους μεταξονίου, εξαιτίας της αντίστοιχης ζήτησης για πόλυ… LWB εκδόσεις από αγορές όπως της Κίνας, όπου συνηθίζουν να αγοράζουν ότι πιο επίμηκες -σε μεταξόνιο- βγάζει η Ευρώπη.

Έτσι, θα υπάρχει εκδοχή της S-Class με μήκος 6,5 μέτρων η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιπλέον επιβάτες. Χωρίς να υιοθετεί, σε επίπεδο εξωτερικής εμφάνισης, κάποιο στοιχείο από ΜPV, η μεγαλύτερη S-Class θα διαθέτει δύο επιπλέον καθίσματα απέναντι από το πίσω κάθισμα, τα οποία και όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους, θα αναδιπλώνονται.

Η αμέσως μικρότερου μήκους έκδοση της S-Class, θα διατίθεται χωρίς τα επιπλέον πίσω καθίσματα, ωστόσο, υπόσχεται να διαθέσει τον επιπλέον της χώρο για την άνεση των επιβατών του πίσω καθίσματος, υποσχόμενη αντίστοιχη ευρυχωρία με τη Rolls Royce Ghost.

Ως οφείλει μια πρόταση όπως η S-Class η άνεση των επιβατών της, δεν θα εξαρτάται μόνο από τον προσφερόμενο χώρο αλλά και από την τεχνολογία που θα διαθέτει η λιμουζίνα των Γερμανών.

Η S-Class θα εξοπλίζεται με ένα έξυπνο σύστημα αυτορύθμισης της ανάρτησης το οποίο αξιοποιεί τη λειτουργία καμερών που τοποθετούνται στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου και μαγνητοσκοπούν το οδόστρωμα, παραμετροποιώντας αναλόγως με την ποιότητα του δρόμου και αυτόματα, τις αντίστοιχες ρυθμίσεις.

Μια άλλη τεχνολογική αυτονομία του αυτοκινήτου θα είναι η παντελής έλλειψη κοινών φωτιστικών σωμάτων. Όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED και αυτόματα, γεγονός που σημαίνει ότι θα μπορούν να ρυθμίζουν τη φωτεινότητα τους, αναλόγως με τις συνθήκες.

Έτσι, θα χαμηλώνουν αυτομάτως όταν «αντιλαμβάνονται» ότι υπάρχει κίνηση αυτοκινήτων στο αντίθετο ρεύμα ή θα στρέφονται αυτομάτως σε περίπτωση που εντοπίσουν, κίνδυνο ή κάτι που ο οδηγός θα πρέπει να έχει υπόψη του κατά τις νυχτερινές ώρες.

Ικανότητες να παραμετροποιήσουν τη φωτεινότητα τους αναλόγως με τις συνθήκες θα έχουν και τα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία, θα μειώνουν την έντασή τους, στο όνομα της εξοικονόμησης ενέργειας. Σύμφωνα με την Mercedes-Benz η λειτουργία αυτή συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 2,1 γραμμ./χλμ.

Οι κάμερες φυσικά δεν χρησιμεύουν μόνο για την αυτορύθμιση της ανάρτησης αλλά, σε συνδυασμό με μια σειρά από άλλα έξυπνα συστήματα του αυτοκινήτου προσφέρουν ενός είδους αντίληψη στο αυτοκίνητο το οποίο, όταν εντοπίσει τον οποιοδήποτε κίνδυνο-εμπόδιο μπορεί να προειδοποιήσει τον οδηγό του, να αναβοσβήσει τα φώτα και αν τίποτα από τα παραπάνω δεν πιάσει, να φρενάρει μόνο του.

Επιπλέον, η S-Class πέρα από τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης σε περίπτωση έλλειψης πρωτοβουλίας από τον οδηγό, χάρη στην παρουσία radar, έχει τη δυνατότητα να αλλάξει λωρίδα, να επιταχύνει και να προσπεράσει με επίσης δική της πρωτοβουλία.

Θα μπορεί να εντοπίσει ακόμα και την απόπειρα άλλου αυτοκινήτου να την προσπεράσει, προειδοποιώντας τον οδηγό και παρεμβαίνοντας αναλόγως σε περίπτωση που αυτός δεν το έχει αντιληφθεί και προχωρά σε κάποιον ελιγμό ή αλλαγή πορείας που μπορεί να αποβούν επικίνδυνα.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, η νέα S-Class θα διαθέτει τρεις υβριδικές εκδόσεις ισχύος όπου ο επικουρικός ηλεκτροκινητήρας θα αποδίδει 41, 61 ή 109 ίππους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι από την γκάμα της θα λείψουν οι AMG εκδόσεις οι οποίες θα εξοπλίζονται με V12 διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με απόδοση 680 ίππων.

Στην περίπτωση της S65 AMG και στην αναζήτηση του μέγιστου των επιδόσεων, πολλά από τα τμήματα του αμαξώματος -πόρτες, καπό, θύρα πορτ μπαγκάζ- θα αποτελούνται από ανθρακονήματα.

Σε ό,τι αφορά τις V6 εκδόσεις κινητήρα, θα συνεχίσουν να υφίστανται επίσης μέχρι το 2017, οπότε και η Mercedes-Benz αναμένεται να παρουσιάσει τα πιο αποδοτικά μηχανικά σύνολα που θα τους αντικαταστήσουν.

AUTOMEDIA

Sports in

Τι είπε ο προπονητής της Φιορεντίνα για τον Ολυμπιακό και τον τελικό του Conference League

Ο προπονητής της Φιορεντίνα, Βιτσέντσο Ιταλιάνο, μίλησε για τον Ολυμπιακό που είναι ένας από τους πιθανούς αντιπάλους του στον τελικό του Conference League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024