BMW M3 2014: Υπερσυμπιεστών το ανάγνωσμα
Ο ακριβής αριθμός των υπερσυμπιεστών που ενσωματώνει ο νέος, εξακύλινδρος κινητήρας βενζίνης της νέας Μ3 είναι αυτός που μένει να αποκαλυφθεί καθώς το πανίσχυρο sedan δείχνει να βρίσκεται στην τελική ευθεία της εξελικτικής διαδικασίας του.
Spotlight
-
Αλέξης Τσίπρας: Ευρωπαϊκό τείχος απέναντι στην ακροδεξιά, τους πολέμους, τον νεοφιλελευθερισμό
-
Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026
-
Στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές: Στέφανος εναντίον Κυριάκου
-
Αυτό είναι το προσκλητήριο για τον γάμο Στέφανου Κασσελάκη - Τάιλερ Μακμπέθ στα Χανιά
Το «ελαφρύ» καμουφλάζ δεν δείχνει πλέον ικανό να κρύψει τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες της νέας BMW M3.
Λίγους μήνες πριν βρεθεί στη γραμμή παραγωγής, το πανίσχυρο sedan της γερμανικής φίρμας έχει περάσει στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του.
Μάλιστα, μετά τις δηλώσεις του επικεφαλής της M GmbH, Dr Friedrich Nitschke, έγινε σαφές ότι ο πρωταρχικός στόχος της νέας M3 είναι ο περιορισμός των ενεργειακών της απαιτήσεων.
Αυτό θα επιτευχθεί με την εξέλιξη ενός νέου εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,3 λίτρων και τη χρήση δύο ή τριών υπερσυμπιεστών καυσαερίων, ώστε η απόδοση του να φτάσει ή ακόμη και να ξεπεράσει τα επίπεδα του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα που «φορά» η μέχρι σήμερα γνωστή Μ3.
Κατά τ’ άλλα οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις στο μπροστινό και το πίσω τμήμα του αμαξώματος θα δηλώνουν με ξεκάθαρο τρόπο την ταυτότητα του αυτοκινήτου, ενώ δεν θα πρέπει να αποκλείεται και η χρήση συνθετικών υλικών με σκοπό τον περιορισμό του συνολικού βάρους.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις