Τετάρτη 08 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz S-Class 2013: Μετρώντας αντίSτροφα

Mercedes-Benz S-Class 2013: Μετρώντας αντίSτροφα

Λίγες ημέρες απομένουν πλέον για την επίσημη πρώτη της νέας S-Class που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σχεδόν χωρίς καμουφλάζ με τον αέρα μιας... γυμνής πρωταγωνίστριας.

Με την ημερομηνία παρουσίασης της νέας γενιάς της να έχει κλειδώσει για τις 15 Μαΐου 2013, η S-Class φαίνεται να τελειοποιεί τις τελευταίες της λεπτομέρειες αφήνοντας, με την αυτοπεποίθηση του είδους της, τον φωτογραφικό φακό να την απαθανατίσει ακάλυπτη.

Ξεκινώντας από τα προφανή, μια ματιά στη σιλουέτας της νέας S-Class αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η γερμανική ναυαρχίδα ακολουθεί την εξελικτική οδό στη σχεδίασή της, αντλώντας παράλληλα κάποια στοιχεία, όπως η γρίλια, από το πρωτότυπο μοντέλο F700 το οποίο η γερμανική φίρμα είχε παρουσιάσει το 2008 ως προπομπό της νέας γενιάς.

Επίσης, ως γνωστόν, πλέον η S-Class θα πρέπει να αναπληρώσει και το κενό της Maybach, κάτι που αναμένεται να «υποστηρίξει», μέσω του εξοπλισμού της ο οποίος αναμένεται ιδιαιτέρως εκτεταμένος και πολυτελής στη νέα γενιά της, αλλά και με τις πολλαπλές και διαφορετικού μήκους εκδόσεις αμαξώματος της.

Έτσι, εκτός από την S-Class και την «απλή» Long Wheel Base (LWB) εκδοχή με το επιμηκυμένο μεταξόνιο, θα υπάρξουν ακόμα δύο εκδόσεις με μεγαλύτερο μήκος.

Η “ΧΧL” έκδοση θα φτάνει τα 6,5 μέτρα και θα μπορεί να φιλοξενήσει δύο επιπλέον επιβάτες σε αναδιπλούμενα καθίσματα στο εσωτερικό της ενώ, έχει σχεδιαστεί με το βλέμμα στην Κίνα η οποία παραδοσιακά καταναλώνει ό,τι μεγαλύτερο και πολυτελές έχει να επιδείξει η ευρωπαϊκή αγορά.

Η αμέσως προηγούμενη, αναμένεται να έχει ελάχιστα μικρότερο μήκος, αφιερώνοντας τον επιπλέον χώρο στα… πόδια των πίσω επιβατών και στόχο να ανταγωνιστεί, ως προς αυτό, την Rolls-Royce Ghost.

Ανεξαρτήτως μήκους και έκδοσης, η S-Class θα διαθέτει στον εξοπλισμό της το νέο σύστημα Magic Ride Control το οποίο, αξιοποιώντας συνδυαστικά στοιχεία που προκύπτουν από κάμερες που τοποθετούνται στο μπροστινό τμήμα, θα παραμετροποιεί αυτόματα και αναλόγως με την ποιότητα του δρόμου, τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

Ένα άλλο στοιχείο που θα χαρακτηρίζει τη νέα S-Class θα είναι η παντελής έλλειψη από… λάμπες μιας και όλα τα φωτιστικά σώματα θα είναι τεχνολογίας LED και αυτόματα.

Στις αυτοματοποιημένες δυνατότητες των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων περιλαμβάνεται, ακόμα και η λειτουργία μείωσης της φωτεινότητάς τους όταν διασταυρωθούν με άλλο αυτοκίνητο αλλά και η μετακίνηση της δέσμης φωτός σε ένα πεζό ή κάποιο ζώο προκειμένου να επισημάνουν την παρουσία του στον οδηγό, προς αποφυγή ατυχημάτων.

Επιπλέον, τα πίσω φωτιστικά σώματα μεταβάλλουν τη φωτεινότητά τους αναλόγως με τις απαιτήσεις της ημέρας, στοιχείο που, σύμφωνα με την Mercedes-Benz, οδηγεί στην εξοικονόμηση ενέργειας και στην μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και κατά 2,1 γραμμ./χλμ.

Παράλληλα, με την συμβολή τους στην αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης, οι κάμερες, όπως ήταν αναμενόμενο, λειτουργούν και ως δεύτερα «μάτια» εντοπίζοντας περίπτωση επικείμενου κινδύνου ή ατυχήματος και δίνοντας σήμα στα απαραίτητα συστήματα.

Σε αυτά φυσικά συγκαταλέγεται το σύστημα πέδησης το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση μη έγκαιρης ανάληψης πρωτοβουλίας από τον οδηγό, αφού πρώτα έχει υπάρξει η σχετική προειδοποίηση, όχι μόνο στον οδηγό αλλά και σε όσους κινούνται αντίθετα ή πίσω του καθώς, στη διαδικασία συμμετέχουν και τα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία σε περίπτωση κινδύνου/ατυχήματος αναβοσβήνουν.

Παράλληλα, με τις δυνατότητες ειδοποίησης και αυτόματης ενεργοποίησης των φρένων, η S-Class θα διαθέτει και ενός είδους αυτόματο πιλότο, με μια λειτουργία η οποία, επίσης σε περίπτωση κινδύνου, παρεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης, αλλάζοντας πορεία στο αυτοκίνητο είτε επαναφέροντάς το στη λωρίδα του είτε λειτουργώντας αποτρεπτικά σε μια λανθασμένη απόφαση του οδηγού.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις κινητήρων αναμένονται οι «συνήθεις ύποπτοι» twin-turbo -V8 των 4,6 και των 5,5 λίτρων- και στην κορυφή ο θηριώδης V12. Δεδομένες επίσης θα πρέπει να θεωρούνται οι πετρελαιοκίνητες, υβριδικές αλλά και plug-in υβριδικές εκδόσεις όπως επιβάλλουν τα μέτρα της εποχής.

AUTOMEDIA

Sports in

Η αποκάλυψη του Ιωάννη

Ο Παπαπέτρου ήταν ο παίκτης-κλειδί στη σειρά με τη Μακάμπι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 08 Μαϊου 2024