Hyundai i10 2014: Τρεις κινητήρες ένα μέγεθος
Αν και η πρεμιέρα της ανανεωμένης εκδοχής του μοντέλου, παρουσιάστηκε στα τέλη του 2010, η κορεατική φίρμα ετοιμάζει ήδη τη νέα γενιά του i10 με ορίζοντα άφιξης τα τέλη του 2013.
Spotlight
-
Αλέξης Τσίπρας: Ευρωπαϊκό τείχος απέναντι στην ακροδεξιά, τους πολέμους, τον νεοφιλελευθερισμό
-
Διαφήμιση που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του 1990 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή το 2026
-
Στην τελική ευθεία για τις ευρωεκλογές: Στέφανος εναντίον Κυριάκου
-
Αυτό είναι το προσκλητήριο για τον γάμο Στέφανου Κασσελάκη - Τάιλερ Μακμπέθ στα Χανιά
Μπορεί να μην έχει περάσει πολύς καιρός από την ανανέωση του i10, ωστόσο, αυτό δεν είναι σε καμία περίπτωση δεσμευτικό για την κορεατική φίρμα που φαίνεται να προετοιμάζει τη νέα γενιά του.
Όπως αποκαλύπτουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού, το i10 θα διατηρήσει ορισμένα από τα σχεδιαστικά στοιχεία, της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της όπως η γραμμή των παραθύρων, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για το μέγεθός της που δεν αναμένεται να μεταβληθεί.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τις μαρτυρίες όσων των είδαν από κοντά, τα φώτα ημέρας του νέου i10 θα είναι σε “L” μοτίβο και θα τοποθετούνται κοντά στα φώτα ομίχλης τεχνολογίας LED.
Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές με τους γνωστούς τετρακύλινδρους κινητήρες των 1,1 και 1,2 λίτρων με απόδοση 69 και 86 ίππων να έχουν τον πρώτο λόγο, με ορισμένες αναβαθμίσεις.
Όπως επίσης ισχύει για την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, η γκάμα δεν κινητήρων δεν θα διαθέτει επιλογή πετρελαίου, αντισταθμίζοντας το κενό με μια υγραεριοκίνητη LPG έκδοση, στα χνάρια του “αδελφού” Kia Picanto, με κινητήρα 1,0 λίτρου και απόδοση 82 ίππων.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις