Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
MINI Hatchback 2014: Παν... έτοιμο από καιρό

MINI Hatchback 2014: Παν… έτοιμο από καιρό

Ένας –ακόμα- εκπρόσωπος του ρετρό είδους, αφήνει το φωτογραφικό φακό να περάσει πάνω από τις αυξημένες σε μέγεθος επιφάνειες του, αποκαλύπτοντας λίγα ακόμα στοιχεία για ένα αυτοκίνητο που, πλέον, πρέπει να έχει ελάχιστες λεπτομέρειες να οριστικοποιήσει μέχρι την άφιξή του.

Καθώς η νέα γενιά του ΜΙΝΙ Ηatchback δεν απέχει πλέον πολύ από την παρουσίασή της, οι εκπρόσωποι του ρετρό είδους έχουν αναδειχθεί σε συνήθεις υπόπτους των πεδίων δοκιμών, προσφέροντας ολοένα και πιο αποκαλυπτικές εικόνες του.

Έτσι, μετά την «S», ήρθε η σειρά της απλής έκδοσης, η οποία εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στη Γερμανία, προσφέροντας, μια ακόμα καλύτερη εικόνα για την τρίτη γενιά του μοντέλου.

Αν και το ΜΙΝΙ Hatchback, διατηρεί την άμεσα αναγνωρίσιμη σιλουέτα του καθώς και όλα εκείνα τα στοιχεία που είναι συνώνυμα της αισθητικής του ταυτότητας σε βάθος χρόνου, όπως π.χ. τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, φαίνεται να εξακολουθεί να αυξάνει τις διαστάσεις του.

Έτσι, το σκαρί της τρίτης γενιάς του μοντέλου φαίνεται να έχει αυξήσει το συνολικό του μήκος και πλάτος, προς όφελος, προφανώς, περισσότερης άνεσης ενώ αντίστοιχα αυξητικά πορεία φαίνεται να παρουσιάζει και το καπό του το οποίο είναι μακρύτερο. Τις εμφανείς, προς το παρόν, αλλαγές συμπληρώνουν η μικρότερη γρίλια αλλά και οι πιο λεπτές πρώτες κολώνες.

Κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες οι αλλαγές αναμένονται ριζικότερες καθώς το νέο Hatchback βασίζεται στη νέα εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα των Βαυαρών, UKL, η οποία θα φιλοξενήσει 10 με 12 μοντέλα του βαυαρικού ομίλου μεταξύ των οποίων και την Σειρά 1 GT η οποία έχει κωδικοποιηθεί πρώτη ως η πρώτη BMW με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Αναφορικά με τους κινητήρες του νέου ΜΙΝΙ Hatchback, ο κύριος όγκος της γκάμας του αναμένεται να αποτελείται από νέους τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χωρητικότητας 1,5 λίτρου.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, εκτός των όποιων πλεονεκτημάτων προκύψουν από τις αυξημένες διαστάσεις αυτό που, αν μη τι άλλο, αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση θα είναι η απουσία του πατροπαράδοτου ταχύμετρου στο κέντρο του ταμπλό.

Σύμφωνα με τις μαρτυρίες όσων έχουν δει από κοντά το εσωτερικό της τρίτης γενιάς του μοντέλου, το ταχύμετρο μεταφέρεται σε μια πιο συμβατική… τοποθεσία, ενώ, τη θέση του στο κέντρο του ταμπλό θα πάρει ένα αντίστοιχου αισθητικού προσανατολισμού σύστημα ελέγχου των μέσων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

AUTOMEDIA

Sports in

Με Ρεάλ ο Ολυμπιακός, με Φενερμπαχτσέ ο Παναθηναϊκός – Το πρόγραμμα του Final Four

Πότε θα γίνουν οι ημιτελικοί του Final Four, αλλά και πότε είναι προγραμματισμένοι ο μεγάλος και ο μικρός τελικός.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024