Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Twingo RS 2015: RετροSπεκτίβα με μέλλον

Renault Twingo RS 2015: RετροSπεκτίβα με μέλλον

Το νέο Twingo RS πλησιάζει δημιουργώντας προσδοκίες διαμετρικά αντίθετες του μεγέθους του, έχοντας στις αποσκευές του ισχυρές δόσεις παρελθόντος με τη συνδρομή ενός turbo κινητήρα 160 ίππων τοποθετημένου πίσω, του χαμηλού βάρους και των συνήθων προδιαγραφών που συνεπάγεται το RS σε μια πρόταση της Renault.


Μπορεί η νέα γενιά του “απλού” συμβατικού Renault Twingo να μην έχει δώσει ακόμη σημεία ζωής παρά μόνο μέσω ενός ηλεκτροκίνητου concept που αποτύπωνε, κυρίως, το σχεδιαστικό προσανατολισμό του, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και για την ισχυρότερη έκδοσή του με την υπογραφή της RenaultSport η οποία έδωσε μια σαφέστερη όσο και ενδιαφέρουσα εικόνα μέσω του Twin’Run Concept που προσγειώθηκε στο Μονακό το Σαββατοκύριακo του F1 GP.

Σε ό,τι αφορά τις τυπικές συστάσεις του αναμένεται να είναι η κορύφωση του Project Edison όπως είναι η κωδική ονομασία της διαδικασίας εξέλιξης των νέων Twingo και smart forfour που θα έχουν κοινή αφετηρία όπως υπαγορεύει η ανάλογη συμφωνία μεταξύ Daimler και Renault.

Από χρονικής -και γαλλικής- πλευράς το νέο Twingo αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2014 με την προοπτική να διατεθεί, αμέσως μετά, με το RS να ακολουθεί το 2015.

Αν και στυλιστικά το νέο Twingo RS αναμένεται να υπακούσει σε πολλά από τα στοιχεία του “τρελού” concept Twin’Run δεν θα ισχύσει, για ευνόητους λόγους, το ίδιο και για τον κινητήρα του πρωτοτύπου, έναν V6 3,5 λίτρων με απόδοση 320 ίππων.

Αντ’ αυτού την έκδοση παραγωγής του Twingo RS θα εξοπλίζει ένας υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας 900 κ.εκ. ο οποίος όμως θα διατηρήσει τη θέση του, κάτω από το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ.

Στην περίπτωση των απλών εκδόσεων του Twingo ο συγκεκριμένος κινητήρας αναμένεται να αποδίδει κοντά στους 90 ίππους ενώ στην περίπτωση του RS το μέγεθος αυτό θα φτάνει τους 160 ίππους, παραπέμποντας στο θρυλικό 5 Τurbo του παρελθόντος.

Η ισχύς των 160 ίππων σε ένα αυτοκίνητο με βάρος κοντά στην τιμή των 950 κιλών, κοντό μεταξόνιο και, συγκριτικά, μεγάλα μετατρόχια αναμένεται να δώσει ένα εκρηκτικό όσο και διασκεδαστικό μείγμα, αντάξιο της υπογραφής των μηχανικών της Renault στο εργοστάσιο της γαλλικής Διέππης, το «σπίτι» όλων των RS.

Εκτός από το χαμηλό βάρος και τον κινητήρα, στο ρυθμό των δυναμικών επιδόσεων αναμένεται να κινηθούν τόσο η εντελώς διαφορετική από τις υπόλοιπες εκδόσεις, ανάρτηση, όσο και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο θα προσφέρει υψηλότερη απόκριση. Παράλληλα, ο εξοπλισμός του Τwingo RS, διαθέσιμο αναμένεται να είναι το RenaultSport Monitor το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να καταγράφουν τις επιδόσεις τους.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις αμαξώματος το «απλό» Twingo αναμένεται να μιμηθεί το παράδειγμα του Clio όντας διαθέσιμο, κυρίως, σε πεντάθυρες εκδόσεις, ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για το RS.

Τουλάχιστον αυτό θα αφορά τον κύριο όγκο των RS, μιας και οι ιθύνοντες της Renault δηλώνουν -ακόμα- αναποφάσιστοι σχετικά με το ενδεχόμενο να οδηγήσουν στην παραγωγή μια ακόμα πιο σκληροπυρηνική έκδοση του RS που θα μιμηθεί το παράδειγμα του τρίθυρου concept Twin’Run.

Σε κάθε περίπτωση, η πιο σκληροπυρηνική τρίθυρη έκδοση, το μέλλον της οποίας αναμένεται να κριθεί από την ανταπόκριση του κοινού θα προσφέρει υψηλότερη ισχύ σε συνδυασμό με μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά όπως η πιο sport ρύθμιση της ανάρτησης.

Με αυτόν τρόπο αναμένεται να πιάσει το νήμα από εκεί που το άφησε το επίσης τρίθυρο και πισωκίνητο 5 Turbo του οποίου οι sport περγαμηνές –η νίκη στο ράλλυ του Μόντε Κάρλο to ’81 με οδηγό το Jean Ragnotti- και στη συνέχεια, η περιορισμένη παραγωγή του, άφησαν ιστορία.

Και αν αυτό ακούγεται κάπως ουτοπικό, κάπως έτσι ξεκίνησε και η ιστορία του εξακύλινδρου Clio το οποίο παρουσιάστηκε ως concept το 1998 χωρίς προοπτικές παραγωγής, μόνο που η ανταπόκριση του κόσμου άλλαξε τα σχέδια της Renault και οδήγησε στην περιορισμένη παραγωγή του μοντέλου το 2001.

Auto Express

Sports in

Μπακς: Παραμένει εκτός ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, χάνει και το Game 3 με τους Πέισερς

Χωρίς τον Γιάννη Αντετοκούνμπο θα αγωνιστούν οι Μπακς κόντρα στους Πέισερς, στο τρίτο ματς της σειράς των Play-offs, όπως ανακοίνωσαν επίσημα τα «Ελάφια»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024