Τρίτη 14 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLΚ 2015: Η τετράγωνη λογική της... καμπύλης

Mercedes-Benz GLΚ 2015: Η τετράγωνη λογική της… καμπύλης

Έχοντας ως αφετηρία την πλατφόρμα που θα αξιοποιήσει η νέα C-Class, μεγαλύτερο μέγεθος και περισσότερες καμπύλες, η δεύτερη γενιά του γερμανικού SUV υπόσχεται περισσότερο δυναμισμό σε κάθε έκφανσή του.

Το γερμανικό SUV ετοιμάζεται για τη νέα γενιά του η οποία όπως αποκαλύπτουν οι λήψεις του φακού θα είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος από την μέχρι τώρα γνωστή εκδοχή της προκειμένου να διαχωρίσει τη θέση της από την νέα και μικρότερη SUV πρόταση της Mercedes-Benz, GLA.

Μια ματιά στο καμουφλαρισμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αρκεί για να διαπιστώσει κανείς το μακρύτερο καπό της και το ότι ο μπροστινός άξονας έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός για τις ανάγκες του μεγαλύτερου μεταξονίου, ενώ αυξημένο είναι και το μήκος των μετατροχίων.

Οι παραπάνω αλλαγές αναμένεται να έχουν θετική επίδραση τόσο σε ό,τι αφορά την ευρυχωρία όσο και την οδική συμπεριφορά της νέας GLK η οποία, πλέον, θα μπορέσει να αντιπαραβληθεί πιο άμεσα με τις αντίστοιχες προτάσεις του premium ανταγωνισμού όπως η BMW X3 και το Audi Q5 σε επίπεδο παρεχόμενης άνεσης.

Αν και η πλειονότητα των σχεδιαστικών της στοιχείων καλύπτεται κάτω από βαρύ καμουφλάζ, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η δεύτερη γενιά της GLK θα ενσωματώσει τις τελευταίες εξελίξεις στον σχεδιαστικό κώδικα της Mercedes-Benz, εγκαταλείποντας παράλληλα το τετραγωνισμένο στυλ της προς όφελος ενός μοτίβου με περισσότερες καμπύλες.

Χαρακτηριστικών παράδειγμα των δυναμικότερων αναλογιών της είναι η έντονα κεκλιμένη οροφή που παραπέμπει σε coupe μοτίβο και παρά τις προσπάθειες των μηχανικών της φίρμας να κρύψουν την κατάληξη της.

Σε ό,τι αφορά αυτά που ούτως ή άλλως δεν βρίσκονται σε κοινή θέα, η GLK θα αξιοποιήσει την ίδια πλατφόρμα με τη νέα C-Class η οποία θα προηγηθεί καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί εντός του 2014.

Η γκάμα κινητήρων θα ξεκινά με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 1,8 λίτρων ο οποίος θα εξοπλίζει την βασική έκδοση GLK 250, ενώ το μέχρι σήμερα γνωστό diesel μοτέρ των 2,1 λίτρων θα βρεθεί κάτω από το καπό της GLK 250 BlueTEC. Το παρών θα συνεχίσει να δίνει και ο γνωστός V6 o οποίος θα εξοπλίζει την GLK 350.

Αυτό που δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμα είναι κατά πόσο οι Γερμανοί θα λανσάρουν τελικώς και μία AMG έκδοση της GLK εκμεταλλευόμενοι την επιπλέον δυναμική της νέας γενιάς της.

AUTOMEDIA

Sports in

Αλμέιδα: «Ο Ολυμπιακός ανυψώνει το ελληνικό ποδόσφαιρο, αξίζει να είναι στον τελικό του Conference League»

Ο Ματίας Αλμέιδα έβγαλε το καπέλο στον Ολυμπιακό για την πρόκριση στον τελικό του Conference League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 14 Μαϊου 2024