ΜΙΝΙ Clubman 2014: H συνήθεια που έγινε λατρεία
Έχοντας δημιουργήσει πιστούς οπαδούς, το Clubman θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία, προσαρμόζοντας τις προδιαγραφές του στις αλλαγές που φέρνει η τρίτη, κατά σειρά, γενιά του ΜΙΝΙ Hatchback.
Spotlight
-
Εφαρμογή προειδοποιεί τους αγαπημένους σας αν βλέπετε πορνό - H επιτυχία της ακροδεξιάς στις ΗΠΑ
-
Η Ελλάδα δεν θα ψηφίσει την έκθεση Μπακογιάννη για το Κόσοβο
-
Πόσο θα «ψαλιδίσει» τις συντάξεις το δημογραφικό – Γιατί απαιτούνται μέτρα σοκ
-
Εύα Μέντες: Η έκπληξη του συντρόφου της Ράιαν Γκόσλινγκ για 50α γενέθλια της
Μετά τις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του MINI Hatchback αλλά και το MINI Cabrio, είναι η σειρά του επίσης νέου MINI Clubman να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στους ευρωπαϊκούς δρόμου.
Η επόμενη γενιά του εκκεντρικού, ως προς τη διάταξη των θυρών, MINI θα αυξήσει ακόμη περισσότερο τις εξωτερικές του διαστάσεις σε μία προσπάθεια να διατηρήσει τον τίτλο του πρακτικότερου στην γκάμα εκδόσεων του βρετανικού θρύλου.
Η αύξηση, τόσο στο συνολικό μήκος του αμαξώματος όσο και στο μεταξόνιο θα δώσει περισσότερο χώρο στις πίσω πόρτες, οι οποίες θα είναι δύο στον αριθμό και όχι αντίθετα ανοιγόμενες, προσφέροντας άμεση πρόσβαση στην πίσω σειρά καθισμάτων.
Για μία ακόμη φορά, τη διαφορά θα κάνει η διαιρούμενη πόρτα του διαμερίσματος των αποσκευών, εξασφαλίζοντας -μεταξύ άλλων- τη δυνατότητα πλήρους εκμετάλλευσης του διαθέσιμου χώρου.
Από εκεί και πέρα, οι κινητήρες –όπως και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη- θα προέλθουν από το νέο MINI Hatchback. Αυτό σημαίνει ότι στις εκδόσεις Cooper και Cooper D θα τοποθετηθούν οι τρικύλινδροι κινητήρες βενζίνης και diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, ενώ για τα ισχυρότερα Cooper S και Cooper D η βρετανική φίρμα έχει «δανειστεί» τον δίλτρο TwinPower Turbo κινητήρα βενζίνης της BMW.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις