Audi R8 2015: Η νέα γενιά ενός «καθημερινού» supercar
Η νέα, δεύτερη γενιά του γερμανικού supercar μετράει το βήμα της στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, δίνοντας μια πρώτη εικόνα για την πληθωρική προσωπικότητα.
Spotlight
-
Χταπόδι οδηγεί δύτρια σε ένα κρυμμένο μυστικό στον βυθό της θάλασσας
-
Απίστευτη χασούρα για πρώην σύμβουλο του Φάρατζ - Έχασε 16 εκατ. λίρες παίζοντας πόκερ μέχρι τα ξημερώματα
-
Γιατί μπήκε στο νοσοκομείο ο Mente Fuerte - Στο πλευρό του η Μαρία Σολωμού
-
Ποιοι είναι οι τρεις σπουδαιότεροι ηθοποιοί όλων των εποχών για τον Φράνσις Φορντ Κόπολα
Το Audi R8 παρουσιάστηκε το 2006 επιχειρώντας να πιάσει το νήμα από εκεί που το είχε αφήσει το Quattro μια δεκαπενταετία νωρίτερα και με εξαίρεση ορισμένες αλλαγές με την ανανέωση του το 2012, το γερμανικό supercar διήνυσε το χρόνο, απαράλλαχτο, μέχρι σήμερα.
Όπως, ωστόσο, αποκάλυψε ο φωτογραφικός φακός που το εντόπισε για πρώτη φορά στο ιδανικό, για ένα αυτοκίνητο του είδους, τοπίο του Nurburgring, πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τη δεύτερη γενιά του η οποία αναμένεται από την επόμενη χρονιά.
Αν και οι μηχανικοί της Audi φαίνεται να έχουν δαπανήσει αρκετό χρόνο για να καλύψουν τα χαρακτηριστικά του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, η αναγνωρίσιμη σιλουέτα του δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών.
Επιπλέον, μια πιο προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τον πιο επιθετικά σχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα, το διαφορετικό σχήμα στη γρίλια και στις εισαγωγές αέρα, ενώ προχωρώντας προς τα πίσω διακρίνεται η χαρακτηριστική σχεδίαση των πλευρικών τμημάτων που παραμένει αν και με μια φαινομενικά πιο ανάγλυφη αισθητική.
Στο πίσω τμήμα διακρίνεται ο νέος και μεγαλύτερος σε έκταση αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος πλαισιώνεται από την τετραπλή και τετραγωνισμένη απόληξη της εξάτμισης ενώ την εικόνα συμπληρώνει η ενεργή αεροτομή.
Σε ό,τι αφορά αυτά που βρίσκονται κάτω από τις εξωτερικές του επιφάνειες, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η νέα γενιά του R8 θα αξιοποιήσει το ίδιο πάτωμα με την νέα Lamborghini Huracan, στοιχείο που, σε συνδυασμό, με την εκτεταμένη χρήση υλικών όπως τα ανθρακονήματα και το αλουμίνιο, τόσο εντός όσο και εκτός αναμένεται να περιορίσουν το βάρος του κάτω από τα 1.500 κιλά, ενισχύοντας, αφενός, τις επιδόσεις του και, αφετέρου, να περιορίσουν την κατανάλωση καυσίμου.
Στους διαθέσιμους κινητήρες, επικρατέστερες επιλογές αναδεικνύονται μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 των 4,2 λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 430 ίππους και μια επίσης βελτιωμένη εκδοχή του V10 των 5,2 λίτρων με απόδοση πάνω από 525 ίππους.
Κάτι παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θωρείται η παρουσία τετρακίνησης ενώ σε ό,τι αφορά τα κιβώτια στις διαθέσιμες επιλογές θα υπάρξει ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, ενώ δεν αποκλείεται και ένα μηχανικό για τους πιο σκληροπυρηνικούς.
Παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις του, υπάρχουν πληροφορίες και για μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα παρουσιαστεί σε δεύτερο χρόνο.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις