Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Opel Astra 2016: Ελαφρύτερο, αποδοτικότερο και... τρικύλινδρο

Opel Astra 2016: Ελαφρύτερο, αποδοτικότερο και… τρικύλινδρο

To νέο Opel Astra πραγματοποιεί την πρώτη "ανεπίσημη" εμφάνισή του ως δοκιμαστικό πρωτότυπο δίνοντας το στίγμα της νέας γενιάς, ενός απο τα σημαντικότερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε το πρώτο δείγμα από το νέο Opel Astra σε hatchback έκδοση αμαξώματος, το οποίο, αν και καμουφλαρισμένο, δίνει ένα σαφές δείγμα από την έβδομη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Opel.

Με δεδομένη τη σχέση της γερμανικής φίρμας με τον όμιλο GM, το νέο Opel Astra θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα D2XX η οποία θα αποτελέσει αφετηρία τόσο για το νέο Chevrolet Cruise όσο και για τα Οpel Ampera/Chevrolet Volt.

Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Astra θα διατηρήσει τα οικεία χαρακτηριστικά που το ανέδειξαν ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Opel, διατηρώντας, ως ένα βαθμό, την προσωπικότητά του.

Εκεί που όλα αναμένεται να αλλάξουν ριζικά, είναι κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες καθώς, με δεδομένα και τα μέτρα του ανταγωνισμού στην κατηγορία, οι μηχανικοί της Opel αναμένεται να αξιοποιήσουν ό,τι τεχνολογία έχουν στη διάθεσή τους προκειμένου, αρχικά, να κάνουν το νέο Astra όσο το δυνατόν ελαφρύτερο.

Έτσι, η απώλεια βάρους αναμένεται να κυμανθεί από 50 έως 100 κιλά, αναλόγως την έκδοση και παρά την αύξηση που παρατηρείται στις διαστάσεις του μοντέλου με στόχο περισσότερη ευρυχωρία.

Καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία «δίαιτας» θα διαδραματίσουν οι ελαφρύτεροι κινητήρες, η χρήση ελαφρύτερων εξαρτημάτων για το πλαίσιο και την ανάρτηση καθώς και η διαφοροποίηση της μεθόδου παραγωγής διαφόρων μερών, στοιχεία που, εκτός από τον πρωταρχικό στόχο απώλειας βάρους, θα επιχειρήσουν να βελτιώσουν περαιτέρω και την οδική συμπεριφορά του Astra.

Ένα στοιχείο που δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί στη νέα γενιά του Astra είναι οι εκδόσεις στις οποίες θα είναι διαθέσιμο, περιλαμβάνοντας στις επιλογές του hatchback, τετράθυρη, Sports Tourer και GTC Coupe.

Την γκάμα κινητήρων του θα απαρτίσουν μηχανικά σύνολα νέας γενιάς από την «οικογένεια» των SIDI Turbo, περιλαμβάνοντας τετρακύλινδρα αλλά και τρικύλινδρα μοτέρ ορισμένα από τα οποία είναι ήδη γνωστά από εκδόσεις των Cascada, Insignia, αλλά και του Adam, όπως, στην περίπτωση του τελευταίου, ο νέος, τρικύλινδρος, με χωρητικότητα 1,0 λίτρου, κινητήρας του lifestyle «βενιαμίν» της Opel που διατίθεται σε εκδοχές ισχύος 90 και 115 ίππων.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το Astra αναμένεται να υιοθετήσει ορισμένα στοιχεία από το Monza Concept, κάτι που σημαίνει δυναμικότερες συνολικά γραμμές και αιχμηρότερα και πιο σύγχρονα επιμέρους αισθητικά στοιχεία.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί, ότι δεδομένης της αποδοχής της μέχρι σήμερα γνωστής γενιάς του Astra η οποία κωδικοποιείται ως «J», η νέα, «Κ» γενιά του μοντέλου θα ακολουθήσει μια εξελικτική προσέγγιση τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση.

AUTOMEDIA

Sports in

Η UEFA αποθέωσε τον Ολυμπιακό για τις δύο προκρίσεις (pic)

Η UEFA με ποστάρισμά της στάθηκε και στην ομάδα Νέων του Ολυμπιακού, αλλά και στην ομάδα των ανδρών για τις δύo ευρωπαϊκές προκρίσεις μέσα σε λιγότερο από 20 ώρες στην διαδικασία των πέναλτι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024