Porsche Cayman GT4 2016: Επίδειξη -υβριδικής- ισχύος
Η μικρή της Porsche ετοιμάζεται να αποκτήσει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση η οποία, με ισχύ πάνω από 400 ίππους και υβριδικό σύνολο, θα αναζητήσει μια θέση στο πάνθεον των εκρηκτικών επιδόσεων.
Spotlight
-
Οι κασέτες επιστρέφουν - Η Gen Z ανακαλύπτει την μαγεία του αναλογικού ήχου
-
«Aκόμα και την ώρα που πέθαινε, τους έκανε όλους να γελούν»: H τραγική ιστορία της εκκεντρικής fashion editor, Isabella Blow
-
Οι μηχανές, η σύγκρουση, η φωτιά και τα νέα στοιχεία από την έρευνα για το δυστύχημα στα Τέμπη
-
Συγγνώμη ζητά τώρα ο Sean «Diddy» Combs για τον άγριο ξυλοδαρμό της πρώην του... το 2016 - «Είμαι αηδιασμένος»
Μπορεί να έχει περάσει μόλις, λίγο παραπάνω από ένας μήνας από τότε που η γερμανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου την ισχυρότερη έκδοση της Cayman, GTS, ωστόσο, κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η Porsche εξελίσσει ήδη μια νέα και ισχυρότερη έκδοση του sportscar.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η νέα έκδοση θα αναλάβει να μειώσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά που χωρίζει την μικρή Cayman από την 911, αφαιρώντας παράλληλα από την GTS τον τίτλο της κορυφαίας έκδοσης της γκάμας.
Κάπως έτσι, η νέα έκδοση που απαθανατίστηκε από το φωτογραφικό φακό με τη γενναιόδωρη πτέρυγα στο πίσω τμήμα αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά GT4 μαζί με το χαρακτηρισμό της ισχυρότερης Cayman.
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά που θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν το χαρακτηρισμό, κάτω από τις κατά τα άλλα αναγνωρίσιμες επιφάνειες της Cayman, κρύβεται ένα υβριδικό σύνολο το οποίο, στην έκδοση παραγωγής θα συνδυάσει ηλεκτρικό μοτέρ με τετρακύλινδρο ή εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα.
Η λύση στο παραπάνω δίλημμα θα εξαρτηθεί από την πορεία και την επιτυχία της αγωνιστικής 919 Hybrid στον 24ωρο Αγώνα Αντοχής του Le Mans το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αν η 919 Hybrid τα καταφέρει καλύτερα, σε σχέση με τις προηγούμενες εμφανίσεις της, στον τρίτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA που πραγματοποιείται στο Le Mans, τον Ιούνιο, τότε η Cayman GT4 θα αξιοποιήσει ένα ανάλογο με την αγωνιστική Porsche, υβριδικό σύνολο το οποίο turbo τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, με της αγωνιστικής Porsche.
Αν πάλι, η Porsche 919 Hybrid δεν έχει τις προσδοκώμενες επιδόσεις στο Le Mans, τότε η γερμανική φίρμα αναμένεται να προκρίνει ένα εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα για την κορυφαία Cayman πάντα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις που θα εξασφαλίσει το υβριδικό σύνολο στην Cayman GT4, αν και μέχρι στιγμής δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η ισχύς θα ξεπεράσει τους 400 ίππους.
Τις προδιαγραφές της κορυφαίας μικρής θα συμπληρώσει ένα σύστημα μετάδοσης με αφετηρία το κιβώτιο PDK της 911 GT3.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις