Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Opel Astra 2016: Οικείο σουπερνόβα

Opel Astra 2016: Οικείο σουπερνόβα

Το νέο Opel Astra πυκνώνει τις εμφανίσεις του καθώς, πλέον επιταχύνονται οι διαδικασίες για τη διαδοχή του δημοφιλούς μοντέλου των Γερμανών.

Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε για ακόμα μια φορά το νέο Opel Astra Hatchback καθώς οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται εν όψει της άφιξης της έβδομης γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου της Opel.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το νέο Opel Astra θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα D2XX η οποία θα αποτελέσει αφετηρία τόσο για το νέο Chevrolet Cruise όσο και για τα Οpel Ampera/Chevrolet Volt με φόντο τις σχέσεις της γερμανικής φίρμας με τον όμιλο GM.

Όπως και να έχει με την πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί, το νέο Astra δεν αναμένεται να χάσει την «προσωπικότητα» του η οποία και το έχει ανεβάσει ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού και το έχει αναδείξει ως ένα από το σημαντικότερα μοντέλα της Opel.

Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι δεν θα υπάρξουν ριζικές αλλαγές. Οι ριζικότερες αναμένονται κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες καθώς, με δεδομένα και τα μέτρα του ανταγωνισμού στην κατηγορία, οι μηχανικοί της Opel αναμένεται να αξιοποιήσουν ό,τι τεχνολογία έχουν στη διάθεσή τους προκειμένου, αρχικά, να κάνουν το νέο Astra όσο το δυνατόν ελαφρύτερο.

Στη γλώσσα των αριθμών αυτό θα μεταφραστεί σε περιορισμό του βάρους από 50 έως 100 κιλά, αναλόγως την έκδοση, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ταυτοχρόνως θα υπάρξει και αύξηση των διαστάσεων του μοντέλου με στόχο περισσότερη ευρυχωρία και άνεση.

Για τον περιορισμό του βάρους του Astra, οι μηχανικοί της Opel αναμένεται να αξιοποιήσουν μια συνολική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας νέες μεθόδους παραγωγής διαφόρων μερών και εξαρτημάτων, ενώ σημαντικό ρόλο θα παίξουν και οι ελαφρύτεροι κινητήρες.

Αυτό που δεν πρόκειται να διαφοροποιηθεί στη νέα γενιά του Astra είναι οι εκδόσεις στις οποίες θα είναι διαθέσιμο, περιλαμβάνοντας στις επιλογές του hatchback, τετράθυρη, Sports Tourer και GTC Coupe.

Την γκάμα κινητήρων του θα απαρτίσουν μηχανικά σύνολα νέας γενιάς από την «οικογένεια» των SIDI Turbo, περιλαμβάνοντας τετρακύλινδρα αλλά και τρικύλινδρα μοτέρ ορισμένα από τα οποία είναι ήδη γνωστά από εκδόσεις των Cascada, Insignia, αλλά και του Adam, όπως, ο νέος, τρικύλινδρος, με χωρητικότητα 1,0 λίτρου, κινητήρας του lifestyle «βενιαμίν» της Opel που διατίθεται σε εκδοχές ισχύος 90 και 115 ίππων.

Αναφορικά με τη σχέδιαση, το Astra αναμένεται να υιοθετήσει ορισμένα στοιχεία από το Monza Concept, κάτι που σημαίνει δυναμικότερες συνολικά γραμμές, αιχμηρότερα και πιο σύγχρονα επιμέρους αισθητικά στοιχεία.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί, ότι δεδομένης της αποδοχής της μέχρι σήμερα γνωστής γενιάς του Astra η οποία κωδικοποιείται ως «J», η νέα, «Κ» γενιά του μοντέλου θα ακολουθήσει μια εξελικτική προσέγγιση τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση.

AUTOMEDIA

Sports in

«Κοκκινίζει» το «Βίλα Παρκ»: Πόσα εισιτήρια θα πάρει ο Ολυμπιακός…

Τα εισιτήρια που θα πάρει ο Ολυμπιακός για τον εκτός έδρας ημιτελικό με την Άστον Βίλα

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024