Ford Focus RS 2016: ΠαRάSταση για ένα ρόλο
H κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου hatchback της Ford με τα διακριτικά RS ετοιμάζεται, για μία ακόμα φορά, να πάρει θέση στην σκηνή των hot-hatch.
Spotlight
Μετά την πρόσφατη, πρώτη του εμφάνιση ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου η οποία επιβεβαίωσε ότι η Ford θα συνεχίσει την παράδοση, οδηγώντας στην παραγωγή την τρίτη γενιά του Focus RS, το πανίσχυρο μικρομεσαίο hatchback, χαρίζει άλλη μια σειρά εικόνων του στο φακό, αυτή τη φορά, με φόντο το «ταιριαστό» Nurburgring.
Περνώντας στην ουσία, η νέα εκδοχή του πανίσχυρου hatchback θα επωφεληθεί από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα τεχνολογίας ΕcoBoost και χωρητικότητας 2,3 λίτρων, του οποίου η ισχύς θα βρεθεί στο φάσμα μεταξύ 330 και 350 ίππων.
Ως συνήθως, η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τη συνδρομή ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης το οποίο θα αναλάβει να διαχειριστεί τη ροπή και την τάση υποστροφής, δεδομένων των μεγεθών ισχύος.
Στο ίδιο σκεπτικό τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσουν τα οικεία, από τη δεύτερη γενιά της αντίστοιχης έκδοσης, γόνατα Revoknuckle στην μπροστινή ανάρτηση τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για τις ανάγκες ενός υψηλών επιδόσεων εμπροσθοκίνητου.
Έτσι, μια προσεκτική παρατήρηση στο δοκιμαστικό πρωτότυπο που γράφει γύρους στο Nurburgring με την παραπλανητική περιβολή του Focus ST, αρκεί για να αποκαλύψει αφενός την χαμηλότερη ανάρτηση αλλά και την υπόνοια μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα καθώς και μια διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση ορισμένων αεροδυναμικών στοιχείων με κύριο, τη μεγάλη αεροτομή.
Η τρίτη γενιά του Ford Focus RS αναμένεται να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά το 2016, ως η τελευταία και πανίσχυρη εκδήλωση της μέχρι σήμερα γνωστής γενιάς του μοντέλου το οποίο θα αντικατασταθεί από το 2017.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις