BMW M4 GTS: Μέρες κεραυνού
Μια ακόμα ισχυρότερη, ελαφρύτερη και πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Μ4, στα πρότυπα της E92 M3 GTS φαίνεται να θέλουν κρύψουν τα αυτοκόλλητα Moto GP Safety Car στην οικεία σιλουέτα του μοντέλου
Spotlight
-
Καθηγητής του Χάρβαρντ: «Απεχθάνομαι το ιρανικό καθεστώς, αλλά έχει δίκιο – Ένοχες οι ΗΠΑ»
-
Κλειστοί δρόμοι στην Αθήνα το Σάββατο για την Ολυμπιακή Φλόγα
-
Η ιστορική φράση του Ανδρέα Παπανδρέου πριν εκλεγεί πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ για τελευταία φορά
-
Πέθανε ο μακροβιότερος ασθενής με COVID - Υπέφερε για 613 μέρες και πέρασε 50 μεταλλάξεις
Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε μια λίγο διαφορετική, από αυτό που φαίνεται με την πρώτη ματιά, εκδοχή της Μ4 να εκτελεί δοκιμές εξέλιξης στους γερμανικούς δρόμους.
Αυτό που τραβά την προσοχή, εκτός από τα αυτοκόλλητα, είναι όσα διαγράφονται πίσω από το καμουφλάζ στο μπροστινό προφυλακτήρα και η τεράστια πτέρυγα στο πίσω τμήμα. Τόσο η σχεδίαση της τελευταίας όσο και οι αντίστοιχες σχεδιαστικές λεπτομέρειες του προφυλακτήρα δεν δείχνουν να παραπέμπουν σε αυτό που της αποδίδουν τα αυτοκόλλητά της ως το Moto GP Safety Car, αλλά στην E92 M3 GTS.
H πανίσχυρη έκδοση του κοντινού παρελθόντος διέθετε αντίστοιχες αεροδυναμικές παρεμβάσεις στο εξωτερικό και οι οποίες, σε συνδυασμό με άλλες βελτιώσεις όπως π.χ. η έλλειψη των πίσω καθισμάτων προς όφελος του περιορισμού του βάρους, συνιστούσαν μια πιο ακόμα πιο σκληροπυρηνική και κατά 180 κιλά ελαφρύτερη έκδοση της «απλής» Μ3 η οποία παράχθηκε σε μόλις 250 μονάδες.
Βέβαια, στην περίπτωση του νέου δοκιμαστικού πρωτοτύπου τα πίσω καθίσματα δείχνουν να παραμένουν στη θέση τους, χωρίς, ωστόσο, αυτό να σημαίνει ότι δεν πρόκειται για μια πιο σκληροπυρηνική και ελαφρύτερη έκδοση της Μ4 σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης.
Σε αυτή την περίπτωση, η BMW αναμένεται να πλαισιώσει τις σχεδιαστικές παρεμβάσεις αεροδυναμικού χαρακτήρα και το χαμηλότερο βάρος με επιπλέον ισχύ η οποία και θα αναλάβει να τοποθετήσει την GTS στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις