Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Jaguar XJ 2015: Ανανέωση με plug-in υβριδικές «ανησυχίες»

Jaguar XJ 2015: Ανανέωση με plug-in υβριδικές «ανησυχίες»

Τον πρώτο λόγο στη διαδικασία ανανέωσης της βρετανικής ναυαρχίδας αναμένεται να έχει η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα προς όφελος του περιορισμού των μεγεθών κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Η βρετανική φίρμα προετοιμάζει την ανανέωση του κορυφαίου sedan της το οποίο αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα πολύ σύντομα.

Μια απλή παρατήρηση στο δοκιμαστικό πρωτότυπο αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι η Jaguar δεν προετοιμάζει ριζικές αλλαγές στην εξωτερική εμφάνιση της ναυαρχίδας της, προχωρώντας σε στοχευμένες βελτιώσεις.

Έτσι, η νέα XJ διαθέτει ανασχεδιασμένη γρίλια και νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες αλλαγές ωστόσο αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στην έκδοση παραγωγής.

Την ανανέωση αναμένεται να συμπληρώσουν αλλαγές στο εσωτερικό με την έμφαση να δίνεται κυρίως στον εμπλουτισμό του εξοπλισμού με περισσότερες και πιο «σύγχρονες» επιλογές σε συνάρτηση και με τις gadget εξελίξεις των Βρετανών, όπως το νέο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης InControl.

Σε επίπεδο κινητήρων, η «συμβατική» γκάμα αναμένεται να παραμείνει ανέπαφη και όπως είναι στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου με τους Βρετανούς να επιφυλάσσουν, ωστόσο, την έκπληξη με την προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Η Jaguar έχει ήδη δώσει το στίγμα της plug-in υβριδικής έκδοσης της XJ μέσω ενός αντίστοιχου concept το οποίο παρουσίασε στην έκθεση της Γενεύης το 2012.

To XJ_e concept, όπως ονομαζόταν το plug-in υβριδικό πρωτότυπο, περιόριζε την κατανάλωση καύσιμου σε 3,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ υποσχόταν και 40 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας χάρη στην συνύπαρξη ενός turbo τετρακύλινδρου κινητήρα 2,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ιόντων λιθίου 12,3 kWh.

To σύνολο συμπλήρωνε ένα αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων ενώ σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων, η XJ_e πρόσφερε συνδυαστική ισχύ 334 ίππων, ολοκληρώνοντας τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ υποσχόταν μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ./ώρα

AUTOMEDIA

Sports in

Οι πέντε υποψήφιοι προπονητές του Τζόκοβιτς – Ο επικρατέστερος και η «βόμβα» του Φέντερερ (pics+vids)

Κοιτάζει την επόμενη μέρα ο Νόβακ Τζόκοβιτς, μετά το διαζύγιο με τον Γκόραν Ιβανίσεβιτς. Ο Νέναντ Ζίμονιτς που εθεάθη στην προπόνηση του Σέρβου και το ενδεχόμενο συνεργασίας με τον σπουδαίο Ρότζερ Φέντερερ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024