Audi A4 Avant 2017: Δυναμισμός στην πράξη
Η πρακτικότερη εκδοχή της νέας γενιάς του μεσαίου μοντέλου της Audi αποκαλύπτει ορισμένα καθοριστικά στοιχεία της δυναμικότερης εμφάνισής της.
Spotlight
-
Μυστηριώδες κρανίο ξεβράστηκε σε παραλία - Φέρεται να ανήκει σε πλάσμα βάρους 40 τόνων
-
Αεροπορική επίδειξη του «Red Arrows» της Βρετανικής Βασιλικής Αεροπορίας – Εντυπωσιακές εικόνες στον Φλοίσβο
-
Ο Κουτσούμπας κάνει κόκκινη την Gotham City και τον Μπάτμαν να… ψηφίσει ΚΚΕ
-
Χιλιάδες Ουκρανοί φεύγουν από την περιφέρεια του Χαρκόβου – Η Ρωσία κατέλαβε κι άλλο χωριό
Μετά την εμφάνιση της τετράθυρης εκδοχής τής νέας γενιάς του Α4 ως δοκιμαστικού πρωτότυπου χωρίς ίχνος καμουφλάζ, η πρακτικότερη έκδοσή του, Avant, δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών προσφέροντας ένα ακόμα κομμάτι του παζλ που θα συνθέσει την προσωπικότητα του νέου μεσαίου μοντέλου της Audi.
Με ορίζοντα άφιξης το καλοκαίρι του 2017 μαζί με την Allroad, πιο περιπετειώδη αισθητικά και τετρακίνητη έκδοση, το Α4 Αvant «εγκαταλείπει» λίγο ακόμα καμουφλάζ δίνοντας μια σαφέστερη εικόνα των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών.
Σε επίπεδο μεγέθους, το A4 Αvant δεν απομακρύνεται δραστικά από τις αναλογίες της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του, θα είναι ωστόσο λίγο μεγαλύτερο υιοθετώντας μεγαλύτερα πίσω μετατρόχια και μια πιο coupe λογικής οροφής.
Η τελευταία παρά το καμουφλάζ δείχνει να μεταβάλλει ριζικά και τη σχεδίαση της τρίτης κολώνας και των πίσω παραθύρων το αιχμηρότερο σχήμα των οποίων αποτυπώνει για πρώτη φορά ο φωτογραφικός φακός.
Έχοντας ήδη δει «γυμνό» το τετράθυρο Α4, είναι δεδομένο ότι τις σχεδιαστικές προδιαγραφές -και- του Avant θα συμπληρώσει μια πιο δυναμική αισθητική προσέγγιση που θα μεταφραστεί σε περισσότερες πτυχώσεις και αιχμές στις επιφάνειές του.
Εκτός από το δυναμικότερο χαρακτήρα που θα του παρέχουν τα νέα του χαρακτηριστικά, οι διαφοροποιήσεις αναμένεται να εξασφαλίσουν και περισσότερη ευρυχωρία τόσο στο θάλαμο επιβατών όσο και στο πορτ μπαγκάζ.
Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, δεδομένος θα πρέπει να θεωρείται ο περιορισμός του βάρους του και της Avant έκδοσης έως και κατά 100 κιλά χάρη στην παρουσία μιας νέας αρχιτεκτονικής η οποία θα αποτελέσει την αφετηρία για όλες τις εκδόσεις του Α4 και ήδη «φιλοξενεί» το Audi Q7 .
Η νέα αυτή αρχιτεκτονική έχει κωδικοποιηθεί ως MLB Evo και προσφέρει τη δυνατότητα εκτεταμένης χρήσης ελαφρών υλικών και το συνδυασμό του υψηλής αντοχής χάλυβα με υλικά όπως το αλουμίνιο, το μαγνήσιο και τα συνθετικά υλικά προς όφελος της μείωσης βάρους, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα «φιλοξενίας» τόσο συμβατικών όσο και εναλλακτικών μηχανικών συνόλων.
Έτσι όπως έχει γίνει από καιρό γνωστό, το νέο Audi A4 θα συμπεριλάβει για πρώτη φορά στην γκάμα του plug-in υβριδική έκδοση, ενώ σε ορισμένες αγορές θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση φυσικού αερίου. Επιπλέον κάθε άλλο παρά μπορούν να αποκλειστούν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις οι οποίες αναμένονται σε δεύτερο χρόνο.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα νέα χαρακτηριστικά αναμένεται να έχουν σημαντική επίδραση στη βελτίωση της αποδοτικότητας του μοντέλου, αλλά και των οδικών χαρακτηριστικών του στις προσανατολισμένες προς τις επιδόσεις, εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά τους «συμβατικούς» κινητήρες, την γκάμα θα πλαισιώσουν τα «συνήθη» ύποπτα αλλά και νέα σύνολα από το πλούσιο οπλοστάσιο του γερμανικού ομίλου σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια έξι σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Ήδη μάλιστα η Audi έχει ανακοινώσει ένα νέο δίλιτρο TFSI με απόδοση 190 ίππων τον οποίο συστήνει ως «τον αποδοτικότερο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της κατηγορίας του» και ο οποίος θα κάνει πρεμιέρα με το νέο Α4 το οποίο ως sedan θα παρουσιαστεί επισήμως το φθινόπωρο στην Φρανκφούρτη.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις