Toyota Prius 2016: Οι νέες δυναμικότερες περιπέτειες ενός αρχετυπικού υβριδικού
Η νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου που καθόρισε τις υβριδικές εξελίξεις και παραμένει το δημοφιλέστερο του είδους, δοκιμάζει το βήμα της σε αμερικανικό έδαφος προετοιμάζοντας αλλαγές που θα βελτιώσουν κάθε πτυχή του.
Spotlight
-
Πέθανε η ισραηλινή ακτιβίστρια για την ειρήνη και φεμινίστρια Γιαέλ Νταγιάν
-
Χιλιάδες Ουκρανοί φεύγουν από την περιφέρεια του Χαρκόβου – Η Ρωσία κατέλαβε κι άλλο χωριό
-
Επαναληπτικές εκλογές σε επτά εκλογικά τμήματα στη Β. Μακεδονία - Σκοπιμότητα σε βάρος του καταγγέλλει το αλβανικό κόμμα
-
Γεωργία: Η πρόεδρος έθεσε βέτο στον νόμο περί «εξωτερικής επιρροής»
Το αυτοκίνητο που εισήγαγε την έννοια του υβριδικού μαζικής παραγωγής ετοιμάζεται για την νέα γενιά του πραγματοποιώντας δοκιμές εξέλιξης στη Νότια Καλιφόρνια όπου και συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό.
Αν και η σιλουέτα του φαίνεται να διατηρεί τα αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά της, το νέο Prius φαίνεται να ενδίδει σε ένα πιο δυναμικό σχεδιαστικό προσανατολισμό με τη συνδρομή ενός πιο «χαμηλού» και αεροδυναμικού μπροστινού τμήματος, μιας διαφορετικής γραμμής οροφής, ενώ το πίσω τμήμα δείχνει να ακολουθεί μια εξελικτική πορεία, υιοθετώντας μια λιγότερο τετραγωνισμένη αισθητική.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά, το νέο Prius αναμένεται να ενσωματώσει το πλήθος των νέων αισθητικών μοτίβων που έχει προκύψει στα σχεδιαστήρια της Toyota από το 2009 οπότε και παρουσιάστηκε η τρέχουσα γενιά του, έχοντας ως σημείο αναφοράς και το υδρογονοκίνητο Mirai.
Στις λεπτομέρειες της σχεδίασης ξεχωρίζουν τα «δεδομένα» LED φωτιστικά σώματα ενώ κάτω από το καμουφλάζ διαγράφεται η πιο αιχμηρή σχεδίαση των εισαγωγών αέρα.
Ανεξαρτήτως σχεδιαστικής γραμμής, το νέο Prius θα έχει ως αφετηρία μια νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική των Ιαπώνων (ΤNGA) η οποία προορίζεται να φιλοξενήσει μεσαίου μεγέθους μοντέλα της Toyota.
Στα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας συγκαταλέγεται και η δυνατότητα μιας πιο ευέλικτης διάταξης που θα εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο που θα το εξοπλίσει, αναμένεται να αξιοποιηθεί ένας κινητήρας 1,8 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα αυξήσει τη συνδυαστική ισχύ –οι πληροφορίες αναφέρουν 150 ίππους- αλλά και την αποδοτικότητά του, περιορίζοντας την κατανάλωση καυσίμου κάτω από τα 4,3 λίτρα/100 χλμ. Τις προδιαγραφές του αναμένεται να συμπληρώσει μια μπαταρία νικελίου μετάλλου υψηλότερης απόδοσης.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις