Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Alpine AS1 2017: Οι υβριδικές περιπέτειες ενός γαλλικού sportscar

Renault Alpine AS1 2017: Οι υβριδικές περιπέτειες ενός γαλλικού sportscar

Στην υβριδική τεχνολογία φαίνεται να καταφεύγει –κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού- η Renault προκειμένου να διασφαλίσει μια καλή σχέση επιδόσεων-οικονομίας στο νέο της sportscar που θα αναλάβει να αναβιώσει τα διακριτικά της Alpine και θα φέρει την υπογραφή της RenaultSport.

Έχοντας ήδη δει δύο φορές πρωτότυπες εκδοχές του με την πιο πρόσφατη να πραγματοποιείται στο συμβολικό πλαίσιο του 24ωρου αγώνα αντοχής του Le Mans, το sportscar που θα αναλάβει να σηματοδοτήσει την αναβίωση της Alpine, μπαίνει πλέον στην τελική ευθεία με ορίζοντα το τέλος του 2016.

Προς το παρόν, το γαλλικό sportscar «κρύβεται» κάτω από ένα τροποποιημένο, αλλά απολύτως αναγνωρίσιμο «σκαρί» της Lotus Exige προσπαθώντας να κρατήσει «στη σκιά» ορισμένα στοιχεία του, συμπεριλαμβανομένης της σχεδίασης η οποία ωστόσο -χάρη σε ορισμένες διαρροές- είναι γνωστό ότι δεν θα απέχει ριζικά από το πρωτότυπο που οι Γάλλοι παρουσίασαν στο Le Mans.

Όπως και να έχει, το σημαντικότερο εύρημα στην προκειμένη περίπτωση καθώς το γαλλικό sportscar «περιφέρει» τη σιλουέτα της Exige σε ισπανικό έδαφος είναι ένα μικρό αυτοκόλλητο και ένας διακόπτης, στη δεξιά πλευρά του αμαξώματος, πίσω από την πόρτα το οποίο προδίδει ότι κάτω από τις επιφάνειες του φιλοξενείται ένα υβριδικό σύνολο.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το Alpine Sports 1 θα εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο turbo κινητήρα 1,6 λίτρων ο οποίος όμως σύμφωνα με τις πληροφορίες υπόσχεται να ξεπερνά τους 300 ίππους και μόλις, αποκαλύφθηκε ότι η Renault θα τον συνδυάσει με ηλεκτρικό μοτέρ να προσφέρει γενναιόδωρη ισχύ –και εξίσου γενναιόδωρη άμεσα διαθέσιμη ροπή- χωρίς να ανεβάσει να «απογειώσει» τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Παράλληλα, με τις δεδομένες επιδόσεις του, το γαλλικό sportscar αναμένεται να προσφέρει και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για περιορισμένη απόσταση.

Εκτός από τον υβριδικό του χαρακτήρα, οι εικόνες του δοκιμαστικού πρωτότύπου αποτελούν και το πρώτο δείγμα του εσωτερικού του το οποίο αν και βρίσκεται ακόμα σε πρώιμή μορφή παρέχει ορισμένες κατευθυντήριες πληροφορίες για τη σχεδίαση αποκαλύπτοντας στοιχεία όπως τα ψηφιακά στροφόμετρο και ταχύμετρο της κεντρικής κονσόλας.

όπως είναι επίσης γνωστό από τις προηγούμενες εμφανίσεις του γαλλικού sportscar, το σχέδιο της Renault είναι επίσης να διατηρήσει το βάρος σε χαμηλά επίπεδα ακολουθώντας ένα σκεπτικό προσανατολισμένο στη διασκεδαστική οδήγηση με την υπογραφή της RenaultSport.

AUTOMEDIA

Sports in

Αυτοί οι διαιτητές σφυρίζουν τα ΠΑΟΚ – ΑΕΚ και Παναθηναϊκός – Άρης

Η ΚΕΔ έκανε πριν από λίγο γνωστούς τους ορισμούς της για την 8η αγωνιστική των playoffs της Superleague.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024