Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi R8 Spyder 2016: Ανάμεσα σε ουρανό και άσφαλτο

Audi R8 Spyder 2016: Ανάμεσα σε ουρανό και άσφαλτο

Το Audi R8 Spyder δίνει το πρώτο δείγμα γραφής του ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο δοκιμάζοντας το «βήμα» του στο Nurburgring.

Το κλείστρο του φωτογραφικού φακού συνέλαβε για πρώτη φορά μια… προδιαγεγραμμένη άφιξης, αυτή του R8 Spyder.

Πιστή στη σχετικά πρόσφατη παράδοση του μοντέλου το οποίο στις αρχές της χρονιάς υποδέχτηκε τη δεύτερη γενιά του, η Audi ετοιμάζει, με φόντο το ταιριαστό Nurburgring το επόμενο βήμα για το supercar, εμπλουτίζοντας τις επιλογές του με μια νέα ανοιχτή εκδοχή.

Ακολουθώντας το ίδιο σκεπτικό με την coupe εκδοχή η οποία είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερη ενώ προσφέρει κατά 40% αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, οι μηχανικοί της Audi, θα αξιοποιήσουν την παραπάνω τεχνογνωσία που επιβάλλει τη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, προκειμένου να διατηρήσουν το βάρος και της Spyder εκδοχής σε χαμηλά επίπεδα, τηρουμένων των αναλογιών και με δεδομένη και την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το R8 Spyder δεν αναμένεται να μεταβάλλει παραπάνω στοιχεία από τα απολύτως απαραίτητα που συνεπάγεται η απουσία σταθερής μεταλλικής οροφής, διατηρώντας τη χαρακτηριστική αισθητική του.

Στην καρδιά του και του R8 Spyder θα βρεθεί ο αναβαθμισμένος V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος, 540 ίππων και 610 ίππων (Plus).

Υπενθυμίζεται ότι από πλευράς επιδόσεων, το «απλό» R8 χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα στην εκδοχή ισχύος των 540 ίππων. Η Plus έκδοση απαιτεί 3,2 δεύτερόλπετα για το παραπάνω sprint ενώ η μέγιστη ταχύτητα της σταματάει ψηλότερα στα 330 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Audi το R8, αναμένεται να αποκτήσει σύντομα και μια υπερτροφοδούμενη έκδοση η οποία θα αντικαταστήσει ουσιαστικά τον V8 των 4,2 λίτρων που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά του γερμανικού sportscar.

Αν και προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά τα βασικά χαρακτηριστικά του turbo κινητήρα που θα προοριστεί για το R8, οι επικρατέστερες εκδοχές είναι είτε ένα πεντακύλινδρος 2,5 λίτρων είτε ένας twin-turbo V6.

Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι ο νέος turbo κινητήρας θα «περάσει» τόσο στo R8 Coupe όσο και στο R8 Spyder.

AUTOMEDIA

Sports in

Αρχές του 2025 το νέο φτηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Η αλλαγή των σχεδίων της εταιρείας λειτούργησε θετικά για τις μετοχές της Tesla, που κινούνταν έντονα ανοδικά καταγράφοντας κέρδη έως και 10%

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024