Renault Megane 2016: Περνώντας στην αντεπίθεση
Το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα υιοθετήσει ένα νέο σχεδιαστικό προσανατολισμό σύμφωνο με τις αντίστοιχες εξελίξεις στη Renault σε συνδυασμό με ό,τι πιο καινούριο έχει να επιδείξει η φίρμα σε επίπεδο τεχνολογίας και κινητήρων.
Spotlight
-
Έργο - μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
-
Άνδρας πίνει 25 ποτήρια κρασί για κάθε χιλιόμετρο που τρέχει στο Μαραθώνιο του Λονδίνου
-
Zωή στον εξωπλανήτη «K2-18 b»; - Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
-
Ποια είναι η δυναμική της αγοράς ελαιολάδου – Οι αναλυτές χαρτογραφούν το τοπίο
Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για το νέα γενιά του Megane καθώς μετά από έξι χρόνια παρουσίας του στην αγορά, το γαλλικό μικρομεσαίο μοντέλο διανύει τα τελευταία χιλιόμετρα ως δοκιμαστικό πρωτότυπο καθώς δεν αποκλείεται να δώσει το στίγμα του, αρχικά ως πρωτότυπο, στην προσεχή διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης όπου.
Αν και το καμουφλάζ εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του μικρομεσαίου μοντέλου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι νέο Megane, θα εγκαταλείψει την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του, υπακούοντας στις σχεδιαστικές επιταγές της φίρμας όπως αυτή μεταφράζεται στα Clio, Captur και Kadjar.
Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους στοιχεία, μια προσεκτική παρατήρηση στην νέα σειρά εικόνων του αποκαλύπτει τη σιλουέτα των νέων πίσω φωτιστικών σωμάτων που παραπέμπουν στο γνώριμο σχεδιαστικό κώδικα της Renault, ενώ για πρώτη φορά έχουμε και μια εικόνα του εσωτερικού.
Ανεξαρτήτως σχεδίασης, είναι δεδομένο ότι το νέο Megane θα αξιοποιήσει μια καινούρια αρχιτεκτονική η οποία ωστόσο έχει ήδη δώσει το στίγμα της.
Πρόκειται για την πλατφόρμα που αποτελεί την αφετηρία για τα Nissan Qashqai και Pulsar η οποία φέρει την κωδική ονομασία CMF και αποτελεί προϊόν κοινής εξέλιξης Renault και Nissan.
Αντιστοίχως θα ισχύσει και για τους κινητήρες με το νέο Megane να αξιοποιεί επιλογές από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου όπως ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος TCe των 1,2 λίτρων σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος, αλλά και ο ισχυρότατος turbo κινητήρας των 1,6 λίτρων με απόδοση 200 ίππων που συναντάμε στο Renault Espace. Στις diesel επιλογές, αναμένονται, μεταξύ άλλων, dCi κινητήρες με ισχύ 130 και 160 ίππων.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις