Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Porsche 911 2018: Σε νέες plug-in υβριδικές διαδρομές

Porsche 911 2018: Σε νέες plug-in υβριδικές διαδρομές

Η νέα γενιά του εμβληματικού sportscar αναμένεται να ακολουθήσει τη γνωστή εξελικτική προσέγγιση της Porsche σε ό,τι αφορά τα περισσότερα στοιχεία της με εξαίρεση, τις διαθέσιμες επιλογές οι οποίες θα περιλαμβάνουν νέες τεχνολογίες προς όφελος της αποδοτικότητας.

Την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση στην ιστορία της θα αποκτήσει η νέα Porsche 911 η οποία και εντοπίστηκε για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό σε πρώιμο στάδιο εξέλιξης, δίνοντας τα διαπιστευτήρια της νέας, όγδοης γενιάς της.

Με δεδομένο ότι η νέα γενιά της 911 αναμένεται το 2018, επί του παρόντος, ελάχιστα στοιχεία είναι γνωστά για το εμβληματικό sportscar το οποίο στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται να δοκιμάζει μια πρώιμη εκδοχή του πλαισίου του κάτω από τις επιφάνειες της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής της 911.

Αυτό που ανακαλύπτει κανείς με μια προσεκτική παρατήρηση είναι τα μεγαλύτερα μετατρόχια στο πίσω τμήμα τα οποία αναμένεται να οδηγήσουν σε ένα συνολικά μεγαλύτερο πλάτος για τη νέα γενιά.

Σε κάθε περίπτωση όπως έχει πολλές φορές επαναλάβει η Porsche για το πλέον εμβληματικό της μοντέλο, η 911 έχει να κάνει πάντα «με την εξέλιξη και όχι με την επανάσταση» και έτσι το ίδιο θα ισχύσει και με τη νέα γενιά της η οποία, σχεδιαστικά θα ακολουθήσει μια εξελικτική πορεία.

Εκεί όπου αναμένονται οι «συνταρακτικές» αλλαγές είναι στην ποικιλία των επιλογών, καθώς εκτός από μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα προστεθεί στην γκάμα ακολουθώντας τα χνάρια των αντίστοιχων –μελλοντικών- εκδόσεων των Cayenne και Panamera, η Porsche φέρεται να εξετάζει το ενδεχόμενο να λανσάρει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή της.

Όπως και να έχει, το δεδομένο είναι ότι η νέα 911 θα αξιοποιήσει μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής της τρέχουσας γενιάς της η οποία και θα προσαρμοστεί στις νέες plug-in υβριδικές ή -και- ηλεκτρικές ανάγκες του μέλλοντος της.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι συμβατικές εκδόσεις της 911 θα εξακολουθήσουν να εξοπλίζονται από εξακύλινδρους διπλά υπετροφοδοτούμενους κινητήρες 3,0 λίτρων οι οποίοι, ωστόσο, στη νέα γενιά της, σε συνάρτηση και με τις υπόλοιπες αλλαγές, αναμένεται να προσφέρουν περισσότερη ισχύ αλλά και αποδοτικότητα.

AUTOMEDIA

Sports in

Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη διαφήμιση για το ελληνικό ποδόσφαιρο στην Ευρώπη

Μια τεράστια βραδιά για τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να κάνουν την διαφορά

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024