Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Audi R8 Spyder 2016: Supercar θέα στον ουρανό

Audi R8 Spyder 2016: Supercar θέα στον ουρανό

Η ανοιχτή εκδοχή του γερμανικού supercar συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό στον ευρωπαϊκό νότο, δίνοντας μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησης του νέου «open-air» χαρακτήρα του.

Το Audi R8 Spyder επιστρέφει στο φωτογραφικό φακό ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, με φόντο τον ευρωπαϊκό νότο προσφέροντας μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής του εν όψει της άφιξής του η οποία αναμένεται μέσα στο 2016.

Ακολουθώντας το ίδιο σκεπτικό με την coupe εκδοχή η οποία μας συστήθηκε στις αρχές της χρονιάς και είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερη ενώ προσφέρει κατά 40% αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου -και- το R8 Spyder θα είναι ελαφρύτερο σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, ωστόσο με δεδομένη την απουσία σταθερής οροφής και τις απαραίτητες παρεμβάσεις για την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου, το ανοιχτό supercar θα είναι λίγο βαρύτερο.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το R8 Spyder δεν αναμένεται να μεταβάλλει παραπάνω στοιχεία από τα απολύτως απαραίτητα που συνεπάγεται η αντικατάσταση της σταθερής μεταλλικής οροφής με υφασμάτινη διατηρώντας τη χαρακτηριστική αισθητική του.

Στην καρδιά του και του R8 Spyder θα βρεθεί ο αναβαθμισμένος V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος 540 ίππων και 610 ίππων (Plus).

Υπενθυμίζεται ότι από πλευράς επιδόσεων, το «απλό» R8 χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα στην εκδοχή ισχύος των 540 ίππων.

Η Plus έκδοση απαιτεί 3,2 δευτερόλεπτα για το παραπάνω sprint ενώ η μέγιστη ταχύτητα της σταματάει ψηλότερα στα 330 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της Audi το R8, αναμένεται να αποκτήσει σύντομα και μια υπερτροφοδούμενη έκδοση η οποία θα αντικαταστήσει ουσιαστικά τον V8 των 4,2 λίτρων που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά του γερμανικού sportscar.

Αν και προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά τα βασικά χαρακτηριστικά του turbo κινητήρα που θα προοριστεί για το R8, οι επικρατέστερες εκδοχές είναι είτε ένα πεντακύλινδρος 2,5 λίτρων είτε ένας twin-turbo V6 ο οποίος θα φέρει τεχνολογία ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων.

Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι ο νέος turbo κινητήρας θα «περάσει» τόσο στo R8 Coupe όσο και στο R8 Spyder.

AUTOMEDIA

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024