Renault Megane RS 2017: Περισσότερη ισχύς και… πόρτες
Οι μηχανικοί της Renault ετοιμάζουν το επόμενο σπορ βήμα της γκάμας του νέου Megane που δεν είναι άλλο από την RS έκδοση η οποία στη νέα γενιά του μοντέλου θα είναι πεντάθυρη και κατ΄ επέκταση χρηστικότερη αλλά -και φυσικά- ισχυρότερη.
Spotlight
-
Μαρίνα Σάττι – Eurovision: «Δεν υπήρχε πρόθεση να προσβάλει την τραγουδίστρια του Ισραήλ»
-
Τάσεις αυτοκτονίας έχει η μητέρα της αδικοχαμένης Κυριακής – Τι ζητά η δικηγόρος της οικογένειας
-
Αντριάνα Σκλεναρίκοβα: «Ένιωθα το σάλιο του στο πρόσωπο και το στήθος μου»
-
Τεστ IQ για... διάνοιες - Mπορείτε να βρείτε ποιος αριθμός λείπει σε 30 δευτερόλεπτα;
Από την νέα τέταρτη γενιά του Megane η οποία πραγματοποίησε την πρεμιέρα της το Σεπτέμβριο του 2015 δεν θα μπορούσε να λείπει και η RS έκδοση η οποία όπως έχει ανακοινώσει ήδη η γαλλική φίρμα σε αντίθεση με την σημερινή coupe αντίστοιχη έκδοση, θα διατεθεί αποκλειστικά ως πεντάθυρη αποκτώντας μεταξύ άλλων και μια πιο πρακτική χροιά.
Ανεξαρτήτως αυτής της επιλογής είναι δεδομένο η RS έκδοση του Megane θα εξασφαλίσει στο μικρομεσαίο μοντέλο της Renault τον τίτλο του “hot-hatch” εκπροσωπώντας την σπορ πτυχή του μοντέλου με τρόπο αντάξιο της υπογραφής RenaultSport και παρά τις αρκετές διαφοροποιήσεις που θα υπάρξουν σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή σπορ έκδοση του μοντέλου.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με διαθέσιμες πληροφορίες το νέο RS θα εγκαταλείψει το δίλιτρο turbo κινητήρα προς όφελος μεγαλύτερης αποδοτικότητας, υιοθετώντας μια αναβαθμισμένη εκδοχή του κινητήρα των 1,6 λίτρων που εξοπλίζει το Clio RS αποδίδοντας 220 ίππους.
Όπως και να έχει με την επιλογή κυβισμού του κινητήρα το δεδομένο είναι ότι, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί οι μηχανικοί της RenaultSport θα διασφαλίσουν ότι το νέο Megane RS θα είναι ισχυρότερο από την σημερινή εκδοχή του, προσεγγίζοντας περισσότερο τους 300 ίππους.
Δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η Renault θα εμμείνει στον εμπροσθοκίνητο χαρακτήρα του Megane RS και στο νέο μοντέλο αν και δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί κατά πόσο την μετάδοση της κίνησης θα αναλάβει το «παραδοσιακό» μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων ή αν τελικά θα αντικατασταθεί από ένα διπλού συμπλέκτη, όπως έντονα φημολογείται.
Το σίγουρο είναι ότι το ζήτημα θα διευκρινιστεί περισσότερο μέσα στη χρονιά καθώς η γαλλική φίρμα προετοιμάζεί ένα αντίστοιχο concept για την έκθεση του Παρισιού το προσεχές φθινόπωρο με την προοπτική να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής τον Μάρτιο του 2017, στην έκθεση της Γενεύης.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις