ΜΙΝΙ Countryman 2017: Ο ΜΙΝΙ μαξιμαλισμός της περιπέτειας
Η νέα, δεύτερη κατά σειρά, γενιά του MINI Countryman δίνει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής της με λιγότερο καμουφλάζ από ποτέ και παρέχει μια σαφή εικόνα για τις αυξημένες διαστάσεις της, όσο και την υποψία-βεβαιότητα μιας ακόμα «αρρενοπώτερης» προσέγγισης στην αισθητική της.
Spotlight
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
-
Δεκτή η προσφυγή γονέα θύματος στα Τέμπη κατά εισαγγελικής απόφασης - Παραπέμπεται στον Άρειο Πάγο
-
Πόσες ζωές έχουν σωθεί χάρη στα εμβόλια; Τουλάχιστον 15 φορές ο πληθυσμός της Ελλάδας
-
Μαρία Ιορδάνοβα-Μαρίνα Μπομπέτσι: Τι είπαν για την επιτυχία του «Scorpios είναι για σένα»
Η νέα, δεύτερη κατά σειρά, γενιά του MINI Countryman δίνει μια ακόμα ευκαιρία παρατήρησής της με λιγότερο καμουφλάζ από ποτέ και παρέχει μια σαφή εικόνα για τις αυξημένες διαστάσεις της, όσο και την υποψία-βεβαιότητα μιας ακόμα «αρρενοπώτερης» προσέγγισης στην αισθητική της.
Εξάλλου, δεν αποτελεί μυστικό ότι η ΜΙΝΙ θέλει να λανσάρει το νέο Countryman ως «αυθεντικό SUV» κάτι που αναμένεται να αντικατοπτρίζεται και στη σχεδίαση με περισσότερες off-road πινελιές.
Για την ακρίβεια, προηγούμενες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αντλήσει αισθητικές επιρροές από το σκληροπυρηνικό ΜΙΝΙ ALL 4 Racing που… παρεπιδημεί στο ράλλυ Dakar, ενώ σύμφωνα επίσης με πληροφορίες, στη συνήθη γκάμα εκδόσεων, θα προστεθεί μία νέα έκδοση με πιο «επιθετικό» styling, αυξημένη απόσταση από το έδαφος και περισσότερες off-road ικανότητες. Όπως και να έχει με την αισθητική ή με τις εκδόσεις, κάτι παραπάνω από δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η αύξηση των διαστάσεών του.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, όπως και τα υπόλοιπα «νέας γενιάς» MINI έτσι και το Countryman θα έχει ως αφετηρία την εμπροσθοκίνητη πλατφόρμα UKL με τις βασικές εκδόσεις να είναι δικίνητες και την τετρακίνηση να διατίθεται ως προαιρετική επιλογή.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το Countryman θα εξοπλίζεται με τους γνώριμους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που μας συστήθηκαν με τον ΜΙΝΙ Ηatchback, ενώ σύμφωνα με τις νέες συνήθειες της φίρμας, μαζί με τις «απλές» εκδόσεις του θα είναι διαθέσιμη εξαρχής και η S.
Σε δεύτερο χρόνο την γκάμα θα συμπληρώσει και η JCW έκδοση η οποία θα επωφεληθεί από τον τετρακύλινδρο turbo δίλιτρο κινητήρα της ΜΙΝΙ με απόδοση 231 ίππους και ό,τι άλλο συνεπάγονται τα διακριτικά της πανίσχυρης έκδοσης.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις