Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Honda Civic Hatchback 2017: O δέκατος σαμουράι

Honda Civic Hatchback 2017: O δέκατος σαμουράι

Η νέα δέκατη γενιά του Civic προσφέρει μια γερή δόση από τη διαφορετική αισθητική τις αυξημένες διαστάσεις αλλά και όσων κρύβονται πίσω από αυτά, καθώς προβάρει τις αλλαγές της στα πεδία δοκιμών.

Μετά την πρεμιέρα του ως concept car στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, αλλά και μια σειρά σκίτσων του που διέρρευσε προδίδοντας πρόωρα τη σχεδίασή του, το νέο Civic Ηatchback καταλαμβάνει πλέον τα πεδία δοκιμών, επιβεβαιώνοντας όσα οι δύο παραπάνω περιστάσεις άφησαν να εννοηθούν σε σχέση με τη σχεδίαση και την αισθητική του, που δείχνουν την πρόθεση των Ιαπώνων για μια πιο σύγχρονη εικόνα η οποία είναι εμφανής σε αυτό το δοκιμαστικό πρωτότυπο παρά το καμουφλάζ.

Εκτός από θέματα αμιγούς αισθητικής, η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων και ειδικότερα, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, του μήκους κατά 13 εκατοστά και του πλάτους κατά 3 εκατοστά είναι επί της ουσίας εκείνη που θα κάνει το νέο Civic Hatchback να ξεχωρίζει από τη σημερινή του γενιά.

Αυτό που επίσης είναι γνωστό σε σχέση με την νέα γενιά του ιαπωνικού hatchback είναι η αξιοποίηση μιας νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων οι οποίοι θα βρεθούν κάτω από το καπό του αυξάνοντας την αποδοτικότητά του.

Πρόκειται για ένα turbo τρικύλινδρο 1,0 λίτρου και έναν επίσης υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρου αντίστοιχης τεχνολογίας του δίλιτρου των 310 ίππων που εξοπλίζει σήμερα το Civic Type-RVTEC και οι οποίοι, σύμφωνα με τις συστάσεις υπόσχονται να συνδυάζουν απόδοση που θα τους τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας τους με μέγιστη αποδοτικότητα.

Αν και η ιαπωνική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει μεγέθη ή δεδομένα για τους δύο νέους κινητήρες της, ανεπίσημες πληροφορίες τοποθετούν την απόδοση τους τρικύλινδρου turbo στους 130 ίππους, ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αναμένεται να κυμανθούν κάτω από τα 4,2 λίτρα και τα 100 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Ο μεγαλύτερης χωρητικότητας και τετρακύλινδρος κινητήρας αναμένεται να αποδίδει περισσότερους από 170 ίππους.

Τις προδιαγραφές του ιαπωνικού hatchback αναμένεται να συμπληρώσει ένα πιο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με πιο «μαλακά» ελατήρια σε μια απόπειρα βελτίωσης της ποιότητας κύλισης και της παρεχόμενης άνεσης.

AUTOMEDIA

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024