Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz X-Class 2018: Στην πολυτελή όψη μιας

Mercedes-Benz X-Class 2018: Στην πολυτελή όψη μιας «σκληροτράχηλης» κατηγορίας

Το πρώτο pick-up της γερμανικής φίρμας δίνει για πρώτη φορά το στίγμα του ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, με την υπόσχεση να αλλάξει τα μέτρα της κατηγορίας με τoν πολυτελή και τυπικά τευτονικό τρόπο της Mercedes-Benz.

Το συγκεκριμένο πρωτότυπο που εντοπίζεται για πρώτη φορά από το φωτογραφικό φακό αποτελεί το εισιτήριο της Mercedes-Benz στην κατηγορία των pick-up την οποία και η νέα X-Class -όπως είναι η επ ονομάζεται η έκδοση παραγωγής- θα επιχειρήσει να αναδιατυπώσει επί το πολυτελέστερο σύμφωνα με τα συνήθη premium μέτρα της γερμανικής φίρμας.

Αν και προς το παρόν το γερμανικό pick-up κρατάει ακόμα καλά κρυμμένα τα μυστικά του κάτω από το καμουφλάζ ενώ διαθέτει και ορισμένα στοιχεία που σε αυτή την φάση εξέλιξης προφανώς προέρχονται σχεδόν αυτούσια από το Nissan Navara, όπου και βασίζεται, η τελική του μορφή αναμένεται να αναμείξει αισθητικά στοιχεία από τα πιο πρόσφατα αποκτήματα της SUV γκάμα της Mercedes-Benz «προσαρμοσμένα» στις ακόμα πιο σκληροτράχηλες απαιτήσεις της κατηγορίας.

Παρά τα στοιχεία που παραπέμπουν στο Nissan Navara εξαιτίας της πρώιμης φάσης εξέλιξης μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει μεγαλύτερα μετατρόχια στον πίσω άξονα τα οποία συνοδεύονται και από πιο διογκωμένους θόλους σε σχέση με το ιαπωνικό pick-up με το οποίο η Χ-Class μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική.

Σε κάθε περίπτωση το τελικό αποτέλεσμα αναμένεται να έχει την αδιαμφισβήτητη σφραγίδα των Γερμανών, όχι μόνο σε ό,τι αφορά την εξωτερική εμφάνιση αλλά και το εσωτερικό όπου θα κυριαρχήσουν αντίστοιχες προδιαγραφές σχεδίασης και τεχνολογίας με αυτές που συναντάμε στην V-Class.

Σύμφωνα επίσης με ορισμένες πληροφορίες, η Mercedes-Benz μελετά το ενδεχόμενο να λανσάρει το νέο της pick-up σε δύο διαφορετικές –αμφότερες διπλοκάμπινες- εκδόσεις οι οποίες θα διαφοροποιούνται αρκετά παραπάνω από ό,τι επιβάλλει η κατηγορία ως προς τον εξοπλισμό.

Για την ακρίβεια, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η μία θα εστιάζει περισσότερο εξοπλιστικά και όχι μόνο- στην κατηγορία στην οποία ανήκει το μοντέλο ενώ η άλλη, θα παρέχει περισσότερη πολυτέλεια μην έχοντας να ζηλέψει τίποτα από τις αμιγώς «πολιτικές» προτάσεις της γερμανικής φίρμας αποτελώντας μια αυθεντικά premium εναλλακτική στην συνήθως πιο «ταπεινή» προσέγγιση των αντίστοιχων προτάσεων.

Σε κάθε περίπτωση και ανεξαρτήτως του επιπλέον «κοσμοπολιτισμού» που υπόσχεται οι δυνατότητες της X-Class θα είναι όσο σκληροτράχηλες απαιτεί η κατηγορία με δεδομένη και τη συγγένεια με το Nissan Navara.

Σε επίπεδο κινητήρων αν και μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει ανακοινωθεί επισήμως το γερμανικό pick-up αναμένεται να διατεθεί με εξακύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου χωρίς να αποκλείεται και μια υβριδική έκδοση η οποία θα ακολουθήσει σε δεύτερο χρόνο, όπως άλλωστε και περισσότερες εκδοχές αμαξώματος τις οποίες φέρεται ήδη να μελετά η Mercedes-Benz.

AUTOMEDIA

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024