Chevrolet Camaro Z/28 2017: Αμερικανική επέλαση στο Ring

Chevrolet Camaro Z/28 2017: Αμερικανική επέλαση στο Ring
Aν και η νέα αγωνιστική εκδοχή της Camaro Ζ/28 θα αποχωριστεί τον θηριώδη ατμοσφαιρικό 7,0 λίτρων προς όφελος ενός μικρότερου διπλά υπερτροφοδοτούμενου V6, οι βελτιώσεις της νέας γενιάς σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος της αναμένεται να της εξασφαλίσουν ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις από την ZL1   (Φωτογραφία:  AUTOMEDIA )
5 φωτογραφίες
Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της ZL1, η οποία και αποτελεί την ιστορικά ισχυρότερη εκδοχή της Camaro, η Chevrolet ετοιμάζεται για το επόμενο ακόμα πιο ισχυρό βήμα εξελίσσοντας την αγωνιστικής λογικής Camaro Ζ/28 την οποία και ο φωτογραφικός φακός εντόπισε σε ευρωπαϊκή άσφαλτο και συγκεκριμένα σε αυτήν της πίστας του Nurburgring.

Η νέα Z/28 αναμένεται να πιάσει το νήμα ακριβώς από εκεί που το άφησε η προηγούμενη εκδοχή της, προβάλλοντας μια σειρά βελτιώσεων που θα εστιάσουν στην μείωση του βάρους και θα της εξασφαλίσουν μια καλύτερη αεροδυναμική χάρη σε ένα αναβαθμισμένο bodykit όπου, προς το παρόν ξεχωρίζουν το νέο splitter μπροστά, τα αναδιαμορφωμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και η ενεργή αεροτομή στο πίσω τμήμα.

Όλα τα παραπάνω θα κληθούν να στοιχειοθετήσουν την παρουσία ενός νέου κινητήρα ο οποίος αναμένεται να υπερβεί τους 505 ίππους της προηγούμενης αντίστοιχης έκδοσης η οποία εξοπλιζόταν με ένα θηριώδη ατμοσφαιρικό V8 χωρητικότητας 7,0 λίτρων, ο οποίος όμως δεν αναμένεται να μεταφερθεί στην νέα Z/28.

H επικρατέστερη εκδοχή είναι να αξιοποιηθεί ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 με χωρητικότητα 3,6 λίτρων ο οποίος αν και δεν αναμένεται να προσφέρει σημαντικά περισσότερη ισχύ από την μέχρι σήμερα γνωστή Z/28, ο συνδυασμός του με τις αλλαγές που έφερε η νέα γενιά της Camaro και ο σημαντικός περιορισμός του βάρους της σε αυτήν την σπαρτιατικής λογικής έκδοση αναμένεται να προσφέρουν ακόμα πιο εκρηκτικές επιδόσεις οι οποίες δεν αποκλείεται ακόμα και να «θαμπώσουν» αυτές της πρόσφατης ZL1.

Όπως και να έχει με την ισχύ της νέας Ζ/28, τις προδιαγραφές της αναμένεται να συμπληρώσουν η παρουσία ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης μια αναβαθμισμένη ανάρτηση με νέα πιο σφιχτά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσει ένα ακόμα ισχυρότερο σύστημα πέδησης με κεραμικά δισκόφρενα και την υπογραφή της Brembo, ενώ εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται παρουσία ενός βελτιωμένου συστήματος εξαγωγής αλλά και ενός αυξημένης απόδοσης συστήματος ψύξης του κινητήρα.
Περισσότερα άρθρα
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 88.083
Δεκέμβριος 2017 — 5.396

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά το 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 10026 11,4%
NISSAN 7194 8,2%
VOLKSWAGEN 6832 7,8%
OPEL 6644 7,5%
PEUGEOT 6503 7,4%
FIAT 6366 7,2%
SUZUKI 5364 6,1%
CITROEN 4107 4,7%
HYUNDAI 4038 4,6%
MERCEDES-BENZ 3920 4,5%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Δεκέμβριος 2017
15.631.687

Publish read?
Yes
No