Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Audi Q5 2017: Με πληθώρα νέων επιλογών

Audi Q5 2017: Με πληθώρα νέων επιλογών

Η δεύτερη γενιά του μεσαίου SUV της Audi με τεχνολογία από το μέλλον και πολύ περισσότερες επιλογές από ποτέ, θα επιχειρήσει να καλύψει ένα ευρύτατο φάσμα απαιτήσεων από υψηλή αποδοτικότητα ως τις εκρηκτικές επιδόσεις.

Στα πρότυπα του μεγαλύτερου σε διαστάσεις και πολυτελέστερου Q7 πρόκειται να ακολουθήσει η δεύτερη κατά σειρά γενιά του Q5, διαθέτοντας πολύ περισσότερες επιλογές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Το νέο Audi Q5 πρόκειται να βασιστεί στην πλατφόρμα που έχει χρησιμοποιηθεί τόσο στην περίπτωση του Q7 όσο και στην περίπτωση του A4, ενισχύοντας την ακαμψία του πλαισίου και περιορίζοντας σημαντικό το βάρος του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το ελαφρύτερο ως και κατά 100 κιλά Audi Q5 θα διαθέτει συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και diesel όπως και plug-in υβριδικές, έχοντας σε κάθε περίπτωση αφετηρία τα δίλιτρα σύνολα του ομίλου VW.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι εκτός από τις τετρακίνητες εκδόσεις quattro το νέο Q5 υα διατεθεί και σε δικίνητες και πιο προσιτές εκδόσεις. Παράλληλα αξίζει να σημειωθεί ότι αναφορικά με τις τετρακίνητες εκδόσεις, θα εξοπλιστούν με την τελευταία εκδοχή του συστήματος quattro, όπως εμφανίζεται στο A4 Allroad, προσφέροντας τη δυνατότητα αποσύνδεσης του πίσω άξονα κατά την οδήγηση στην πόλη και σε όλες τις περιστάσεις όπου δεν απαιτείται προς όφελος της οικονομίας καυσίμου.

Εφαλτήριο για τις εκδόσεις βενζίνης αναμένεται να αποτελέσει νέος turbo δίλιτρος κινητήρας με απόδοση 190 ίππων ο οποίος στην περίπτωση του Q5, θα συνδυαστεί με κίνηση στους δύο μπροστινούς τροχούς. Ψηλότερα στις επιλογές βενζίνης αναμένεται να βρεθεί o αντίστοιχης χωρητικότητας υπερτροφοφοτούμενος TFSI ισχύος 252 ίππων ο οποίος θα συνδυάζεται με τετρακίνηση.

Αφετηρία για τις επιλογές πετρελαίου αναμένεται να αποτελέσει μια δικίνητη έκδοση 150 ίππων με τετρακύλινδρο diesel μοτέρ σε συνδυασμό με μηχανικό ή κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic η οποία αναμένεται να είναι και η αποδοτικότερη συμβατική εκδοχή του γερμανικού SUV.

Aπό την γκάμα δεν θα μπορούσαν να λείψουν και οι εξακύλινδρες diesel επιλογές μεταξύ των οποίων θα βρεθούν οι χωρητικότητας 3,0 λίτρων TDI με απόδοση 218 και 272 ίππων που συναντάμε στο Α4 με την ισχυρότερη εκδοχή να είναι αποκλειστικά διαθέσιμη σε συνδυασμό με τετρακίνηση.

Η «δεύτερη τη τάξει» ισχυρότερη εκδοχή με τα διακριτικά S αναμένεται να εφοδιάζεται με ένα εξακύλινδρο diesel κινητήρα με ισχύ που θα ξεπερνά τους 340 ίππους και όπου δεν αποκλείεται η παρουσία ενός ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων όπως στην περίπτωση του SQ7, ενώ στην κορυφή της γκάμας, η έκδοση RSQ5 η οποία θα πρέπει να αναμένεται αργότερα η ισχύς θα ξεπεράσει τους 450 ίππους.

Παράλληλα, για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμη και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία χάρη στον συνδυασμό ενός κινητήρα βενζίνης εσωτερικής καύσης με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αναμένεται να περιορίσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στα 90 γρ./χλμ.

Σε δεύτερο χρόνο στην οικογένεια του γερμανικού SUV αναμένεται να προστεθεί και μια επταθέσια εκδοχή η οποία θα διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων και ένα σαφώς χρηστικότερο προσανατολισμό.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του, εκτός από την εξωτερική εμφάνιση η οποία θα υιοθετήσει μια αιχμηρότερη αισθητική αποσκοπώντας σε μια εικόνα που να αποπνέει περισσότερο δυναμισμό και κομψότητα ενσωματώνοντας τις τελευταίες εξελίξεις, που έχουν συντελεστεί στον αισθητικό κώδικα της Audi.

Γνωρίζουμε επίσης ήδη ότι η Audi επιθυμεί να εντάξει στα περισσότερα μοντέλα της το Virtual Cockpit, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων που συναντάμε –και- στο Α4 περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον αριθμό των διακοπτών και συγκεντρώνοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε μία TFT οθόνη που θα τοποθετηθεί μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το νέο Q5 θα προσφέρει πολύ περισσότερες επιλογές εξατομίκευσης σε επίπεδο υλικών και αισθητικών επιλογών αλλά και gadget εξοπλισμού.

AUTOMEDIA

Sports in

O Τζόλης των 17 γκολ και η… αδικία του Πογέτ (vids)

Ο Γκουστάβο Πογέτ δεν έκανε σωστή διαχείριση στο ματς με τη Γεωργία και αυτό φαίνεται από τον Χρήστο Τζόλη, που είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας παίκτης αυτή τη στιγμή και ήταν εκτός αποστολής.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024