Toyota Avensis 2018: Ελαφρύτερο, αποδοτικότερο, ισχυρότερο
Η νέα γενιά του Avensis δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών, προσφέροντας μια ευκαιρία αποκωδικοποίησης των στοιχείων που θα συνθέσουν την αιχμηρότερη σχεδιαστικά, αποδοτικότερη αλλά και ισχυρότερη προσωπικότητά του.
Spotlight
-
Συνέταιροι με το κράτος - Σε φόρους και εισφορές το 37,5% του μισθού
-
Άρχοντας των κρίκων: Ο Λευτέρης Πετρούνιας δείχνει τα επτά δαχτυλίδια του (vid)
-
Πώς νιώθουν οι Έλληνες για την επταετία της χούντας; - Ποιοι τη θεωρούν «λαμπρή περίοδο» της ιστορίας;
-
Οι καταλήψεις πανεπιστημίων των ΗΠΑ υπέρ της κατάπαυσης του πυρός στη Γάζα σαρώνουν την χώρα
Ο φωτογραφικός φακός αποτύπωσε τις πρώτες εικόνες της νέας γενιάς του τετράθυρου Avensis η οποία δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2018.
Αν και το επιμελές καμουφλάζ των Ιαπώνων αφήνει ελάχιστα να δει ή να υποθέσει κανείς το δεδομένο είναι ότι το νέο Avensis θα υπακούσει στη νέα και πιο αιχμηρή σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota υιοθετώντας μια πιο φουτουριστική και σύγχρονη εικόνα.
Η Toyota δεν αναμένεται να μεταβάλλει ριζικά τις διαστάσεις του οι οποίες θα παραμείνουν κοντά στα 4,7 μέτρα μήκος και σε περίπου 1,8 μ. πλάτος, μεγιστοποιώντας ωστόσο την ευρυχωρία και την χρηστικότητα του Avensis χάρη σε μια πιο έξυπνη διάταξη με τη συνδρομή μιας νέας αρχιτεκτονικής.
Η κατασκευή της τελευταίας και η χρήση ελαφρύτερων υλικών συνδυαστικά και με τους νέους κινητήρες τους οποίους θα αξιοποιήσει το Avensis αναμένεται επίσης να του εξασφαλίσουν και ένα συνολικά χαμηλότερα βάρος.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, τα σύνολα βενζίνης αναμένεται να είναι μικρότερου κυβισμού και υπερτροφοδοτούμενοι. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας αναμένεται να εγκαταλειφθεί προς όφελος ενός νέου turbo χωρητικότητας 1,6 λίτρων ο οποίος θα διατεθεί σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος φτάνοντας έως και τους 150 ίππους.
Αντιστοίχως θα ισχύσει και για τα τετρακύλινδρα μοτέρ πετρελαίου που θα αντικατασταθούν από τρικύλινδρο με χωρητικότητα 1,5 λίτρου απόδοσης 116 ίππων που θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας, ενώ ψηλότερα θα τοποθετηθούν νέα τετρακύλινδρα σύνολα ισχύος 150 και 190 ίππων τα οποία θα μεγιστοποιήσουν την αποδοτικότητα του ιαπωνικού μοντέλου.
AUTOMEDIA
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις