Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Nissan Micra 2017: Η νέα εποχή

Nissan Micra 2017: Η νέα εποχή

Η νέα πέμπτη γενιά του Micra εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης στη νότια Ευρώπη δίνοντας το στίγμα των αλλαγών του οι οποίες δείχνουν τόσο ριζικές που νέο μοντέλο δεν θα θυμίζει σε τίποτα τον προηγούμενο του εαυτό του.

Το ιαπωνικό μοντέλο ετοιμάζει την νέα γενιά του με φόντο τον ευρωπαϊκό νότο και ορίζοντα τη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι τον προσεχή Οκτώβριο όπου και θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του.

Παρά το επιμελές και σε ως ένα σημείο παραμορφωτικό, καμουφλάζ των μηχανικών της Nissan είναι σαφές ότι το νέο Micra θα ακολουθήσει κατά γράμμα τις αιχμηρές αισθητικές επιταγές που εισήγαγε το Sway Concept πριν ένα χρόνο, μεταβάλλοντας ριζικά την μέχρι σήμερα γνωστή εικόνα του.

Εκτός από την νέα αισθητική κατεύθυνση το Micra αναμένεται να αυξήσει και τις διαστάσεις του στοιχείο που θα το κατατάξει και επισήμως στα supermini.

Νέα θα είναι και η αρχιτεκτονική όπου θα βασίζεται το Micra η οποία χάρη στην πιο ευέλικτη διάταξή της, συνεπικουρούμενων των μεγαλύτερων εξωτερικών διαστάσεών του, θα του εξασφαλίσει περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό, αναβαθμίζοντας παράλληλα επί το δυναμικότερο και τα οδικά χαρακτηριστικά του.

Εκτός από τα νέα χαρακτηριστικά του ως αυτοκινήτου, καινούριο θα είναι και το εργοστάσιο που θα αναλάβει την παραγωγή του καθώς όπως έχει ήδη ανακοινωθεί η νέα γενιά του μοντέλου θα κατασκευάζεται πλέον σε γαλλικό έδαφος και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Renault στο Flins, αντί του ινδικού όπου κατασκευαζόταν η μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό εκτός από τη δεδομένη περισσότερη ευρυχωρία σίγουρη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική αναβάθμιση των προδιαγραφών ποιότητας προς κάθε κατεύθυνση, με στελέχη της Nissan να έχουν ήδη αναφέρει ότι το νέο Micra θα είναι «σχεδόν αγνώριστο» χάρη στα ποιοτικότερα υλικά και προσθήκη σύγχρονων τεχνολογιών μεταξύ των οποίων αναμένεται να βρεθεί και η τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης των Ιαπώνων.

Σε επίπεδο κινητήρων, το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να επωφεληθεί από το οπλοστάσιο του ομίλου Renault-Nissan περιλαμβάνοντας στις επιλογές του τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα βελτιώσουν τη σχέση αποδοτικότητας-ισχύος του μοντέλου.

AUTOMEDIA

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024