Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Land Rover Discovery 2017:

Land Rover Discovery 2017: «Ανακαλύπτοντας» μια πιο πολυτελή πτυχή περιπέτειας

Η νέα γενιά του Discovery δίνει για ακόμα μια φορά το στίγμα της στο φωτογραφικό φακό αποκαλύπτοντας την πιο premium κατεύθυνσή της.

Έχουν περάσει 27 χρόνια από το λανσάρισμα του πρώτου Discovery και περίπου δύο από το λανσάρισμα του Discovery Sport και πλέον η βρετανική φίρμα ετοιμάζει το δεύτερο μέλος της άλλοτε «μονομελούς» γκάμας του μοντέλου το οποίο δεν είναι άλλο από την νέα πέμπτη γενιά του.

Όπως είναι ήδη γνωστό το Discovery 5 θα έχει ως σχεδιαστικό «οδηγό» το Discovery Vision Concept το οποίο παρουσιάστηκε το 2014 στην έκθεση της Νέας Υόρκης ενώ δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα εικόνα του πληθωρικού SUV θα προβάλλει έναν πιο τεχνολογικά ενημερωμένο και premium χαρακτήρα από ποτέ.

Έτσι, η νέα πέμπτη γενιά του Discovery διατηρεί το μείγμα των γενναιόδωρων αναλογιών και των στοιχείων που υποδηλώνουν την off-road παράδοση, εντάσσοντας όμως στοιχεία που θα του προσδώσουν μια premium-lifestyle εικόνα που να ταιριάζει περισσότερο στο αστικό περιβάλλον.

Παρά την νέα πιο «αστική» προσέγγιση, η Land Rover δεν σκοπεύει να απεμπολήσει ούτε στο ελάχιστο τις off-road ικανότητες του Discovery ή να ενδώσει σε κάτι διαφορετικό σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές χωρητικότητας ενός θαλάμου που μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβαίνοντες ή να μεταμορφωθεί σε τεράστιο χώρο φόρτωσης.

Μένοντας πιστή σε off-road τεχνολογικά χαρακτηριστικά που η ίδια καθιέρωσε όπως η δυνατότητα ρύθμισης μιας σειράς παραμέτρων μεταξύ των οποίων η ανάρτηση και η απόκριση του κινητήρα βάσει των απαιτήσεων του εδάφους όπου κινείται το αυτοκίνητο, κάνοντας ένα επιπλέον βήμα προς την συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Έτσι, τονίζοντας τον off-road χαρακτήρα του, το Discovery αναμένεται να διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα με τεχνολογία laser το οποίο θα διαβάζει το οδόστρωμα ή την επιφάνεια στην οποία κινείται, διαμορφώνοντας αναλόγως όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του, από την κατανομή της ροπής μεταξύ των τεσσάρων τροχών και το ύψος της ανάρτησης, έως την απόκριση του κινητήρα και το βαθμό παρέμβασης των συστημάτων υποβοήθησης για «ειδικές» συνθήκες.

Σε ό,τι αφορά το θάλαμο επιβατών εκτός από το δεδομένο δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας, το Discovery αναμένεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή τεχνολογικής ενημερότητας και πολυτέλειας με κυρίαρχα στοιχεία τις μεγάλες οθόνες, ψηφιακές και αφής, σε συνδυασμό με παντός είδους gadget που θα αναλάβουν να καλύψουν τις ανάγκες των σύγχρονων τεχνολογικά ενσυνείδητων καταναλωτών.

Εκτός από το δεδομένο head-up display με τεχνολογία laser, ψηφιακά όργανα και το «αλά ταμπλέτα» infotainment με πολλές δυνατότητες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το Discovery θα εγκαινιάσει μια καινοτόμο τεχνολογία η οποία με τη συνδρομή μιας σειράς αισθητήρων και καμερών θα προβάλλει πάνω στο καπό την μορφολογία του εδάφους κάτω από το αυτοκίνητο -σαν το καπό να ήταν διάφανο- μια λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη σε απαιτητικές διαδρομές.

Μεταξύ των νέων τεχνολογιών που θα ενσωματώσει το νέο Discovery θα είναι και ενεργά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας laser, τα οποία εγγυώνται μέγιστη ορατότητα, συμβάλλοντας σε μια συνολικά πιο ασφαλή οδήγηση ανεξαρτήτως «τερέν».

Επίσης αναμένεται να εξοπλιστεί με ένα είδος συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο μεταξύ άλλων θα δίνει στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου να το παρκάρει με τη συνδρομή του κινητού του, διευκολύνοντας τη στάθμευση σε στενές θέσεις, όπου δεν υπάρχει ο απαιτούμενος χώρος για το άνοιγμα των θυρών.

Σε ό,τι αφορά τα «αθέατα» στοιχεία του νέου Discovery αξίζει να σημειωθεί ότι η βρετανική φίρμα θα αξιοποιήσει την ίδια «πλούσια» σε αλουμίνιο συνταγή με τα πιο πρόσφατα Range Rover μοντέλα της σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική του νέου SUV, με σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους.

Αναφορικά με τους κινητήρες, εκτός από τα τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα συμβατικά μηχανικά σύνολα νέας γενιάς Ingenium που έχουμε ήδη δει σε προτάσεις των Jaguar-Land Rover, το Discovery θα προσθέσει στην γκάμα του και μια plug-in υβριδική εκδοχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες, επίκεντρο για το υβριδικό σύνολο θα αποτελεί ο νέας γενιάς κινητήρας Ingenium των 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρίες και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

Το υβριδικό σύνολο αναμένεται να περιορίζει αισθητά τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσα στην πόλη, αλλά και χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ, να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην κατανομή της ροπής, εξαλείφοντας τα φαινόμενα σπινιαρίσματος των τροχών στις off-road διαδρομές. Τις περγαμηνές του υβριδικού συνόλου αναμένεται να συμπληρώσει ηλεκτρική αυτονομία έως και 20 χλμ.

Επιπλέον το νέο Discovery αναμένεται να διαθέτει συστήματα υποβοήθησης και ημιαυτονόμης οδήγησης τα οποία θα του επιτρέπουν μεταξύ άλλων να παρκάρει τον εαυτό του, χωρίς να απαιτείται η παρουσία του οδηγού στο εσωτερικό του.

AUTOMEDIA

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024