Σάββατο 20 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz A-Class 2018: Το Άλφα... από την αρχή

Mercedes-Benz A-Class 2018: Το Άλφα… από την αρχή

Η νέα γενιά της A-Class δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών, όπου ήδη εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς εν όψει της όχι πλέον και τόσο μακρινής άφιξής της η οποία τοποθετείται στις αρχές του 2018.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που εξακολουθεί να καλύπτει το σύνολο των επιφανειών της, είναι σαφές από τις μέχρι τώρα πληροφορίες ότι η νέα γενιά της A-Class θα επιχειρήσει να προσφέρει περισσότερα σε επίπεδο ευρυχωρίας και πρακτικότητας.

Προς αυτήν την κατεύθυνση η νέα A-Class αναμένεται να υιοθετήσει ένα ελαφρώς μεγαλύτερο μεταξόνιο, ενώ μεταβάλλοντας οριακά τις εξωτερικές διαστάσεις της και τις αναλογίες της, αυξάνοντας για παράδειγμα, το ύψος της οροφής της στην απόληξή της με σαφή οφέλη για τους επιβαίνοντες του πίσω καθίσματος αλλά και την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Πέρα από τις υποσχέσεις για περισσότερους χώρους, πρωταγωνιστικό ρόλο στην νέα γενιά της A-Class θα διαδραματίσει η μετεξέλιξη της «μικρής» αρχιτεκτονικής της Mercedes-Benz όπου θα βασιστεί τόσο η νέα A-Class όσο και οι υπόλοιπες μελλοντικές γενιές των μικρών μοντέλων της γερμανικής φίρμας και η οποία θα επιχειρήσει να διασφαλίσει ακόμα χαμηλότερο βάρος, μια πιο έξυπνη διάταξη και περισσότερη ευελιξία σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα.

Σε ό,τι αφορά τα τελευταία, δεδομένες θα πρέπει να θεωρούνται οι σημαντικές αλλαγές στην γκάμα κινητήρων. Σε επίπεδο πετρελαιοκινητήρων την θέση του μοτέρ των 2,1 λίτρων αναμένεται να πάρουν οι νέας γενιάς diesel κινητήρες 2,0 λίτρων της Mercedes-Benz με ισχύ από 160 έως 194 ίππων.

Νωρίτερα μέσα στην χρονιά, στελέχη της γερμανικής φίρμας είχαν εκφράσει σκέψεις για την εξέλιξη ενός τρικύλινδρου diesel μοτέρ όπως είχε επισημάνει ο Bernhard Heil, επικεφαλής εξέλιξης κινητήρων στην Mercedes-Benz λέγοντας ότι: «θα μπορούσε να αποτελεί επιλογή, επειδή στο μέλλον, θα μπορούσε να αποτελέσει ιδανικό συνδυασμό μαζί με κάποια μορφή ηλεκτροκίνησης».

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο η νέα αρχιτεκτονική της A-Class όσο και η υπόσχεση της γερμανικής φίρμας για 10 plug-in υβριδικά μοντέλα ως τα τέλη του 2017, δεν μπορεί παρά να επιφυλάσσει κάποιου είδους ηλεκτρικό μέλλον για τo γερμανικό hatchback.

Oι επικρατέστερες εκδοχές για μια ενδεχόμενη plug-in υβριδική έκδοση της νέας A-Class προβλέπουν είτε το συνδυασμό του προαναφερθέντος τρικύλινδρου diesel είτε ενός μικρού κυβισμού κινητήρα βενζίνης, με ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 50 kW και ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εννέα σχέσεων. Εκτός από την ενισχυμένη αποδοτικότητα που αναμένεται να προσφέρει το προαναφερθέν μηχανικό σύνολο, ο στόχος θα είναι και περίπου 50 χλμ. αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.

Πέρα από τις εκδόσεις με έμφαση στην οικονομία και την αποδοτικότητα, εξίσου δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και μια έκδοση με την σφραγίδα του Affalterbach η οποία θα αναζητήσει εκ νέου τον τίτλο του ισχυρότερου hot hatch επωφελούμενη από ένα ακόμα πιο ισχυρό κινητήρα με απόδοση πολύ κοντά στους 400 ίππους. Παράλληλα δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια δεύτερη AMG έκδοση με τα διακριτικά Α 43 όπως συμβαίνει ήδη με άλλα μοντέλα όπως η C-Class, η GLC αλλά και η E-Class.

AUTOMEDIA

Sports in

Η εντυπωσιακή προσέλευση Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού στη Euroleague

Η Euroleague έβγαλε το μέσο όρο των εισιτηρίων της, με αυτά να είναι περισσότερα από ποτέ άλλοτε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 20 Απριλίου 2024