Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Alfa Romeo 169: Μια Alfa από τα παλιά

Alfa Romeo 169: Μια Alfa από τα παλιά

Η Alfa Romeo επιστρέφει σε αυτό που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλο Ευρωπαίο -και όχι μόνο κατασκευαστή- να κάνει. Σχεδιάζοντας ένα εκθαμβωτικό sedan, η ιταλική φίρμα ξυπνά μνήμες από το μακρινό παρελθόν της, όπου οι πισωκίνητες μπερλίνες ξεχώριζαν, όχι μόνο για τον καλαίσθητο σχεδιασμό τους, αλλά και για το οδηγοκεντρικό τους προφίλ. Για τον αντικαταστάτη, […]

Η Alfa Romeo επιστρέφει σε αυτό που γνωρίζει καλύτερα από κάθε άλλο Ευρωπαίο -και όχι μόνο κατασκευαστή- να κάνει. Σχεδιάζοντας ένα εκθαμβωτικό sedan, η ιταλική φίρμα ξυπνά μνήμες από το μακρινό παρελθόν της, όπου οι πισωκίνητες μπερλίνες ξεχώριζαν, όχι μόνο για τον καλαίσθητο σχεδιασμό τους, αλλά και για το οδηγοκεντρικό τους προφίλ.



Για τον αντικαταστάτη, λοιπόν, της αποτυχημένης εμπορικά 166, η Alfa Romeo μας επιφυλάσσει μια άκρως ελκυστική πρόταση που δεν αρκείται στις σχεδιαστικές της ιδιαιτερότητες για να εντυπωσιάσει.



Θυμίζοντας περισσότερο ένα τετραθέσιο coupe παρά ένα τυπικό sedan, η 169 εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις επιβλητικές διαστάσεις της, δείχνοντας, πλέον, ικανή να σταθεί απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού.



Παρόλα αυτά, η μεγαλύτερη έκπληξε κρύβεται πίσω από τις καλοσχεδιασμένες μεταλλικές επιφάνειές της, καθώς το δάπεδο πάνω στο οποίο πρόκειται να βασιστεί ανήκει στο 300C Chrysler ή αν προτιμάτε στην Maserati Quattroporte μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις.



Αυτό σημαίνει πως η ιταλική μπερλίνα θα μεταφέρει την ισχύ και τη ροπή των νέων, V6 κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου στους πίσω τροχούς, επιστρέφοντας στην πισωκίνητη διάταξη μετά την «75» της δεκαετίας του 1990.



Φήμες θέλουν την κορυφαία έκδοσης της 169 να εξοπλίζεται με τον V8 κινητήρα της 8C, απαντώντας στις BMW M5 και E63 AMG με 450 ατμοσφαιρικούς ίππους.



Ο αρχικός σχεδιασμός της Alfa Romeo ήθελε την επιβλητική μπερλίνα να ξεκινά την εμπορική της πορεία στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2009, ωστόσο, οι δυσμενείς οικονομικές συνθήκες ανέβαλαν το λανσάρισμά της για το τέλος του 2011.

Auto Express

Sports in

Κυκλοφορούν και… εξαφανίζονται τα εισιτήρια για το πρώτο ματς με τη Φενέρμπαχτσε

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για τα εισιτήρια του μεγάλου αγώνα με τη Φενέρμπαχτσε

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024