S. Winkelmann - M. Regianni: Οι άνθρωποι πίσω από την Lamborghini Urus

S. Winkelmann - M. Regianni: Οι άνθρωποι πίσω από την Lamborghini Urus
Οι Maurizio Reggiani (αριστερά) και Stephan Winkelmann μιλούν για το νέο "στοίχημα" της φίρμας   (Φωτογραφία:  AutoExpress )
Είναι απαραίτητο ένα τρίτο μοντέλο στη γκάμα σας;

Stephan Winkelmann: Η αγορά των αυτοκινήτων με ισχύ 400+ ίππων που κοστίζουν περισσότερο από 100.000 ευρώ είναι "κυκλική" και πολύ ευαίσθητη στις διακυμάνσεις της οικονομίας. Θέλουμε λοιπόν το μέλλον μας να έχει ένα μοντέλο που να αντισταθμίζει τα "σκαμπανεβάσματα" στη ζωή της φίρμας.

Η Urus θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα από και για την Lamborghini ή θα αξιοποιήσει κάποιο μηχανικό σύνολο του ομίλου VW;

Maurizio Reggiani: Θα μπορούσαμε να αναζητούμε κινητήρα στις τάξεις του ομίλου VW, ωστόσο δεδομένου ότι αποτελούμε και εμείς μέρος αυτού, πρόκειται για ένα πολύ ευαίσθητο ζήτημα. Προς το παρόν, αυτό που έχει περισσότερη σημασία είναι να δούμε τι γίνεται με τη διαδικασία εξέλιξης καθώς θα μεσολαβήσουν τέσσερα-πέντε χρόνια μέχρι να έχουμε κάτι για να πουλήσουμε.

Πώς θα διασφαλίσετε ότι το νέο σας μοντέλο θα παραμείνει μια Lamborghini;


S.W: Στοιχεία όπως τα οδηγικά χαρακτηριστικά, το συναίσθημα και η συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχουν περισσότερη σημασία για εμάς σε αυτήν την κατηγορία από την τελική ταχύτητα και πιστεύω ότι αυτό αποτελεί μια απόπειρα προς τη σωστή κατεύθυνση.

Σε ποια τεχνάσματα θα καταφύγετε προκειμένου να διασφαλίσετε ότι η Urus θα έχει την απαιτούμενη συμπεριφορά στο δρόμο;

Μ.R: Το σημαντικότερο για εμάς είναι τα οδηγικά της χαρακτηριστικά τα οποία γενικώς συναρτώνται από το βάρος και την ισχύ και ειδικότερα από τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα από την μπροστινή ανάρτηση. Αυτή εξασφαλίζει την ευελιξία, την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης και την σωστή αίσθηση. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να σας πω…

Μπορεί η Urus να περάσει στην παραγωγή χωρίς να αποξενώσει εκείνους τους πελάτες σας που εμμένουν στην "καθαρότητα" των sports cars;

S.W: Πρέπει να διευρύνουμε τη βάση των πελατών μας, άλλωστε η ιστορία της Lamborghini δεν αφορά μόνο coupe μοντέλα. Aν σκεφτείτε τη Miura με τα δεδομένα του σήμερα, δείχνει περισσότερο σαν GT και λιγότερο σαν supe sportscar. Επίσης μοντέλα όπως η Espada ή το LM002 αποδεικνύουν ότι είμαστε μια εταιρεία που δεν έχει ασχοληθεί μόνο με sports cars.

Με μια προσεκτική ματιά στις αναλογίες του αυτοκινήτου -στην βάση του παρμπρίζ και στο μπροστινό τμήμα για παράδειγμα- διαπιστώνει κανείς ότι η ίση κατανομή του βάρους δεν μπορεί να είναι απολύτως εφικτή. Ή μήπως είναι;

M.R : Αν με ρωτάτε τι είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί, μάλλον η κατανομή του βάρους στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα είναι 55/45. Ωστόσο αυτό που θα προσπαθήσουμε, θα είναι να κατανείμουμε περισσότερο βάρος στο πίσω τμήμα.


Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 63.911
Αύγουστος 2017 — 5.134

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους τον Αύγουστο του 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 7182 11,2%
NISSAN 5575 8,7%
VOLKSWAGEN 5224 8,2%
PEUGEOT 5137 8,0%
OPEL 4857 7,6%
FIAT 4819 7,5%
CITROEN 3016 4,7%
SUZUKI 3016 6,6%
HYUNDAI 2978 4,78%
MERCEDES-BENZ 2829 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Αύγουστος 2017
10.559.543

Publish read?
Yes
No