Wolfgang Durheimer: Αναζητώντας τη νέα supercar κορυφή για την Audi

Wolfgang Durheimer: Αναζητώντας τη νέα supercar κορυφή για την Audi
O Wolfgang Durheimer επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης στην Audi έχει φιλόδοξα σχέδια για την κορυφή της γκάμας στη γερμανική φίρμα με επιρροές από την νικηφόρα πορεία στο Le Mans. Ωστόσο, με δεδομένο ότι το νέο R8 δεν αναμένεται πριν το 2015, το νέο supercar της Audi που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας θα κάνει την εμφάνισή του το 2017 και θα δανείζεται αρκετά από τα τεχνολογικά στοιχεία του πρωτότυπου R18 e-tron   (Φωτογραφία:  Audi )
Αντίπαλο για αυτοκίνητα όπως η Porsche 918 Spyder, η McLaren P1 και η διάδοχη κατάσταση της Ferrari Enzo δρομολογεί η Audi έχοντας ως βάση την τεχνολογία του νικητήριου, στο Le Mans 2012, Audi R18 e-tron, όπως αποκαλύπτει ο νέος επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της γερμανικής φίρμας, Wolfgang Durheimer.

"Υπάρχει σίγουρα χώρος για ένα super sportscar που θα τοποθετηθεί πάνω από το R8. Αν μάλιστα, αξιοποιούσαμε υβριδική τεχνολογία με κινητήρα πετρελαίου τότε θα μιλούσαμε ασφαλώς για ένα best-seller. Αυτό που πουλάει πάντα είναι οι επιδόσεις. Αν είναι γρήγορο, έχει χαμηλή κατανάλωση και μια cool εμφάνιση, είμαι σίγουρος ότι θα κάνει επιτυχία", δηλώνει χαρακτηριστικά το στέλεχος της Audi,  ο οποίος είναι ταυτόχρονα και υπεύθυνος για τη στρατηγική του ομίλου VW, για το μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Εξάλλου δεν θέλει και πολλή φαντασία για να υποθέσει κανείς από πού ο W. Durheimer αντλεί την έμπνευσή του για το νέο supercar που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της γερμανικής φίρμας.

"Φέτος παρακολούθησα την Audi να νικά για 11η φορά στο Le Mans και αναρωτιόμουν πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε το συνδυασμό υβριδικής τεχνολογίας με πετρελαιοκινητήρα σε μια έκδοση παραγωγής. Θα αποτελούσε αυτήν την «μεταφορά» αγωνιστικών χαρακτηριστικών στο δρόμο που πάντα αναζητώ", εξηγεί ο W.Durheimer.

Όσον αφορά την υλοποίηση των σχεδίων του, το στέλεχος της Audi σημειώνει ότι: "Με αυτή τη νέα δουλειά έχω μεν πολύ βαθύτερες τσέπες για έρευνα και εξέλιξη αλλά οι ιδέες παραμένουν πολύ περισσότερες από το χρόνο ή τους μηχανικούς προκειμένου να εφαρμοστούν. Στο τέλος του μήνα θα συναντηθούμε για να καθορίσουμε τις τρεις κορυφαίες προτεραιότητές μας σε επίπεδο έρευνας και εξέλιξης και βλέπουμε", καταλήγει ο Γερμανός μηχανικός.

Όσον αφορά τα στοιχεία που θα συνθέσουν την ταυτότητα του νέου γερμανικού supercar, αν και προς το παρόν, δεδομένων και των εν αναμονή αποφάσεων δεν έχουν φυσικά οριστικοποιηθεί, σχεδόν δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια συνδυαστική ισχύς κοντά στους 700 ίππους και ροπή 1.000 Νm προκειμένου το κορυφαίο Audi να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του ανταγωνισμού του.

Αυτό σημαίνει επίσης ότι ο χρόνος επιτάχυνσής του από στάση (0-100 χλμ./ώρα) αναμένεται να φτάνει στα 3,0 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα που θα ξεπερνά τα 322 χλμ./ώρα.

Αν τελικώς το σχέδιο πάρει το "πράσινο φως", το supercar της Audi θα βασιστεί στη νέα ευέλικτη πλατφόρμα MSB που θα φιλοξενήσει την επόμενη γενιά του R8, της Lamborghini Gallardo αλλά και της Porsche 911.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 63.911
Αύγουστος 2017 — 5.134

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους τον Αύγουστο του 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 7182 11,2%
NISSAN 5575 8,7%
VOLKSWAGEN 5224 8,2%
PEUGEOT 5137 8,0%
OPEL 4857 7,6%
FIAT 4819 7,5%
CITROEN 3016 4,7%
SUZUKI 3016 6,6%
HYUNDAI 2978 4,78%
MERCEDES-BENZ 2829 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Αύγουστος 2017
10.559.543

Publish read?
Yes
No