Τρίτη 16 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Robert Lesnik: O σχεδιαστής της Mercedes-Benz μας ξεναγεί στην E-Class 2013

Robert Lesnik: O σχεδιαστής της Mercedes-Benz μας ξεναγεί στην E-Class 2013

Η μεγαλύτερη αισθητική αλλαγή αφορά στο πέρασμα από τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα του προηγούμενου μοντέλου σε ένα, ενιαίο σχήμα. Ωστόσο, δεν είναι και η μόνη.

Τοm Phillips

H ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της, στη sedan όσο και την estate εκδοχή της, στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2013. Η διάθεσή της αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη την άνοιξη του ίδιου έτους.

Παρά τη χρονική απόσταση, είχαμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε μια πρώτη επαφή μαζί της, έχοντας ως ξεναγό τον Robert Lesnik, υπεύθυνο για την εξωτερική σχεδίαση των αυτοκινήτων στη Mercedes-Benz.

«Θέλαμε μια πιο τολμηρή σχεδίαση για την E-Class», είναι η πρώτη κουβέντα του σχεδιαστή της.

«Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση είναι το πέρασμα από τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα σε δύο ενιαία τα οποία τονίζονται από φώτα ημέρας σε σχήμα “L”. Επίσης, για πρώτη φορά, είναι διαθέσιμη η εξ ολοκλήρου επιλογή της τεχνολογίας LED για τα φωτιστικά σώματα.

Επίσης, πλέον, αυτά πλαισιώνουν μια μεγαλύτερη και πιο κάθετα τοποθετημένη γρίλια, ενώ, για πρώτη φορά σε Ε-Class, το αστέρι, βρίσκεται στο κέντρο της. Επίσης, τα μοντέλα με το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο AMG διαθέτουν μια ακόμη μεγαλύτερη γρίλια».

Στα στοιχεία που λείπουν ανήκουν τα διογκωμένα αλά Bentley, πίσω φτερά και θόλοι τα οποία και στη νέα E-Class θα αποτελέσουν αποκλειστικότητα των Coupe και Convertible εκδόσεων που θα κάνουν επίσης την εμφάνισή τους στο Detroit μαζί με την Ε63 AMG των 550 ίππων.

«Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέα καθίσματα, βελτιωμένα υλικά επενδύσεων και ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί. Επιπλέον, ο επιλογέας ταχυτήτων στις αυτόματες εκδόσεις, αλλάζει θέση και μετακινείται, στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, όπως και στην S-Class».

Παράλληλα, υπάρχει μια σειρά από νέα συστήματα ασφάλειας, μεταξύ των οποίων και αυτό που εντοπίζει τυχόν παρέκκλιση άλλων αυτοκινήτων από την πορεία τους και ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης, ενώ στα συστήματα άνεσης συγκαταλέγεται αυτόματο σύστημα παράλληλης στάθμευσης.

O R.Lesnik δεν διστάζει να μιλήσει για θέματα εκτός σχεδίασης. Κάτω από το καπό της ανανεωμένης E-Class παραμένουν οι πετρελαιοκινητήρες που εξόπλιζαν και την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, ωστόσο, πρεμιέρα για την E-Class θα κάνει ένας τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας, σε δύο εκδοχές ισχύος, με απόδοση 184 ίππων και 350 Nm ροπής στην έκδοση Ε 200 και 211 ίππους και 350 Nm στην Ε 250.

Και στις δυο περιπτώσεις οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ίδιες και ανέρχονται σε 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 135 γραμμ./χλμ.

Παράλληλα, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz παρενέβησαν βελτιώνοντας την ανάρτηση, προσφέροντας πιο μαλακή ρύθμιση στην επιλογή Comfort και πιο σφιχτή στην επιλογή Sport, η οποία, παράλληλα, μειώνει το ύψος της Ε-Class κατά 1,5 εκατοστό.

Auto Express

Sports in

8 Ιουλίου-15 Απριλίου: τόσο διάστημα περίμενε ο Σλούκας…

Η μετακίνηση του Κώστα Σλούκα στον Παναθηναϊκό και η ανακοίνωση στις 8 Ιουλίου ήταν μια στιγμή που έφερε δονήσεις στο ελληνικό και ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Απριλίου 2024