Robert Lesnik: O σχεδιαστής της Mercedes-Benz μας ξεναγεί στην E-Class 2013

Robert Lesnik: O σχεδιαστής της Mercedes-Benz μας ξεναγεί στην E-Class 2013
O επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes-Benz, δίπλα στο αυτοκίνητο, εξηγεί στο συνεργάτη μας τις σχεδιαστικές ιδιαιτερότητες της ανανεωμένης E-Class   (Φωτογραφία:  Auto Express )
4 φωτογραφίες
H ανανεωμένη Mercedes-Benz E-Class θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της, στη sedan όσο και την estate εκδοχή της, στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2013. Η διάθεσή της αναμένεται να ξεκινήσει στην Ευρώπη την άνοιξη του ίδιου έτους.

Παρά τη χρονική απόσταση, είχαμε την ευκαιρία να αποκτήσουμε μια πρώτη επαφή μαζί της, έχοντας ως ξεναγό τον Robert Lesnik, υπεύθυνο για την εξωτερική σχεδίαση των αυτοκινήτων στη Mercedes-Benz.

"Θέλαμε μια πιο τολμηρή σχεδίαση για την E-Class", είναι η πρώτη κουβέντα του σχεδιαστή της.

"Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση είναι το πέρασμα από τα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα σε δύο ενιαία τα οποία τονίζονται από φώτα ημέρας σε σχήμα “L”. Επίσης, για πρώτη φορά, είναι διαθέσιμη η εξ ολοκλήρου επιλογή της τεχνολογίας LED για τα φωτιστικά σώματα.

Επίσης, πλέον, αυτά πλαισιώνουν μια μεγαλύτερη και πιο κάθετα τοποθετημένη γρίλια, ενώ, για πρώτη φορά σε Ε-Class, το αστέρι, βρίσκεται στο κέντρο της. Επίσης, τα μοντέλα με το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο AMG διαθέτουν μια ακόμη μεγαλύτερη γρίλια".

Στα στοιχεία που λείπουν ανήκουν τα διογκωμένα αλά Bentley, πίσω φτερά και θόλοι τα οποία και στη νέα E-Class θα αποτελέσουν αποκλειστικότητα των Coupe και Convertible εκδόσεων που θα κάνουν επίσης την εμφάνισή τους στο Detroit μαζί με την Ε63 AMG των 550 ίππων.

"Στο εσωτερικό, υπάρχουν νέα καθίσματα, βελτιωμένα υλικά επενδύσεων και ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί. Επιπλέον, ο επιλογέας ταχυτήτων στις αυτόματες εκδόσεις, αλλάζει θέση και μετακινείται, στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, όπως και στην S-Class".

Παράλληλα, υπάρχει μια σειρά από νέα συστήματα ασφάλειας, μεταξύ των οποίων και αυτό που εντοπίζει τυχόν παρέκκλιση άλλων αυτοκινήτων από την πορεία τους και ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης, ενώ στα συστήματα άνεσης συγκαταλέγεται αυτόματο σύστημα παράλληλης στάθμευσης.

O R.Lesnik δεν διστάζει να μιλήσει για θέματα εκτός σχεδίασης. Κάτω από το καπό της ανανεωμένης E-Class παραμένουν οι πετρελαιοκινητήρες που εξόπλιζαν και την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, ωστόσο, πρεμιέρα για την E-Class θα κάνει ένας τετρακύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας, σε δύο εκδοχές ισχύος, με απόδοση 184 ίππων και 350 Nm ροπής στην έκδοση Ε 200 και 211 ίππους και 350 Nm στην Ε 250.

Και στις δυο περιπτώσεις οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι ίδιες και ανέρχονται σε 5,8 λίτρα/100 χλμ. και 135 γραμμ./χλμ.

Παράλληλα, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz παρενέβησαν βελτιώνοντας την ανάρτηση, προσφέροντας πιο μαλακή ρύθμιση στην επιλογή Comfort και πιο σφιχτή στην επιλογή Sport, η οποία, παράλληλα, μειώνει το ύψος της Ε-Class κατά 1,5 εκατοστό.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 63.911
Αύγουστος 2017 — 5.134

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους τον Αύγουστο του 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 7182 11,2%
NISSAN 5575 8,7%
VOLKSWAGEN 5224 8,2%
PEUGEOT 5137 8,0%
OPEL 4857 7,6%
FIAT 4819 7,5%
CITROEN 3016 4,7%
SUZUKI 3016 6,6%
HYUNDAI 2978 4,78%
MERCEDES-BENZ 2829 4,4%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Αύγουστος 2017
10.559.543

Publish read?
Yes
No