Αποκλειστική συνέντευξη

Marek Reichman: "Η Lagonda έπρεπε απλώς να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες"

Marek Reichman: "Η Lagonda έπρεπε απλώς να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες"
Ο Marek Reichman είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε την αναβίωση της Lagonda στη σύγχρονη εποχή. Το επιβλητικό του δημιούργημα το οποίο έχει ως αφετηρία την Rapide και εξοπλίζεται με τον ίδιο V12 κινητήρα 6,0 λίτρων, προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Μέσης Ανατολής όπου θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό με ό,τι σημαίνει αυτό για τις προδιαγραφές πολυτέλειάς του  
Ποιες ήταν οι προκλήσεις στην αναβίωση μιας φίρμας και ενός τόσο εμβληματικού, σχεδιαστικά, αυτοκινήτου;

Η Lagonda ως φίρμα έχει μια συναρπαστική κληρονομιά. Αρκεί να δει κανείς το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο William Towns και να κοιτάξει το πρωτότυπο SUV για να αντιληφθεί τις εντυπώσεις που προκάλεσαν.

Αυτό που ήταν σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση ήταν η δημιουργία ενός εντυπωσιακού αυτοκινήτου. Δεν έπρεπε απαραιτήτως να θυμίζει Aston Martin, αλλά να είναι ένα κομψό αυτοκίνητο με μήκος 5,4 μέτρων το οποίο να δίνει την αίσθηση κύρους και να επιβάλλεται με την παρουσία του.

Υπήρξαν στοιχεία στη σχεδίαση που προέκυψαν από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο θα διατεθεί αποκλειστικά σε αγορές της Μέσης Ανατολής;


Σε ό,τι αφορά, συνολικά, τη σχεδίαση, όχι. Έπρεπε απλά να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες που να συγκινεί. Τα στοχευμένα στην αγορά της Μέσης Ανατολής στοιχεία αφορούν τα χρώματα και την επιλογή των υλικών στα οποία καταλήξαμε αντλώντας από πολύ νωρίς πληροφορίες από επιλεγμένους πελάτες μας.

Υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε άλλα μοντέλα Lagonda να πωλούνται δίπλα σε εκείνα που συνθέτουν την γκάμα της Aston Martin;

Η Aston Martin είναι μια μικρή, ανεξάρτητη φίρμα, έτσι, πριν προχωρήσουμε στην υλοποίηση του συγκεκριμένου project, διασφαλίσαμε ότι υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά του, από επιχειρηματικής πλευράς.

Από εκεί και πέρα θα προχωρήσουμε βήμα-βήμα, με δεδομένο ότι, ουσιαστικά, τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι σαν να κατασκευάζονται κατά παραγγελία.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2016 — 78.873
Δεκέμβριος 2016 — 4.765

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους το 2016

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 9496 12,0%
NISSAN 7289 9,2%
OPEL 7054 8,9%
VOLKSWAGEN 6430 8,2%
PEUGEOT 5582 7,1%
FIAT 4886 6,2%
MERCEDES-BENZ 4432 5,6%
SUZUKI 4137 5,2%
BMW 3843 4,9%
CITROEN 3781 4,8%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Δεκέμβριος 2016
14.64.356

Publish read?
Yes
No