Αποκλειστική συνέντευξη

Marek Reichman: "Η Lagonda έπρεπε απλώς να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες"

Marek Reichman: "Η Lagonda έπρεπε απλώς να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες"
Ο Marek Reichman είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε την αναβίωση της Lagonda στη σύγχρονη εποχή. Το επιβλητικό του δημιούργημα το οποίο έχει ως αφετηρία την Rapide και εξοπλίζεται με τον ίδιο V12 κινητήρα 6,0 λίτρων, προορίζεται αποκλειστικά για την αγορά της Μέσης Ανατολής όπου θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό με ό,τι σημαίνει αυτό για τις προδιαγραφές πολυτέλειάς του  
Ποιες ήταν οι προκλήσεις στην αναβίωση μιας φίρμας και ενός τόσο εμβληματικού, σχεδιαστικά, αυτοκινήτου;

Η Lagonda ως φίρμα έχει μια συναρπαστική κληρονομιά. Αρκεί να δει κανείς το αυτοκίνητο που σχεδίασε ο William Towns και να κοιτάξει το πρωτότυπο SUV για να αντιληφθεί τις εντυπώσεις που προκάλεσαν.

Αυτό που ήταν σημαντικό στην προκειμένη περίπτωση ήταν η δημιουργία ενός εντυπωσιακού αυτοκινήτου. Δεν έπρεπε απαραιτήτως να θυμίζει Aston Martin, αλλά να είναι ένα κομψό αυτοκίνητο με μήκος 5,4 μέτρων το οποίο να δίνει την αίσθηση κύρους και να επιβάλλεται με την παρουσία του.

Υπήρξαν στοιχεία στη σχεδίαση που προέκυψαν από το γεγονός ότι το αυτοκίνητο θα διατεθεί αποκλειστικά σε αγορές της Μέσης Ανατολής;


Σε ό,τι αφορά, συνολικά, τη σχεδίαση, όχι. Έπρεπε απλά να είναι ένα αυτοκίνητο με επιβλητικές αναλογίες που να συγκινεί. Τα στοχευμένα στην αγορά της Μέσης Ανατολής στοιχεία αφορούν τα χρώματα και την επιλογή των υλικών στα οποία καταλήξαμε αντλώντας από πολύ νωρίς πληροφορίες από επιλεγμένους πελάτες μας.

Υπάρχει το ενδεχόμενο να δούμε άλλα μοντέλα Lagonda να πωλούνται δίπλα σε εκείνα που συνθέτουν την γκάμα της Aston Martin;

Η Aston Martin είναι μια μικρή, ανεξάρτητη φίρμα, έτσι, πριν προχωρήσουμε στην υλοποίηση του συγκεκριμένου project, διασφαλίσαμε ότι υπάρχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις που θα εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά του, από επιχειρηματικής πλευράς.

Από εκεί και πέρα θα προχωρήσουμε βήμα-βήμα, με δεδομένο ότι, ουσιαστικά, τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι σαν να κατασκευάζονται κατά παραγγελία.
Περισσότερες Παρουσιάσεις
Αγορά

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
ΣΥΝΟΛΟ 2017 — 88.083
Δεκέμβριος 2017 — 5.396

Οι δέκα πρώτες εταιρείες σε πωλήσεις και το μερίδιό τους στην ελληνική αγορά το 2017

Εταιρεία Πωλήσεις %
TOYOTA 10026 11,4%
NISSAN 7194 8,2%
VOLKSWAGEN 6832 7,8%
OPEL 6644 7,5%
PEUGEOT 6503 7,4%
FIAT 6366 7,2%
SUZUKI 5364 6,1%
CITROEN 4107 4,7%
HYUNDAI 4038 4,6%
MERCEDES-BENZ 3920 4,5%

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ
Ιανουάριος - Δεκέμβριος 2017
15.631.687

Publish read?
Yes
No