Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
weather-icon 21o
Δημήτρης Καββούρης: Η καινοτομία είναι το κύριο τμήμα του DNA μας

Δημήτρης Καββούρης: Η καινοτομία είναι το κύριο τμήμα του DNA μας

Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Audi στην Ελλάδα, μιλά στο in.gr για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς και την διαχρονική επιτυχία της φίρμας στη χώρα μας, τον κυρίαρχο ρόλο της τεχνολογίας στον τρόπο σκέψης των ανθρώπων της, για τα μελλοντικά σχέδιά της και για το σημείο ισορροπίας μεταξύ premium χαρακτήρα και αριθμού πωλήσεων.

Βαγγέλης Κιούσης

Ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Audi στην Ελλάδα, μιλά στο in.gr για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς και την διαχρονική επιτυχία της φίρμας στη χώρα μας, τον κυρίαρχο ρόλο της τεχνολογίας στον τρόπο σκέψης των ανθρώπων της, για τα μελλοντικά σχέδιά της και για το σημείο ισορροπίας μεταξύ premium χαρακτήρα και αριθμού πωλήσεων.

Ποιες είναι οι προοπτικές της ελληνικής αγοράς το 2015;

Όπως εξελίσσεται τη δεδομένη χρονική περίοδο δείχνει ότι θα κινηθεί στο επίπεδο των 80.000 μονάδων. Σε μία ομαλοποιημένη –γενικότερα- κατάσταση ενδεχομένως και να ξεπερνούσε αυτό το όριο. Οι χαμηλές σε όγκο πωλήσεις (πτώση 70%-80%) των τελευταίων 4-5 χρόνων, έχουν δημιουργήσει συσσωρευμένες ανάγκες για μεταφορικά μέσα, σε νοικοκυριά, ιδιώτες και επαγγελματικούς κλάδους.

Ήδη από το 2013 η αγορά κάνει μικρά σταθερά βήματα ανάπτυξης παρά την φορολογική ανασφάλεια. Πολλαπλές αλλαγές του πλαισίου φορολογικής επιβάρυνσης με αναδρομική ισχύ η οποία ανατρέπει εντελώς παλαιότερα δεδομένα αγοραστικής συμπεριφοράς. Πρόσφατο παράδειγμα η πιθανολογούμενη αύξηση του φόρου πολυτελείας και το γενικότερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον οδηγούν ακόμα και αυτούς που μπορούν να προβούν σε αγορά σε συνεχή αναβλητικότητα.

Αν η εμπιστοσύνη και η συγκρατημένη αισιοδοξία αντικαταστήσουν την αβεβαιότητα και το φόβο για το αύριο τότε είναι σίγουρο ότι θα δούμε αγορές που θα φτάσουν τις 150.000 μονάδες σύντομα.

Πόσο ενισχύουν την γκάμα, άρα και τη δυναμική της Audi στην Ελλάδα, τα νέα μοντέλα που παρουσιάσατε τους τελευταίους μήνες στη χώρα μας;

Τα μοντέλα που παρουσιάστηκαν προσφάτως ενισχύουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εικόνα και την εμπορική πορεία της Audi στην ελληνική αγορά.

Θα ξεκινήσω με το Α1 που ανανεώθηκε πλήρως με τις 2 νέες εκδόσεις Sport και Design και τους επίσης νέους κινητήρες 1.0 Turbo FSI 96 PS και 1.6 TDI 116 PS με μηχανικό και αυτόματο S-Tronic κιβώτιο. Το μεγάλο μικρό της Audi ενισχύεται σημαντικά, αποτελώντας για τους δυνητικούς πελάτες της πιο μικρής premium κατηγορίας μία εξαιρετική επιλογή.

Αντίστοιχα σημαντική ανανέωση έγινε και στο Q3. Σε επίπεδο εξοπλισμού και εδώ οι εκδόσεις Sport και Design εξασφαλίζουν εξαιρετικά επίπεδα, ενώ ο κινητήρας βενζίνης 1.4 TFSI 150 PS, τεχνολογίας Cylinder on Demand είναι σημείο αναφοράς σε μετρήσεις κατανάλωσης (μόλις 5,5 λίτρα /100 χλμ.) και απόδοσης.

To Audi Virtual Cockpit, είναι η high tech προσέγγιση της Audi. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, διαμορφώνει μία μοναδική ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου παρέχοντας ένα κορυφαίο επίπεδο επιλογών και λειτουργικότητας.

Οι κινητήρες 2.0 TFSI 230 PS (κατανάλωση: 5,9 λίτρα /100 χλμ. και επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα) με επιλογή quattro και 2.0 ΤDI 184 PS (4,2 λίτρα /100 χλμ., και 0-100 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα) δημιουργούν προσδοκίες για μοναδικές sport εμπειρίες με το μικρότερο δυνατό τίμημα κατανάλωσης.

Σε λίγους μήνες αναμένουμε και τον 1,8 λίτρων κινητήρα βενζίνης με υψηλές επιδόσεις, (επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα), χαμηλή κατανάλωση με μόλις 5,7 λίτρα/100 χλμ. για το Coupe και από 129-142 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα και φυσικά μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο S-Tronic.

Το νέο A6 ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο για την γκάμα της Audi. Ο πληθωρικός του χαρακτήρας προβάλλεται μέσω νέων καινοτόμων τεχνολογιών, δυναμικότερων επιδόσεων και κορυφαίας άνεσης, ενώ το στυλ του παραμένει μοναδικό κι εμπλουτίζεται με επιμέρους κομψές διακοσμητικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό και στο εσωτερικό που του προσδίδουν ξεχωριστό χαρακτήρα.

Συνώνυμο της διακριτικής πολυτέλειας, το νέο A6 είναι καλύτερο και περισσότερο ελκυστικό από ποτέ και οι πελάτες που το επιλέγουν είναι πολύ σημαντικοί για τη μάρκα μας.

H Audi παρουσιάζει το Α6 με μια πλήρως ανανεωμένη γκάμα σύγχρονων, ισχυρών και αποδοτικών κινητήρων και η οποία ενισχύεται με την παρουσία του συστήματος quattro στη δίλιτρη έκδοση. Παράλληλα, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μειώνονται κατά 43% στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, ενώ η ιπποδύναμη αυξάνεται κατά 40%.

Ο νέος, πολυαναμενόμενος κινητήρας 1.8 TFSI 190 ίππων αποτελεί το μικρότερου κυβισμού σύνολο του A6 προσφέροντας υψηλές επιδόσεις, περιορισμένη κατανάλωση (5,9 λίτρα/100 χλμ.), χαμηλές εκπομπές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (138 γρ./χλμ.) ενώ προσφέρει τη δυνατότητα συνδυασμού του με μηχανικό ή με αυτόματο κιβώτιο S tronic.  Η τιμή έναρξης του μοντέλου είναι 43.200 ευρώ -με το όφελος της απόσυρσης.

Tι πρέπει να περιμένουμε τους επόμενους μήνες από την Audi;

Η συγκεκριμένη χρονιά αποτελεί προθάλαμο του μέλλοντος για την Audi σε επίπεδο τεχνολογιών, σχεδίασης και εξέλιξης.

Το νέο Audi Q7 η κορωνίδα των SUV, το νέο R8 -το supercar της Audi- και το νέο Audi A4, το αυτοκίνητο-ορόσημο στην κατηγορία premium sedan είναι οι αναμενόμενες αφίξεις έως τα τέλη του 2015, ενώ το RS3 και το TTSέρχονται να συμπληρώσουν την γκάμα των Α3 και ΤΤ.

Το νέο Audi Q7 ενσωματώνει όλη την τεχνολογία της μάρκας: Αudi Ultra (325 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του), Αudi e-tron (ηλεκτροκίνητη έκδοση που συνδυάζει μοναδικά κινητήρα diesel και σύστημα quattro από το λανσάρισμα), Audi Connect και Αudi Tablet.

Τo νέο Audi R8 διασφαλίζει τον sport χαρακτήρα ενός πραγματικού supercar μέσα από τρεις διαφορετικές προτάσεις: Αudi R8 LMS,, Audi R8 V10 και Audi R8 e-tron το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό supercar της Audi που χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα που παράγουν 456 ίππους και 920 Nm ροπής επιταχύνοντας από στάση (0-100 χλμ/ώρα) σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα διατηρώντας την αυτονομία του για 450 χιλιόμετρα.

Το νέο Audi A4 έρχεται στο τέλος της χρονιάς με βασικό στόχο του, τον επαναπροσδιορισμό της κατηγορίας των premium sedan. Aν κάτι πρέπει να περιμένετε από την Audi είναι να οδηγήσει για ακόμα μία φορά τις εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα.

Ποιο μοντέλο Audi έχει τη μεγαλύτερη απήχηση στην Ελλάδα και που νομίζετε ότι οφείλεται αυτή;

Το Α1 είναι η κορυφαία premium επιλογή στην μικρή κατηγορία, το A3 συνεχίζει τη μακρά πορεία πρωταθλητισμού 15 χρόνων στην κατηγορία premium hatchback, ενώ τo Q3 είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο στην κατηγορία premium Α SUV επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Audi συνολικά στις premium SUV προτάσεις της αγοράς.

Η απήχηση συνολικά της Audi στην Ελλάδα, ακολουθεί την αντίστοιχη πορεία της στην ευρωπαϊκή αγορά. Αυτή η απήχηση οφείλεται εν πολλοίς στην κορυφαία εμπειρία των πελατών που είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν ή να οδηγήσουν ένα αυτοκίνητο Audi.

Στοιχεία όπως η σχεδιαστική φιλοσοφία και αισθητική της Audi, η τεχνολογική εξέλιξη, ο οδηγικό-κεντρικός χαρακτήρας όλων των μοντέλων και η διακριτικότητα με κορυφαία αίσθηση ποιότητας, φέρνουν τη μάρκα στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών χαρίζοντας στην Audi 4 πρώτες θέσεις στα τελευταία 5 χρόνια στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Πόσο ενισχύει την εικόνα της Audi η παροχή πενταετούς εργοστασιακής εγγύησης; Επηρεάζει την πιστότητα των πελατών σας και με ποιο τρόπο;

Η εικόνα της μάρκας εμπίπτει σε μία σύνθεση διαφορετικών δυναμικών παραμέτρων και σε αυτό το πλαίσιο η παροχή της πενταετούς εργοστασιακής εγγύησης έχει τη δική της καθοριστική συνεισφορά.  H Αudi είναι η μόνη premium μάρκα στην αγορά με πενταετή εργοστασιακή εγγύηση σε όλα της τα μοντέλα.

Η παροχή αυτή είναι μία επιπλέον απόδειξη του πόσο εξαιρετικά σημαντική είναι για εμάς η ουσιαστική ικανοποίηση των πελατών μας. Το μεγαλύτερο εχέγγυο για μία τόσο σημαντική κίνηση, είναι η ίδια η αρτιότητα και τεχνολογική υπεροχή των αυτοκινήτων μας.

Σε επίπεδο συνεργασίας, η εμπιστοσύνη πελάτη-προμηθευτή προς το προϊόν, είναι πολύ σημαντική και όπως αποδεικνύεται και στην περίπτωση της πενταετούς εργοστασιακής εγγύησης τα προσδοκώμενα οφέλη και για τα δύο μέρη είναι μεγάλα.

Tα premium προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα από premium υπηρεσίες. Ποιες είναι αυτές που προσφέρετε στους κατόχους ή τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Audi;

Τα premium προϊόντα απευθύνονται σε ανθρώπους που εκτιμούν την ποιότητα και την υπεροχή στις επιλογές τους. Για τον λόγο αυτό τα brands που ανήκουν στην premium κατηγορία σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων πρέπει να διακρίνονται για την πληρότητά τους τόσο σε επίπεδο προϊόντος όσο και υπηρεσιών.

Οι πελάτες των premium προϊόντων έχουν κατά τεκμήριο πολύ υψηλές προσδοκίες. Το ζητούμενο για εμάς είναι, προ πάντων, η συνολική εμπειρία που βιώνει ο πελάτης της Audi στην επαφή του με τη μάρκα μας ,τα μαγαζιά μας τους ανθρώπους μας. Αυτή η εμπειρία είναι πολυδιάστατη. Το προϊόν, οι εγκαταστάσεις, οι διαδικασίες, η τεχνογνωσία είναι σημαντικοί παράμετροι προς αυτή την κατεύθυνση.

Έχουμε προχωρήσει εμείς και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων μας σε όλη την Ελλάδα σε πολύ σημαντικές επενδύσεις που καλύπτουν όλους αυτούς τους τομείς, έχοντας ως δίκτυο για παράδειγμα να επιδείξουμε εγκαταστάσεις που αποτελούν υπόδειγμα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Οι υπηρεσίες βέβαια παρέχονται από ανθρώπους προς ανθρώπους. Συνεπώς στοιχεία όπως ο επαγγελματισμός, η κατάρτιση το ενδιαφέρον και η ειλικρίνεια ορίζουν το βαθμό ικανοποίησης από μία υπηρεσία.

Σε αυτά τα στοιχεία επενδύουμε πολλά χρόνια μέσα από συνεχείς εκπαιδεύσεις των ανθρώπων μας και είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς για την αναγνώριση των προσπαθειών μας.

Το χρυσό βραβείο –ικανοποίησης και εξυπηρέτησης πελατών από τις υπηρεσίες Πώλησης «Sales Excellence Award 2015» απoδόθηκε στην Αudi μόλις πριν από λίγες ημέρες από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πωλήσεων, ενώ η Ελλάδα στις ετήσιες ποιοτικές έρευνες ικανοποίησης πελατών που διεξάγει η Audi AG), είναι χώρα πρότυπο για τις υπηρεσίες Πωλήσεων και After Sales, σε όλη την Ευρώπη.Κατέχει θέση στην πρώτη τριάδα σε επίδοση ικανοποίησης πελάτη σε παγκόσμιο επίπεδο.

Στην Audi έχουμε τη δυνατότητα να εξυπηρετούμε κάθε πελάτη εξατομικευμένα πέραν από τυποποιημένες σταθερές και κάνουμε τα πάντα για να παρέχουμε υπηρεσίες ισάξιες των κορυφαίων προϊόντων που εκπροσωπούμε.

Η τεχνολογία αποτελεί θεμέλιο λίθο της εικόνας της Audi διεθνώς. Ποιες είναι οι προκλήσεις του μέλλοντος για τη φίρμα που εκπροσωπείτε;

Η καινοτομία είναι το κύριο τμήμα του DNA μας. Το Vorsprung Durch Technik, o πυρήνας της μάρκας, είναι ο οδηγός εξέλιξης της Audi σε αυτή τη μακρά πορεία της. Διαχρονικά οι τεχνολογικές εφαρμογές στα αυτοκίνητα της Audi αποτελούν σημεία αναφοράς και ενδεχομένως να έχουν προσδώσει συνολικά στην αυτοκίνηση σημαντική ώθηση.

Το μέλλον αποτελεί διαχρονικά τη μεγαλύτερη πρόκληση για την Audi. Διανύουμε την περίοδο της μετάβασης σε μια νέα πραγματικότητα. Είμαστε αντιμέτωποι με περιβαλλοντολογικούς περιορισμούς και περιορισμούς σε επίπεδο ενεργειακών πόρων. Η διαδικτυακή συνδεσιμότητα έχει εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, παρέχοντας στις ζωές των ανθρώπων τεράστιες δυνατότητες τόσο σε επίπεδο επικοινωνίας όσο και σε επίπεδο πληροφόρησης και λειτουργικότητας.

Η Audi ηγείται και πάλι των εξελίξεων της αυτοκίνησης προς αυτή τη νέα πραγματικότητα. Επενδύει τεράστια κεφάλαια σε τεχνογνωσία και αγορές ευρεσιτεχνιών (Ballard Powered Systems Inc – fuel cell mobility – A7 h-tron quattro) και ενσωματώνει σταδιακά στη γραμμή παραγωγής ολόκληρης της γκάμας προϊόντων της την τεχνολογία e-tron.

Ορίζει την μετάβαση από την υποστηρικτική στην πιλοτική οδήγηση (Αudi Piloted Driving – RS7 concept) δημιουργώντας ένα σταθερό πλεονάζον σύστημα που έχει τον απόλυτο έλεγχο όλων των οδηγικών καταστάσεων.

Διαμορφώνει συστήματα infotainment με πλήρη συμβατότητα όπως το Αudi Tablet και τα συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του Q7, προσαρμοσμένα στην αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Το άμεσο μέλλον απαιτεί σεβασμό στο περιβάλλον και αυτοκίνητα παραγωγής των οποίων την τεχνητή νοημοσύνη, θα μπορούν οι κάτοχοί τους να απολαμβάνουν με ασφάλεια, δίχως περιορισμούς και τέλος ας μην ξεχνάμε την σχεδίαση.

Η τεχνολογία, τα νέα υλικά, η ψηφιακή εποχή, επηρεάζουν την σχεδιαστική παλέτα επιλογών και έχουμε δει δείγματα γραφής από ένα συγκλονιστικό μέλλον. Concept αυτοκίνητα όπως το TT offroad δείχνει πως μπορεί να εξελίξει την Q σειρά η Audi ενώ από concept αυτοκίνητα όπως το Prologue αντιλαμβανόμαστε ότι ακόμα και σε μια κλασική γραμμή sedan αλλάζοντας τις αναλογίες του αμαξώματος παίρνουμε καταπληκτικά δείγματα που ισορροπούν μεταξύ του Sport και του ενός κορυφαίου premium χαρακτήρα.

Αυτό που υπόσχεται η Audi είναι πάθος και εμμονή στην τελειότητα, πρωτοποριακές τεχνολογίες, κορυφαία αυτοκίνητα και υπηρεσίες που θα οδηγούν τις εξελίξεις της αυτοκίνησης στο μέλλον.

Πώς εξηγείτε την αύξηση των πωλήσεων premium αυτοκινήτων στην Ελλάδα, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον;

H κατηγορία premium απευθύνεται περίπου στο 20% του πληθυσμού του πιο εύρωστου οικονομικά τμήματος του, που έχει πληγεί λιγότερο από την κρίση συνολικά ή έχει διατηρήσει ακόμα τη δυνατότητα αλλαγής του μεταφορικού μέσου που διαθέτει.

O ιδιοκτήτης ενός premium αυτοκινήτου δύσκολα θα μετακινηθεί σε μάρκα μαζικών πωλήσεων. Θα προτιμήσει να αναβάλλει την αγορά αυτοκινήτου ή να κατέβει κατηγορία μέσα στη μάρκα της αρεσκείας του αλλά όχι να επιλέξει κάτι non premium. Αυτός είναι και ο λόγος που παρατηρείται ανάπτυξη των μικρότερων σε όγκο και κυβισμό premium κατηγοριών σε σύγκριση με τις προ κρίσης χρονιές.

Ένας επιπλέον λόγος αύξησης είναι ότι αυξάνεται λόγω της κρίσης, η σημαντικότητα της επένδυσης που απαιτείται για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Η επικρατούσα λογική με βάση αυτή την παραδοχή είναι: «Αν είναι να αγοράσω τώρα ας πάρω κάτι που να αξίζει πραγματικά τα λεφτά του».

H ανάλυση κόστους αγοράς/υπολειμματικής αξίας που έχει ένα αυτοκίνητο σε συνδυασμό με το επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη από το ίδιο το προϊόν, οδηγεί με βεβαιότητα στο συμπέρασμα ότι τα premium αυτοκίνητα αποτελούν μια «σίγουρη», διαχρονική επιλογή.

Η επίτευξη νέων ρεκόρ πωλήσεων από την Audi τα τελευταία χρόνια συνδυάζεται με έναν καταιγιστικό ρυθμό παρουσιάσεων νέων μοντέλων, εκδόσεων και τεχνολογιών. Υπάρχει ένα σημείο ισορροπίας ώστε η φίρμα να αυξάνει τον κύκλο εργασιών και την απήχησή της χωρίς να πλήττεται ο premium χαρακτήρας της;

Πολύ καλή ερώτηση, αυτό που λένε οι Αμερικανοί “The billion dollar question” η ερώτηση του ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Είναι πράγματι καθοριστικό το σημείο ισορροπίας, νομίζω όμως ότι ουσιαστικά έχει να κάνει με την προσφορά και την ζήτηση άρα και με την επιτυχία και την απήχηση που έχουν όλες αυτές οι νέες προτάσεις στις αγορές διεθνώς. Όταν ένα νέο ή παλαιότερο μοντέλο έχει περίσσια παραγωγή τότε η μάρκα αναγκάζεται να αρχίσει τις προωθητικές ενέργειες και τότε αρχίζει να πλήττει τον premium χαρακτήρα της.

Η Audi και ως εκ τούτου εμείς στην δική μας αγορά, λειτουργεί υποδειγματικά επ’ αυτού. Παρουσιάζει πολύ σημαντικά μοντέλα στην ιστορία της με έναν μοναδικό τρόπο. Για παράδειγμα αυτή λανσάρει το Α3 το πρώτο Hatchback στην πολυτελή κατηγορία, το πρώτο πραγματικά Sport Coupe το Audi TT, το πρώτο διθέσιο supercar, R8, με κινητήρα στο κέντρο του.

Αντίθετα, επιλέγει να λανσάρει μοντέλα τελευταία από τους ανταγωνιστές της π.χ. το Q7 και πληθώρα άλλων παραδειγμάτων που αποδεικνύουν ότι η καινοτομία και η ανάπτυξη νέων προϊόντων, κινητήρων, τεχνολογιών είναι μέρος του DNA της και τα χρησιμοποιεί για να ενδυναμώνει τον premium χαρακτήρα της.

Σε μόλις 40 χρόνια καταφέρνει να ξεπεράσει σε πολλές αγορές τους 2 κύριους ανταγωνιστές της. Μην ξεχνάτε ότι κατέχει την 2η θέση στην πολυτελή κατηγορία παγκόσμια, αλλά αν εξαιρέσουμε την Αμερικάνικη αγορά είναι ουσιαστικά πρώτη. Μπορούμε να πούμε με σιγουριά ότι η Audi το 1980 επαναλανσάρει την γκάμα της ως η πιο μοντέρνα «εναλλακτική» premium μάρκα με κορυφαία τεχνολογία και μοναδικές προτάσεις, που την διαφοροποιούν σημαντικά.

Η Audi σήμερα είναι ο κατασκευαστής που έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά με πλήρη αφοσίωση στην ποιότητα, με κορυφαία προϊόντα και τεχνολογίες, που με πάθος σχεδιάζει εξελίσσοντας το μέλλον της και μαζί με αυτό το μέλλον της αυτοκίνησης.

auto.in.gr

Sports in

Η Φενέρμπαχτσε σκέφτεται να αποχωρήσει από το πρωτάθλημα Τουρκίας

Η Φενέρμπαχτσε συγκάλεσε έκτακτο διοικητικό συμβούλιο και εξετάζει το ενδεχόμενο αποχώρησης από το πρωτάθλημα, μετά τα επεισόδια στην Τραπεζούντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Τρίτη 19 Μαρτίου 2024