Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
GP Ισπανίας 2013: Νικητής ο F. Alonso με 1-3 για τη Ferrari

GP Ισπανίας 2013: Νικητής ο F. Alonso με 1-3 για τη Ferrari

Σε μεγάλη ημέρα οι Ferrari, πήραν την πρώτη και τρίτη θέση στο Grand Prix Ισπανίας, με τους Fernando Alonso και Felipe Massa αντίστοιχα. Ταχύτατος και με την καλύτερη διαχείριση των ελαστικών του, ο Kimi  Raikkonen τερμάτισε στη δεύτερη θέση.

Κάνοντας εξαιρετικό αγώνα, ο Fernando Alonso ήταν ο νικητής στο «εντός έδρας» Grand Prix, στην πίστα της Καταλονίας. Ο Ισπανός πιλότος της Ferrari από τον πρώτο γύρο έδειξε τις διαθέσεις του και στον 13ο πέρασε στην κορυφή. Από εκεί και πέρα, χωρίς να απειληθεί, διατηρήθηκε εύκολα στην κορυφή, δίνοντας στη Ferrari την 221η νίκη της ιστορίας της.

Με «μαγική» διαχείριση ελαστικών, ο Kimi Raikkonen ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου. Ο αγώνας ήταν σπουδαίος για τις Ferrari, καθώς ο Felipe Massa, αν και λόγω τιμωρίας εκκίνησε από την ένατη θέση, με συνεχείς ταχύτερους γύρους και πολύ γρήγορο ρυθμό τερμάτισε τρίτος.

Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Sebastian Vettel, o οποίος δεν μπόρεσε να βρει τις καλύτερες ρυθμίσεις στη Red Bull με τη μεσαία και σκληρή γόμα της Pirelli.

Οι σαρωτικές Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές δεν είχαν ανάλογη απόδοση στον αγώνα και το καλύτερο που κατάφεραν ήταν η έκτη θέση του Nico Rosberg.
Για ακόμη μία φορά, καθοριστική σημασία έπαιξε η διαχείριση των ελαστικών, με τις περισσότερες ομάδες να ακολουθούν στρατηγική τεσσάρων pit stop.

Με πολύ καλή εκκίνηση, ο κάτοχος της pole position, N. Rosberg έστριψε πρώτος στο τέλος της ευθείας. Δεν συνέβη το ίδιο και με τον Lewis Hamilton, που μπλοκάροντας τα φρένα του δεν μπόρεσε να κρατήσει τη δεύτερη θέση, καθώς τον πέρασε ο Sebastian Vettel.

O F. Alonso, χωρίς να κόβει πουθενά και με επιθέσεις από το εξωτερικό της στροφής, κέρδισε θέσεις και βρέθηκε τρίτος. Έχοντας μπροστά του τη Red Bull του Γερμανού πρωταθλητή, δεν δυσκολεύτηκε να την περάσει και πλέον κόλλησε στην πίσω αεροτομή του N. Rosberg, ο οποίος αντιστεκόταν σθεναρά.

Αντίθετα ο Lewis Hamilton ήταν εκτός ρυθμού. Έχανε διαρκώς θέσεις και, από δεύτερος, σε λίγους γύρους βρέθηκε να παλεύει για να κρατηθεί στη δεκάδα. Η πτώση για τον Nico Rosberg ξεκίνησε στο 12ο γύρο. Μη μπορώντας να αντισταθεί στην πίεση του F. Alonso, έχασε την πρώτη θέση και πριν συμπληρωθεί γύρος τον πέρασαν και οι S. Vettel και K. Raikkonen.

O Φινλανδός πιλότος της Lotus έχασε χρόνο προσπαθώντας να περάσει τον S. Vettel. Το κατάφερε τελικά στον 33ο γύρο και αμέσως άνοιξε τη διαφορά του.

Ηρωική ήταν η προσπάθεια του Felipe Massa. Δέχτηκε ποινή τριών θέσεων και εκκίνησε από την ένατη θέση, επειδή στις κατατακτήριες δοκιμές καθυστέρησε τον Mark Webber. Ωστόσο, ο ρυθμός του ήταν τέτοιος, που αναπλήρωσε γρήγορα το χαμένο έδαφος, ανέβηκε τρίτος και μειώνοντας συνεχώς τη διαφορά του από τον K. Raikkonen άρχισε να βλέπει τη δεύτερη θέση στο βάθρο.

Όμως, με τα ελαστικά του σε προχωρημένο στάδιο φθοράς, προτίμησε να μη ρισκάρει και «συμβιβάστηκε» με την τρίτη θέση. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Ferrari, απαλλαγμένος από τις ατυχίες των προηγούμενων αγώνων, έδειξε ότι οι δυνατότητές του είναι μεγαλύτερες από την πέμπτη θέση που κατέχει στη βαθμολογία των οδηγών.

Αθόρυβο αγώνα έκανε ο Mark Webber. Έχασε πάρα πολύ χρόνο και θέσεις στην εκκίνηση, αλλά με σταθερό ρυθμό και χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια τερμάτισε πέμπτος με μικρή διαφορά από τον team mate του.

Η έβδομη θέση του Paul di Resta απέδειξε ότι η Force India έχει κάνει άλματα προόδου. Αν και εκκίνησε από τη δέκατη θέση, κατάφερε να αναρριχηθεί.

Οι McLaren στον αγώνα πήγαν καλύτερα από ό,τι στις ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές. Ο Jenson Button από τη 14η θέση της εκκίνησης βρήκε το σθένος να τερματίσει όγδοος. Πίσω του ήταν ο team mate του, Sergio Perez. Λίγο έλειψε να επαναληφθεί η σκηνή του Μπαχρέιν, με τους δύο να μάχονται μεταξύ τους.

Ωστόσο, μέσω team radio η ομάδα παρότρυνε τον Μεξικανό να προφυλάξει τα ελαστικά του, βάζοντας τέλος σε τυχόν νέο «θερμό επεισόδιο».

Ο Daniel Ricciardo έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην Torro Roso, αφού πρώτα έδωσε μάχη με τη Sauber του Esteban Gutierrez.

Απογοητευτικός ήταν ο αγώνας για τον Lewis Hamilton. Εκκινώντας από την πρώτη σειρά, τελικά τερμάτισε 12ος. Χαρακτηριστική ήταν η στιγμή όταν μέσω team radio τού συνέστησαν να προφυλάξει τα ελαστικά του και απάντησε «πόσο πιο αργά να πάω;».

Αυτή ήταν η σειρά τερματισμού στο Grand Prix της Ισπανίας

Οδηγός Ομάδα Χρόνος

1Fernando AlonsoFerrari
2Kimi RaikkonenLotus+9.338
3Felipe MassaFerrari+26.049
4Sebastian VettelRed Bull Racing+38.273
5Mark WebberRed Bull Racing+47.963
6Nico RosbergMercedes+1:08.020
7Paul di RestaForce India+1:08.988
8Jenson ButtonMcLaren+1:19.506
9Sergio PerezMcLaren+1:21.738
10Daniel RicciardoToro Rosso+1 γύρος
11Esteban GutierrezSauber+1 γύρος
12Lewis HamiltonMercedes+1 γύρος
13Adrian SutilForce India+1 γύρος
14Pastor MaldonadoWilliams+1 γύρος
15Nico HulkenbergSauber+1 γύρος
16Valtteri BottasWilliams+1 γύρος
17Charles PicCaterham+1 γύρος
18Jules BianchiMarussia+2 γύροι
19Max ChiltonMarussia+2 γύροι

auto.in.gr

Sports in

Με Ρεάλ ο Ολυμπιακός, με Φενερμπαχτσέ ο Παναθηναϊκός – Το πρόγραμμα του Final Four

Πότε θα γίνουν οι ημιτελικοί του Final Four, αλλά και πότε είναι προγραμματισμένοι ο μεγάλος και ο μικρός τελικός.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024