GP Καναδά 2013: O S. Vettel πήρε την pole position
O Sebastian Vettel σταμάτησε το σερί της Mercedes στην κατάκτηση των pole position. Στις επεισοδιακές κατατακτήριες δοκιμές ήταν ο ταχύτερος και θα εκκινήσει με καθαρή πίστα μπροστά του.
Spotlight
-
Κάννες: Η Κλέλια Ανδριολάτου βγαλμένη από παραμύθι με neon yellow σετ
-
«Aκόμα και την ώρα που πέθαινε, τους έκανε όλους να γελούν»: H τραγική ιστορία της εκκεντρικής fashion editor, Isabella Blow
-
Πουλήθηκε το σπίτι της Ρούλας Πισπιρίγκου - Το αγόρασε Τούρκος επενδυτής για να πάρει Golden Visa
-
Συγγνώμη ζητά τώρα ο Sean «Diddy» Combs για τον άγριο ξυλοδαρμό της πρώην του... το 2016 - «Είμαι αηδιασμένος»
Η pole position υπό βροχή είναι μισή νίκη και μ’ αυτό το πλεονέκτημα θα εκκινήσει ο Sebastian Vettel τον αγώνα στο Grand Prix του Καναδά.
Στις επεισοδιακές κατατακτήριες δοκιμές υπήρξαν πολλές εκπλήξεις, μεγάλος συναγωνισμός και όλα τα ενδεχόμενα παραμένουν ανοιχτά για τον αγώνα της Κυριακής 9 Ιουνίου.
Η μετεωρολογική πρόβλεψη έκανε λόγο για 20% πιθανότητα βροχής, αλλά διαψεύστηκε προτού καν ανάψουν τα πράσινα φώτα στην έξοδο του pit lane. H ψιχάλα μείωσε σημαντικά την πρόσφυση και όλοι οι πιλότοι, κάνοντας έναν δοκιμαστικό γύρο με την πολύ μαλακή γόμα, επέστρεψαν αμέσως στα pits για να βάλουν τα ενδιάμεσα.
Αγωνιστική γραμμή δεν υπήρχε και οι πιλότοι είχαν συνεχώς εξόδους στο γρασίδι. Στο Q1, η έκπληξη ήρθε από τον Romain Grosjean. Δεν του πήγε τίποτε καλά και έμεινε στη 19η θέση. Το ίδιο ίσχυσε και για τον Paul di Resta που έμεινε 17ος και αποκλείστηκε από τη συνέχεια.
Στο Q2 η κατάσταση επιδεινώθηκε, καθώς η βροχή συνέχισε να κάνει δύσκολο το έργο των πιλότων. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι ομάδες ήταν ότι… ξέμειναν από ενδιάμεσα ελαστικά, αφού τα τρία σετ που είχαν στη διάθεσή τους τα χρησιμοποίησαν σε όλη την περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Ο πιο άτυχος στο Q2 ήταν ο Felipe Massa. Προσπαθώντας να κάνει έναν γρήγορο γύρο, φρενάροντας, πάτησε ελάχιστα στη λευκή διαγράμμιση. Η Ferrari αποσταθεροποιήθηκε και γλιστρώντας στα τέσσερα κατέληξε στα προστατευτικά με ζημιά, αλλά όχι πολύ μεγάλη.
Η κόκκινη σημαία διέκοψε προσωρινά τη διαδικασία μέχρι να απομακρυνθεί η Ferrari του F. Massa. Στην επανεκκίνηση και με μόλις ενάμισι λεπτό να απομένει, ο συνωστισμός στην έξοδο του pit lane, με τα μονοθέσια σταματημένα να περιμένουν το πράσινο φως, ήταν πρωτόγνωρη εικόνα για αγώνα της Formula 1.
Πάντως, παρά τις αντίξοες συνθήκες, το ατύχημα του Βραζιλιάνου ήταν το μοναδικό στις κατατακτήριες δοκιμές. Η επόμενη έκπληξη ήρθε από τις δύο McLaren που αποκλείστηκαν από τη συνέχεια. Ο Jenson Button στο foto finish δεν πρόλαβε να προσπαθήσει για ακόμη έναν γύρο, αφού το χρονόμετρο είχε μηδενίσει.
Ο Βρετανός έμεινε στη 14η θέση, ενώ ο team mate του, Sergio Perez, ήταν λίγο πιο πάνω, στη 12η θέση. Η μεγαλύτερη έκπληξη ήρθε από τον Valttery Bottas, που κατάφερε να πάρει το εισιτήριο για το Q3.
Χαρακτηριστικό της κατάστασης, όπως εξελίχθηκε στο Μόντρεαλ, ήταν ότι οι χρόνοι στο Q2 ήταν έως πέντε δευτερόλεπτα πιο αργοί από αυτούς στο Q1.
Στο Q3 τα δεδομένα βελτιώθηκαν ελαφρώς. Σε άλλα σημεία η άσφαλτος είχε στεγνώσει, αλλά σε κάποια δύσκολα τμήματα υπήρχε ακόμη πολύ νερό. Ο Sebastian Vettel έκανε έναν γρήγορο γύρο και πέρασε στην κορυφή. Ο Lewis Hamilton πίεσε για να κάνει κάτι καλύτερο, αλλά δεν τα κατάφερε.
Ο V. Bottas συνέχισε να εντυπωσιάζει καθώς κατέκτησε την τρίτη θέση, την καλύτερη έως τώρα στην καριέρα του. Δίπλα του, στην τέταρτη θέση του grid, θα βρίσκεται ο Nico Rosberg. Ο Γερμανός προτίμησε να μη ρισκάρει κάποιο ατύχημα και δεν πίεσε όπως έχει συνηθίσει.
Στην πέμπτη θέση θα βρίσκεται ο Mark Webber. Ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull, ενώ ήταν γρηγορότερος στα πρώτα τμήματα της πίστας, έχανε πολύ χρόνο στο τελευταίο κομματι. Δίπλα του, στην έκτη θέση, θα βρίσκεται ο Fernando Alonso, που κι αυτός ταλαιπωρήθηκε πολύ χάνοντας τα φρένα στη στροφή 11.
Καλή επίδοση για τα δεδομένα του μονοθεσίου του έκανε ο J. E. Vergne, φέρνοντας την Toro Rosso στην έβδομη θέση.
Ικανοποιημένος πρέπει να είναι και o Adrian Sutil, αφού παρά το γεγονός ότι οι αγώνες υπό βροχή δεν είναι το δυνατό σημείο της Force India, ήταν όγδοος. Ο Kimi Raikkonen προτίμησε να μη ρισκάρει, καθώς είδε ότι κάθε φορά που πίεζε, φλέρταρε με τις προστατευτικές μπάρες.
Grand Prix Καναδά 2013: Αυτή θα είναι η σειρά εκκίνησης του αγώνα
Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1. Sebastian Vettel | Red Bull | 1:25.425 | |
2. Lewis Hamilton | Mercedes | 1:25.512 | + 0.087 |
3. Valtteri Bottas | Williams | 1:25.897 | + 0.472 |
4. Nico Rosberg | Mercedes | 1:26.008 | + 0.583 |
5. Mark Webber | Red Bull | 1:26.208 | + 0.783 |
6. Fernando Alonso | Ferrari | 1:26.504 | +1.079 |
7. Jean-Eric Vergne | Toro Rosso | 1:26.543 | +1.118 |
8. Adrian Sutil | Force India | 1:27.348 | +1.923 |
9. Kimi Raikkonen | Lotus | 1:27.432 | +2.007 |
10. Daniel Ricciardo | Toro Rosso | 1:27.946 | +2.521 |
Q2 | |||
11. Nico Hulkenberg | Sauber | 1:29.435 | +1.786 |
12. Sergio Perez | McLaren | 1:29.761 | +2.112 |
13. Pastor Maldonado | Williams | 1:29.917 | +2.268 |
14. Jenson Button | McLaren | 1:30.068 | +2.419 |
15. Esteban Gutierrez | Sauber | 1:30.315 | +2.666 |
16. Felipe Massa | Ferrari | 1:30.354 | +2.705 |
Q1 | |||
17. Paul di Resta | Force India | 1:24.908 | +2.590 |
18. Charles Pic | Caterham | 1:25.626 | +3.308 |
19. Romain Grosjean | Lotus | 1:25.716 | +3.398 |
20. Jules Bianchi | Marussia | 1:26.508 | +4.190 |
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις